Vandaag email gestuurd naar info@feenstra.com ivm terugvordering reparatiekosten omdat reparatie onder garantietermijn valt vanwege een ondeugdelijk product! CV ketel is net 2 jaar oud en het was... Vandaag email gestuurd naar info@feenstra.com ivm terugvordering reparatiekosten omdat reparatie onder garantietermijn valt vanwege een ondeugdelijk product! CV ketel is net 2 jaar oud en het was een dure reparatie. 1,5 dag in de kou gezeten ! Ben niet zo blij met Feenstra, wel mooie reclame op tv!

J. Kuhnen

Goed geholpen kennis van het vak duidelijke uitleg deze beveel ik aan

R.m. Van Der Linden

Blij verrast dat het een vrouwelijke monteur was. Ze werkte netjes en deskundig.

C. Brown

De monteur was erg op tijd en beleefd. :-)

P.h.m.g. Offermans

Prima service, goede uitleg over werkzaamheden en aangetroffen situatie.
En passant ook nog geleerd hoe de thermostaat beter te gebruiken.

Na klacht over onvoldoende AFHANDELING SERVICE door een met onze ketel onervAREN MONTEUr kregen wij va u een zeer goede monteur: de heer Sinisa Vukomirovic. zijn zeer tevreden met zijn gedrag en... Na klacht over onvoldoende AFHANDELING SERVICE door een met onze ketel onervAREN MONTEUr kregen wij va u een zeer goede monteur: de heer Sinisa Vukomirovic. zijn zeer tevreden met zijn gedrag en minstens even tevreden met de wijze waarop hij het onderhoud voor zijn rekening heeft genomen

Bij Feenstra weet je precies waar je aan toe bent. De voorlichting is uitstekend, hetzelfde geldt voor de snelheid van voorrijden, deskundigheid en beleefdheid van de monteurs.

Goed en netjes werken

J. Van Puffelen

Keurige deskundige monteur die snel het probleem heeft verholpen

Ga voor uw aanschaf en onderhoud van de C.V. Ketel naar Feenstra.