2035 beoordelingen

2035 Reviews

A. Pennings

Wachttijd met doorschakelen duurde een beetje lang maar dat kan komen door de Corona tijd. Misschien minder werknemers.

Monteur was erg vriendelijk en erg kundig.

De mensen van de planning en klantenservice mogen van mij een cursus klantvriendelijkheid volgen.

D. Nauta

Bij complete storing CV direct een monteur

J De Bruin

Ik ben zeer tevreden!
Houden zich aan afspraken.
Goede service.
Keurige en vakbekwame monteurs.

C.m.j. Raay

Wij zijn zeer tevreden over de behandeling en de uitvoering van Feenstra, De monteur die de werkzaamheden bij ons
verricht heeft, heeft laten zien dat hij een vakman is . Hij heeft...
verricht heeft, heeft laten zien dat hij een vakman is . Hij heeft zich zeer correct op gesteld.

FAM. van Raay

De monteur was op de dag van de storing aanwezig en heeft de storing verholpen

Afgelopen week is uiteindelijk de monteur langs geweest, 2 eerdere afspraken zijn bij Feenstra automatisch gecanceld zonder mededeling aan de klant (ik). Hierdoor 2 x voor niets de plaats waar de... Afgelopen week is uiteindelijk de monteur langs geweest, 2 eerdere afspraken zijn bij Feenstra automatisch gecanceld zonder mededeling aan de klant (ik). Hierdoor 2 x voor niets de plaats waar de ketel hang vrij gemaakt voor de monteur (droger en wasmachine etc aan de kant).

Misschien een idee om een module in de de software (die gebruikt wordt voor het plannen van de afspraak te maken) in te bouwen dat zodra de status van d afspraak wijzigt er automatisch een email aan de klant verstuurd wordt, zou echt een hoop ergernis schelen!

L.w.m. Van Aken

Bij het afgesloten service contract op de CV ketel, voert Feenstra het afgesproken onderhoud niet uit volgens contract, namelijk 1 keer per 2 jaar. Je moet zelf bellen als klant en grote discussies... Bij het afgesloten service contract op de CV ketel, voert Feenstra het afgesproken onderhoud niet uit volgens contract, namelijk 1 keer per 2 jaar. Je moet zelf bellen als klant en grote discussies voeren over het feit of het terecht of onterecht is dat de service niet op tijd wordt uitgevoerd. Kortom Feenstra is een bedrijf van smoesjes. Niet de monteurs die leveren echt vakwerk en zijn zeer klantvriendelijk en zijn echte toppers. Komen Volgens afspraak en leveren keurig en goede service.

Craats A H

Prima service