C. Van Rosmalen

Ben tevreden over de dienstverlening

Vandaag monteur gehad om batterij warmtemeter te vervangen. Tussen twaalf en twee, komt aan om 14.08 en komt 20min later eens het pad op. Gaat na zijn werk ongevraagd naar mijn toilet en zeikt me... Vandaag monteur gehad om batterij warmtemeter te vervangen. Tussen twaalf en twee, komt aan om 14.08 en komt 20min later eens het pad op. Gaat na zijn werk ongevraagd naar mijn toilet en zeikt me alles onder. Wilde er eerst geen melding van maken maar vindt het echt asociaal en ranzig gedrag dit, bah!

Pascal

Installatie e.d. ging best vlot, vriendelijke monteur, maar service nadien is waardeloos. Met name de vriendelijkheid aan de kant van de klantenservice is om moedeloos van te worden. Overnemen van... Installatie e.d. ging best vlot, vriendelijke monteur, maar service nadien is waardeloos. Met name de vriendelijkheid aan de kant van de klantenservice is om moedeloos van te worden. Overnemen van een al hangende en nota bene vrij opzegbare huurketel is duurder dan een volledig nieuwe bestellen en laten hangen. Hiermee proberen zij mij ruim €600,- te veel uit mijn zak te kloppen voor een ketel die al hangt!

Zie mijn uitgebreide mail. Die ik naar kto@ heb verzonden.

Variabele kwaliteit van de onderhoudsmonteurs

Helaas heeft de monteur van Feenstra de apparatuur bij het 2 jaarlijkse onderhoud dermate beschadigd dat er een onderdeel van de ketel moet worden vervangen. Verder heeft hij een pakking vervangen... Helaas heeft de monteur van Feenstra de apparatuur bij het 2 jaarlijkse onderhoud dermate beschadigd dat er een onderdeel van de ketel moet worden vervangen. Verder heeft hij een pakking vervangen en vervolgens een moer niet goed aangedraaid, zodat hij ons heeft achtergelaten met een gaslek. Gelukkig kwamen wij daar op tijd achter, anders......

G.j. Patist-rozengarden

Al jaren een fijn contact met de firma.Service altijd perfect,monteurs bekwaam,correct en goede uitleg na inspectie ketel.
Dus vanuit hier dikke 10.

H. Loohuis

Al 25 jaar maak ik gebruik van Feenstra. Nooit iets te klagen gehad. Goede firma!

Ik heb geen spijt dat ik Feenstra heeft genomen voor mijn cvketel perfecte service

Leveren goed en deskundig werk