2035 beoordelingen

2035 Reviews

M.j.a. Klene

Weer netjes de jaarlijkse controle gehad.. vind alleen de tijds bestek van wanneer en monteur langs kan komen wel nog wat lang .bvb.tussen 12.30 en 15 uur

J.w. De Vries

De service volgens afspraak na gekomen en de tijdsbestek indeling naar tevredenheid,goede communicatie met monteur en receptioniste.

C. Engelchor-ciatto

Goed service;
Dennis Schreefel is een aanrader! ?

Rick Radstake

Duidelijke uitleg over het product

Gisteren was de service monteur er voor onderhoud
Die was vriendelijk,duidelijk, en netjes

Gewoon een net en goed bedrijf dus...
Duidelijke uitleg over het product

Gisteren was de service monteur er voor onderhoud
Die was vriendelijk,duidelijk, en netjes

Gewoon een net en goed bedrijf dus naar mijn mening

J. Pieters Kipp

De monteur heeft zijn werk prima uitgevoerd. Alleen was dit de eerste onderhoudsbeurt voor het eerst in 4 jaar! Omdat Feenstra ons oude adres als communicatie had gebruikt, en wij wel keurig iedere... De monteur heeft zijn werk prima uitgevoerd. Alleen was dit de eerste onderhoudsbeurt voor het eerst in 4 jaar! Omdat Feenstra ons oude adres als communicatie had gebruikt, en wij wel keurig iedere maand ons abonnement hebben betaald. Ik zou hier graag een tegemoetkoming willen zien van Feenstra, de fout lag 100% bij hun. Dus afwachtend op een e-mail of telefoon van Feenstra, hoe we dit nu kunnen oplossen!!!!

M Bonnet

Perfecte en snelle reactie. En deskundig en vlot opgelost voor een nette prijs.

R. Van Der Pot

Prima bedrijf met zeer correct personeel ??

J.h. Van Der Vegt

Zeer goed geholpen en zeer vakkundig personeel top ga zo door zou ik zeggen

Coronatijd! Je kunt de monteur niet in de gaten houden tijdens zijn werk. Maar dat hoeft ook niet.
De man doet rustig zijn werk en kan het zonder mij wel af. Het gaat om onderhoud dus er kan niets misgaan. Sommige vragen uit de enquête heb ik daarom met n.v.t. Beantwoord.

C. Dijkshoorn

De monteur kwam anderhalf uur te vroeg. Op de werkbon stond dat hij één uur aan de CV-ketel had gewerkt. In werkelijkheid had hij maar een half uur aan de CV-ketel gewerkt. Onverwacht kwam tijdens... De monteur kwam anderhalf uur te vroeg. Op de werkbon stond dat hij één uur aan de CV-ketel had gewerkt. In werkelijkheid had hij maar een half uur aan de CV-ketel gewerkt. Onverwacht kwam tijdens het bezoek van de monteur een controleur kwaliteit op bezoek. Hoe lang de CV-ketel nog kon meegaan wist de monteur desgevraagd niet. Ook niet tot welk bedrag aan kosten de CV-ketel gerepareerd zou worden op grond van het onderhoudscontract als deze stuk zou gaan.