FestLab

Evelien

Goeie service

Hoi Evelien,
Dankjewel voor de fijne review!
Veel plezier met de producten!!

Jente Mahieu

Super

Hoi Jente,
Dankjewel dat je even de tijd nam om een review te schrijven!

Valerie

Vlotte communicatie via mail! Snel geleverd! Top!

Hoi Valerie,
Heel fijn dat we je konden verder helpen!! Veel plezier met het knutselen van jouw doopsuikers ;)!
Liefs,

Tess Daems

Origineel, mooi, fijn online winkelen

Hoi Tess,
Dankjewel voor het schrijven van een review! Fijn om te horen dat je een leuke shopervaring hebt gehad ;)!
Liefs,

Sirpa Saari

Alles verliep heel vlot, de website was ook overzichtelijk. We zijn zeer tevreden met onze doopsuikers.

Hoi Sirpa,
Zo fijn om te horen, leuke start van de week ;)!
Veel plezier met het uitdelen ervan.

Céline Rotthier

Vriendelijke en vlotte service! Het hele proces van geboortekaartje en bijpassend doopsuiker was in een mum van tijd rond.

Hoi Céline,
Fijn om te horen dat je het al geslaagd vond!! Nu nog even spannend afwachten ;)!
Groetjes!
Nele en het Festlab-team

Laurine

We zijn zeer tevreden over onze samenwerking! Via mail en de webshop konden we alles op een vlotte, gemakkelijke & online manier regelen.
We ontvingen steeds snelle en zeer vriendelijke...
We ontvingen steeds snelle en zeer vriendelijke antwoorden op onze vragen. De verzending van de doopsuiker en de kaartjes verliep zonder problemen.
Zeker een aanrader om hier je geboortekaartje en doopsuiker te bestellen! We mochten al vele positieve reacties ontvangen van familie en vrienden!

Hoi Laurine,
Zo ontzettend fijn om dit te horen!!
We zijn blij dat we voor jullie het geboortekaartje mochten ontwerpen en mee mochten denken rond het doopsuiker.
Een dikke knuffel voor...
Hoi Laurine,
Zo ontzettend fijn om dit te horen!!
Een dikke knuffel voor Stiene!
Vele groetjes,

Lise Vliers

Hele mooie spulletjes, ruime keuze, piekfijne afwerking! Bij vragen via mail, krijg ik ook meteen antwoord. Mega fan hier ????

Hoi Lise,
Oh zo fijn om te horen!! Je maakt onze dag helemaal goed ;)!

De Coster

Mooi kaartje, snel antwoord en algemeen dik in orde!

Reactie FestLab:

Super leuk, Jori! Bedankt dat je de tijd nam voor deze fijne review!