Feenstra onderhoud en service

Feenstra onderhoud en service Ook benieuwd naar feedback over de webshop Feenstra onderhoud en service? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1092
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Feenstra onderhoud en service met 8.4/10. Gebaseerd op 1092 ervaringen.

J.P.M. Wenneker
Prima (7/10)
J.P.M. Wenneker
Score voor Feenstra onderhoud en service:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tot nu toe accuraat en duidelijk.

O. Delhij
Zeer goed (9/10)
O. Delhij

Kennis over verschillende systemen, kon goed voorlichting geven

Score voor Feenstra onderhoud en service:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Aardige monteur, kon veel informatie geven over onze huidige en mogelijk toekomstige verwarmings- en warm waterinstallatie..
werkte ondertussen gewoon door, 2 vliegen in 1 klap.

M Kouwenhoven
Onvoldoende (4/10)
M Kouwenhoven

Installatie na aankoop, enkele jaren geleden, was prima verlopen en het technisch personeel was vriendelijk en maakte toen een deskundige indruk.

Score voor Feenstra onderhoud en service:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik betaal feenstra € 194 p/jr voor een onderhoudsabonnement voor mijn remeha cv ketel en ltho ventilator, die ik beiden bij feenstra gekocht heb. mijn probleem met feenstra is het volgende: de kunststof bovenzijde van het losse schakeldoosje waarmee je de ventilator (draadloos) aan en uit kunt zetten (en dat ik bij de ventilator ontving en zelf ergens mocht opplakken - bijvoorbeeld in de badkamer) begint sinds enige tijd kleverig te worden (ik heb er niks geks mee gedaan)(ik denk dat het een materiaalfout is, de weekmakers uit de kunststof komen denk ik naar buiten)(schoonmaken helpt niet, het doorzichtige kapje waar je op moet drukken blijft kleverig). ik bel op en praat 20 minuten met mensen van feenstra. ik wil graag dat ze het verhelpen of mij tegen betaling een nieuw kapje sturen als het niet onder de garantie of het service contract valt. maar nee, "dat kan niet meneer", de monteur moet langs komen "en constateren wat er aan de hand is". "de kosten van voorrijden en het 'constateren' zijn voor u". lijkt me een onnodige reis en onnodige kosten, wie het ook betaalt. want het probleem is al duidelijk: het kapje wordt steeds plakkeriger. "regels zijn regels meneer, de monteur moet het bij u thuis constateren". ik besluit zelf met de fabrikant te gaan bellen, dit schiet niet op. er is niet gezocht naar een bevredigende oplossing, de medewerker blijft maar herhalen "regels zijn regels" en is niet geïnstrueerd om met de klant mee te denken of even overleg te plegen intern. deze organisatie vind ik op basis van bovenstaande niet flexibel en klantgericht. eerder had ik al een minder goede ervaring met feenstra toen er lekkage ontstond aan mijn nog maar paar jaar oude remeha ketel. dat probleem werd uiteindelijk door remeha, de fabrikant, opgelost.

Prima (7/10)

Goed (8/10)

A.b.

Score voor Feenstra onderhoud en service:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een betrouwbaar en deskundig bedrijf, met goede en aardige medewerkers/monteurs.

Zie boven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijke medewerker die kwam waar hij voor moest komen. prettige afhandelinh.

W. van den Berg
Zeer slecht (2/10)
W. van den Berg

Sorry, niet echt.

Score voor Feenstra onderhoud en service:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Vanaf de start van het servicecontract ging er bij elk soort contact iets niet goed. aanvraag automatische afschrijving kon niet verwerkt worden, in plaats daarvan geen enkele rekening gehad maar telkens een 2e rekening ( met dreigende verhoging van te innen gelden). en niet onbelangrijk. zes jaar lang niets aan onze daalderop ketel gehad en bingo.....ze komen 1 x onderhoud plegen en daarna konden ze nog 2x terugkomen. ( kan toeval zijn natuurlijk maar opvallend). .
vervolgens geen reacties op nieuwe poging automatisch af te schrijven.bij telefonisch contact hierover onbeschoft behandeld. nu maar opgezegd ( digitaal want telefonisch contact zit ik echt niet meer op te wachten met hen). eens afwachten of dit wel lukt? ik vind het eigenlijk ongelooflijk zo'n bedrijf. hallo nuon, dit moet toch gaan opvallen bij al die feedback sites?.

Goed (8/10)
Score voor Feenstra onderhoud en service:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij ervaren dit bedrijf als zeer klantvriendelijk.

Bedrijfsinformatie

Prettig wonen en werken – daar zorgt Feenstra voor. We maken uw directe omgeving comfortabel, gezond, veilig en energiezuinig. Daarvoor hebben we niet alleen de nieuwste techniek in huis, maar ook mensen met veel verstand van installatie en onderhoud die u graag vakkundig advies geven. Feenstra. Zodat de techniek precies doet wat ú wilt.
Adres
Postbus 88