FestLab

Fam. Verelst

Voor onze laatste telg in het gezin kozen we voor een geboortekaartje bij Festlab. We wilden graag een op maat gemaakt kaartje waarbij een tekening ons complete gezin duidelijk schetste. Na heel wat... Voor onze laatste telg in het gezin kozen we voor een geboortekaartje bij Festlab. We wilden graag een op maat gemaakt kaartje waarbij een tekening ons complete gezin duidelijk schetste. Na heel wat mailverkeer en een goede communicatie zijn we heel tevreden van het eindresultaat. Ze hebben ons ook begeleid in het kiezen van het doopsuiker. De duidelijke en open communicatie is zeker een troef van dit team! Uiteraard zijn de dames zeer creatief en helpen ze je graag vooruit met al je vragen! Van onze 3 doopsuikers, zijn we het meest tevreden van deze :). Groetjes, fam. Verelst!

Leen segers

Voor ons 2de kindje zijn we naar festlab gegaan voor de kaartjes en de doopsuiker. Topservice ;-), veel positieve feedback gekregen op de kaartjes trouwens

Janinka

Niet zo tevreden…

An

Zeer goed concept! Top!

Laure-lise Robben

Absoluut een aanrader!

Evelien W

Originele geboortekaartjes, snelle reactie bij vragen, goede opvolging, ruime keuze aan doopsuiker en verpakkingen. Wij zijn tevreden met het resultaat!

Dorien Verhemeldonck

Leuk aanbod aan doopsuiker, snel antwoord bij vragen.

Marianne

De beste manier om de geboorte van je spruit te vieren!! Geweldig team, goede opvolging en communicatie. Ze helpen zo goed bij het kiezen van het juiste kaartje en toebehoren. Ik voelde me meteen op... De beste manier om de geboorte van je spruit te vieren!! Geweldig team, goede opvolging en communicatie. Ze helpen zo goed bij het kiezen van het juiste kaartje en toebehoren. Ik voelde me meteen op mijn gemak

Camille

Een super aangename ervaring, van de eerste kennismaking tot het ontvangen van het kaartje! Het leuke team van FestLab heeft samen met ons gezocht naar een kaartje en doopsuiker dat perfect bij onze... Een super aangename ervaring, van de eerste kennismaking tot het ontvangen van het kaartje! Het leuke team van FestLab heeft samen met ons gezocht naar een kaartje en doopsuiker dat perfect bij onze wensen aansloot. Een aanrader voor iedereen! :)

Inge Roos

Super service en super mooi aanbod van kaartjes en doopsuiker. Wij kregen al heel veel complimentjes over het resultaat!