FestLab

Anke

Super! Fijne creatieve dames die graag mee denken over het ontwerp en eventuele toebehoren. Ze luisteren naar de input van de klant en gaan hiermee aan de slag. Verder is ook geen enkele vraag te... Super! Fijne creatieve dames die graag mee denken over het ontwerp en eventuele toebehoren. Ze luisteren naar de input van de klant en gaan hiermee aan de slag. Verder is ook geen enkele vraag te veel, wat leidt tot een prachtig resultaat. Zeer tevreden van!

Steffi Goddeeris

Heel net ingepakt! Ook leuk met het kaartje er bij. Komt persoonlijk over!

Suzanne

Wij zijn heel blij met het geboortekaartje voor onze dochter Nele! Mooi ontwerp en fijn dat je het helemaal naar je eigen smaak kunt laten maken.. Leuk, creatief en een fijne communicatie. Dank... Wij zijn heel blij met het geboortekaartje voor onze dochter Nele! Mooi ontwerp en fijn dat je het helemaal naar je eigen smaak kunt laten maken.. Leuk, creatief en een fijne communicatie. Dank jullie wel!

Veerle

Heel leuke ontwerpen, mooie totaalpakket mogelijkheden en vlotte communicatie. Wij zijn heel blij met ons kaartje en extra’s! En de complimentjes stromen ook binnen ?

Sofie Vanherck

Zeer duidelijke en mooie website met voldoende info. Snelle levering.

Liesbeth

Geweldige samenwerking voor het maken van het geboortekaartje en het samenstellen van de doopsuiker. Open en vlotte communicatie.

Lien Den Dauw

Heel goede en snelle service!

Marieke

Goede service

Minne Van Brempt

Mijn man en ik wilden graag de doopsuiker voor ons kindje zelf maken en samenstellen. Om onze doopsuiker te personaliseren hebben we gekozen voor stickers van FestLab.
De website was duidelijk...
De website was duidelijk en makkelijk te gebruiken. Jammer genoeg was er iets mis gelopen met de levering maar de dames van FestLab hebben een prima oplossing gezocht. Waarvoor dank! De stickers zien er prachtig uit.