M. Koster

Snelle service, het probleem is alleen nog steeds niet opgelost

Hallo
ik ben erg blij met de cv maar de klantenservice mag iets beter moest zelf bellen voor controle cv monteur was erg vriendelijk

T.a.v. Fokkens

Helaas, na 15 jaar lease contract is de ketel uitgevallen tijdens de kou. Ik heb Feenstra 6 keer aan de telefoon gehad met 6 x andere text, uitleg en verwachtingen. De 1e keer heeft monteur gemaakt... Helaas, na 15 jaar lease contract is de ketel uitgevallen tijdens de kou. Ik heb Feenstra 6 keer aan de telefoon gehad met 6 x andere text, uitleg en verwachtingen. De 1e keer heeft monteur gemaakt maar hield geen stand. We hebben 2e dag ook vrij moeten nemen van werk om oplossing te treffen. Ik had meer prioriteit verwacht na zoveel jaar trouwe betaling.

Joost

Maak telefonisch een afspraak simpel onderhoud cv-ketel, wordt een week van te voren verplaatst (per brief). Bel weer afspraak telefonisch, wordt weer een week van te voren verplaatst (per brief).... Maak telefonisch een afspraak simpel onderhoud cv-ketel, wordt een week van te voren verplaatst (per brief). Bel weer afspraak telefonisch, wordt weer een week van te voren verplaatst (per brief). Bel weer, krijg te horen dat ik vanmiddag wordt teruggebeld maar helaas niemand belt. Bel zelf. Ik kan niet 23 Januari 2020 (eerste afspraak gebeld Augustus 2019) en ik wil het ook niet meer verplaatsen krijg ik te horen dat ik niet meewerk. Ik blijf maar vrij vragen op werk. Omgekeerde wereld. Klant is koning? Laat me niet lachen.

Feenstra komt afspraken niet na.

Feenstra is heel sterk in het per brief verzetten van je telefonisch gemaakte afspraak

Kuwidama

Geen opmerkingen

geen opmerkingen

Feenstra Onderhoud en service

Ging weer prima. Was dit keer wel erg kort en moest wel zelf vragen of er nog bijzonderheden waren

?

anonymous

Een liegende monteur! Ongelooflijk.

Een liegende monteur! Ongelooflijk.

De monteur was een half te vroeg, toen nog niemand thuis was. Toen is hij weggegaan, zonder ons te bellen of iets. Na drie kwartier in de wacht (!!) bij de klantenservice, bleek hij gezegd te hebben dat er een briefje op de deur hing dat we er niet waren. DIT IS NIET WAAR!

Gadverredame. Er een potje van maken als bedrijf is tot daar aan toe... maar liegen?!?!

Geen, bah

Duidelijke uitleg over de te vervangen onderdelen door ervaren monteur. Monteur is beleefd en werkt zorgvuldig en netjes.

J.a. Lemstra

Feenstra een voorbeeld van correcte dienstverlening en betrouwbaar!

V. Langhout

Zeer tevreden goede uitleg