M. Blommers

Prima service en afspraak is afspraak.

Bij deze controle had ik tevoren expliciet gevraagd of er meer moest gebeuren dan alleen controle. Dat zou niet het geval zijn. Toen de monteur kwam, bleek dat hij opdracht had/besloten had dat het... Bij deze controle had ik tevoren expliciet gevraagd of er meer moest gebeuren dan alleen controle. Dat zou niet het geval zijn. Toen de monteur kwam, bleek dat hij opdracht had/besloten had dat het expansievat vervangen moest worden. Dat vereiste 'verbouwing' van de halve keuken, en kon volgens de monteur niet nu gebeuren, maar daar moest een nieuwe afspraak voor gemaakt worden. Uiteindelijk hebben we het samen gedaan, maar het was fijn geweest als ik van te voren geweten had, dan had ik alles kunnen voorbereiden.

Zeer goede ervaring met Feenstra. Ik beveel u Feenstra aan.

Ik heb Feenstra al jaren en eigenlijk nooit problemen mee gehad ook niet bij storingen. Solide bedrijf.

G. Carrus

Ben tevreden

H. Scholts

Goed in periodiek onderhoud en service

F.m.a. Verhage-bruin

Alles verloopt altijd goed alleen werden we nu ineens verrast met een rekening omdat mijn kinderen niet tijdig thuis waren. Later die dag ging de afspraak gewoon door en er was ruimte om terug te... Alles verloopt altijd goed alleen werden we nu ineens verrast met een rekening omdat mijn kinderen niet tijdig thuis waren. Later die dag ging de afspraak gewoon door en er was ruimte om terug te komen tijdens zijn dienst. Waarom dan meteen een rekening?!?

Betrouwbare en vriendelijke in omgang en komen op tijd

M.w.m. Van Eeden

Zeer goed!