FestLab

Jillie

Heel vriendelijk en steeds behulpzaam! Doopsuiker was heel goed verpakt dus is veilig aangekomen. Alles dik in orde! Een echte aanrader!

J.

Zeer vriendelijke en vlotte, snelle communicatie. Kaartje uit collectie volledig aangepast aan onze wensen en we zijn super tevreden met het resultaat! We krijgen dan ook alleen maar positieve... Zeer vriendelijke en vlotte, snelle communicatie. Kaartje uit collectie volledig aangepast aan onze wensen en we zijn super tevreden met het resultaat! We krijgen dan ook alleen maar positieve commentaren op ons geboortekaartje. Ook snelle en vlotte service bij het bestellen van het materiaal voor de doopsuiker.

Saar Meeuws

Bestelling geplaatst na een eerder bezoekje aan het FestLab atelier. En ik moet zeggen dat het bezoek aan het atelier echt een aanrader is om een mooi passend geheel te maken. Zo kan je met... Bestelling geplaatst na een eerder bezoekje aan het FestLab atelier. En ik moet zeggen dat het bezoek aan het atelier echt een aanrader is om een mooi passend geheel te maken. Zo kan je met vertrouwen je bestelling plaatsen. Dankjewel FestLab! Ik ben heel fier op wat ik ineen gestoken heb en zou het zonder jullie altelier nooit zo creatief hebben kunnen of durven uitwerken.

Elisa Snoeck

Overzichtelijke site. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Anoeschka Tobée

Zo'n handige site, vlotte en snelle service!

Marie

Super fijne samenwerking! Nooit lang moeten wachten op antwoord.

Eline Schouteden

Onder de indruk!

katja peelman

Snelle service, ook vlot geholpen via de chatfunctie.

Caroline Janssens

De vriendelijke dames van festlab staan je bij met raad en daad. Elk idee, elke vraag,… wordt bekeken en met de nodige zorgvuldigheid beantwoord. Deze dames denken echt mee je idee samen uit. We... De vriendelijke dames van festlab staan je bij met raad en daad. Elk idee, elke vraag,… wordt bekeken en met de nodige zorgvuldigheid beantwoord. Deze dames denken echt mee je idee samen uit. We maken voor de tweede keer gebruik van hen voor onze geboortekaartjes en raden dit iedereen aan.