Feenstra onderhoud en service

Feenstra onderhoud en service Ook benieuwd naar feedback over de webshop Feenstra onderhoud en service? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1077
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Feenstra onderhoud en service met 8.4/10. Gebaseerd op 1077 ervaringen.

Goed (8/10)

goede uitleg en goede service.

Tevreden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hij heeft heel werk verricht.

Kevin

Zeer slecht op vrijdag avond na het werk gebeld dat er geen warm water was . moest cv vullen en ontluchten dat gedaan nog niks . terug gebeld konden geen monteur sturen en op zaterdag moest ik dan maar van 8 tot 5 thuisblijven konden geen tijd afspreken . ik werk notabene ook op zaterdag dus dit is zeer slecht geregeld !!! ben dan ook zeer ontevreden zo ga je niet met klanten om !!!.

Goed (8/10)

Handelwijze van de monteur en bereidheid om probleem op te lossen ook al lag dit bij Stedin om te doen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Contact met call desk verliep moeizaam nadat melding was gedaan over vermeende lekkage in het gasblok van cv..
het kostte veel overredingskracht om nog zelfde dag een monteur te krijgen (was 10.30 uur gebeld.).
monteur was binnen 1 uur ter plaatse en heeft de situatie uitstekdn opgelost.

Arie Menken

Rene peijnenburg

N.v.t.

Score voor Feenstra onderhoud en service:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De monteur heeft goed werk geleverd.

Neen

Prima.

Siebe
Onacceptabel (1/10)
Siebe

Die heb ik niet ervaren, integendeel

Score voor Feenstra onderhoud en service:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slechte ervaringen met feenstra. onderhoudsmonteur wilde mijn oude ketel niet meer onderhouden, want hij was te oud. krijg daarna een werkbon per e-mail waarin hij mijn handtekening had vervalst en had opgeschreven dat volledig onderhoud aan de ketel was gegeven..
uiteraard een klacht ingediend bij feenstra daar wordt laat opgereageerd met het voorstel dat een hoofdmonteur nu wilt komen kijken. verder geen excuses in het gesprek. .
omdat de ketel oud is had ik mij toch nog door een call center medewerker die mij nadien belde laten overhalen voor een gesprek met een adviseur. afspraak gemaakt op zaterdagochtend om 10:15u. .
de feenstra adviseur vond het nodig om mij letterlijk wakker te bellen om 8:45u, drie keer geprobeerd mij op mijn mobiele telefoon te bereiken en twee keer luid op de deurbel. ik lag op bed te slapen, het is anderhalf vroeger dan de afgesproken tijd op zaterdagochtend (en het was laat de avond ervoor). .
dat de adviseur mij een keer probeert te bellen om te vragen of hij eerder kan komen vind ik niet erg, maar om dan drie keer achter elkaar te gaan bellen (gemiste oproepen, die ik uiteraard had gemist) en vervolgens twee keer aan de voordeur te bellen vind ik zeer onfatsoenlijk. ieder ander had na een voicemail begrepen dat eerder komen niet zo uitkomen. .
kennelijk was het de bedoeling dat de wereld om feenstra draait in plaats van rond de klant en daarmee dat afspraak dus geen afspraak is..
uiteindelijk staat de adviseur opnieuw om 9:45u (nog steeds een half uur vroeger) aan de deur. toen heb ik hem verteld dat ik het zeer onfatsoenlijk vind om mij op deze manier zo wakker te bellen om 8:45u en geen interesse meer te hebben..
ik ga het onderhoudscontract nu per direct opzeggen en de hoofdmonteur hoeft ook niet meer langs te komen. wens geen zaken meer te doen met deze organisatie.

Goed (8/10)

Afspraken nakomen en kawaliteit medewerkers.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Corecte service, duidelijke uitleg en vriendelijke en vakbekwame medewerkers. is niet de goedkoopste.

L.J.D. van der Wedden
Zeer goed (9/10)
L.J.D. van der Wedden

ze hebben het probleem van lekkage cv goed opgelost.

Score voor Feenstra onderhoud en service:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantvriendelijke, zover ik het kan beoordelen, monteurs vakbekwaam kwamen zeer gemotiveerd over en deskundig..

Bedrijfsinformatie

Prettig wonen en werken – daar zorgt Feenstra voor. We maken uw directe omgeving comfortabel, gezond, veilig en energiezuinig. Daarvoor hebben we niet alleen de nieuwste techniek in huis, maar ook mensen met veel verstand van installatie en onderhoud die u graag vakkundig advies geven. Feenstra. Zodat de techniek precies doet wat ú wilt.
Adres
Postbus 88