Geesink

Zoals bekend zijn wij al enige tijd bezig om het gehele systeem goed werkend in de lucht te krijgen. Inmiddels heb ik denk ik 6 verschillende medewerkers op bezoek gehad om alle diverse problemen op... Zoals bekend zijn wij al enige tijd bezig om het gehele systeem goed werkend in de lucht te krijgen. Inmiddels heb ik denk ik 6 verschillende medewerkers op bezoek gehad om alle diverse problemen op te losen zie alstublieft eerdere correspondentie inmiddels heb ik ook een mooie bos bloemen mogen ontvangen van de firma voor al het leed. Even samengevat systeem werkte op 1 radiator na in de voorkamer "nada niets' Deze collega heeft gelijk de koe bij de horens gevat en maakte een afspraak voor afgelopen maandag tussen 12.30 - 17.00. De monteur was hier om 13.20 en vertrok weer om 13.45 met de mededeling dat een andere afdeling de luchtbel uit het systeem moest halen. Het probleem was bekend waarom een dan een monteur sturen die naar eigenzeggen hier geen verstand van heeft. De gemiddelde leeftijd van uw werknemers liggen ook hoog bukken opstaan op de buik liggen liever niet heel begrijpelijk maar kan ik als klant natuurlijk niets mee. Hoor graag hoe nu verder. Nog onze hartelijke dank voor de mooie bos bloemen zeer te waarderen maar ben er nu wel even klaar mee. Aan de linkeronderkant van het app hoort aan de linkeronderzijde een afdichtings rubber deze zou door een collega (grote man komt volgens mij ook uit de buurt) verzorgd worden vooralsnog niets vernomen gaat natuurlijk nergens over maar ik zou het prettig vinden om alles compleet te hebben dit afdichtingsklepje zal er niet voor de flauwekul zitten. Hoor graag weer hoe wij verder gaan. Volgens mij hebben jullie al mijn gegevens Reken echt op een snelle oplossing! Met vriendelijke groet, Marc Geesink

Geen opmerkingen

Frusch

Afspraak was duidelijk, uitgevoerde werkzaamheden leken me ook goed. Echter was de monteur wel veel later dan uiterst aangegeven tijd (7.30-10.00, terwijl monteur na telefoontje van mij pas om 10.30... Afspraak was duidelijk, uitgevoerde werkzaamheden leken me ook goed. Echter was de monteur wel veel later dan uiterst aangegeven tijd (7.30-10.00, terwijl monteur na telefoontje van mij pas om 10.30 aanwezig was.

Jong

Uitstekende monteur en zeer beleeft

Dijkstra

Zeer tevreden over stiptheid en werkwijze van monteur

De Jong

Ik ben super tevreden met veenstra en de monteur waren ook super goed

Habiecht

Ik wil een warmtepomp, maar ze willen niet komen kijken

Betrouwbaarheid, deskundigheid, vriendelijkheid, wat wil je nog meer?

Heb weinig van de man gemerkt. Deed zijn werk en ging weer.

De monteur was beleefd, professioneel en hij kon goed overleggen. Handige tips ook. Hij was vriendelijk en kwam op tijd.