Sterk

Zeer slecht. Komen niet opdagen tijdens de afspraak en de afspraken daarna worden ook telkens niet nagekomen. Klantenservice is zeer slecht bereikbaar en ik heb een uur in de wacht gestaan,... Zeer slecht. Komen niet opdagen tijdens de afspraak en de afspraken daarna worden ook telkens niet nagekomen. Klantenservice is zeer slecht bereikbaar en ik heb een uur in de wacht gestaan, uiteindelijk zelf maar opgehangen. Geen Feenstra voor mij.

Wij zijn altijd zeer tevreden over Feenstra.

Bruens

Wij hebben al jaren een onderhoudscontract bij Feenstra. We worden automatisch benaderd voor het maken van een afspraak voor het onderhoud. DIt alles gaat tot volle tevredenheid.

Heijmans

Na 4 jaar ging de thermostaat van onze verwarming stuk. De ketel met de bijbehorende thermostaat was ons aanbevolen door Feenstra. We sloten het duurste onderhoudscontract af: geen voorrijkosten... Na 4 jaar ging de thermostaat van onze verwarming stuk. De ketel met de bijbehorende thermostaat was ons aanbevolen door Feenstra. We sloten het duurste onderhoudscontract af: geen voorrijkosten geen monteurs kosten. Echter toen ik belde werd mij verteld dat dit niet telt voor de bijbehorende thermostaat. Nadat ik vertelde dat ik het daar niet mee eens was zou er een monteur komen om naar de storing te kijken. De monteur vertelde me dat het een bekend probleem was van deze ketel en de kosten voor een nieuwe thermostaat 200 euro zou bedragen. Zonder deze thermostaat kon ik de installatie niet meer bedienen. Toen ik de "nieuwe" thermostaat toevoegde aan ons wifi netwerk zag ik dat de thermostaat 2 jaar geleden al gebruikt was want er stond een storing in met een datum van 2 jaar terug. Dit is niet de service die ik verwacht van Feenstra en zeker niet de service waar ik voor betaal.

Jonkers

Na 45 jaar hier te wonen en bijna toe aan mijn 4e cv ketel blijkt voor het eerst dat vanwege de binnenkant van mijn cv ruimte , bekleed met een brandwerend materiaal ( volgens de monteur asbest,... Na 45 jaar hier te wonen en bijna toe aan mijn 4e cv ketel blijkt voor het eerst dat vanwege de binnenkant van mijn cv ruimte , bekleed met een brandwerend materiaal ( volgens de monteur asbest, volgens mijn info eterniet ) , de aanleiding is om geen inspectie uit te voeren. Ik sta dus letterlijk en figuurlijk in de kou !!!

Cabenda

Als nieuwe klant ben ik uiterst tevreden met de hele service en is zeker aan te bevelen. De monteur was zeer duidelijk en werkte zeer deskundig en ruimde alles heel netjes op. Ik kon ook meekijken... Als nieuwe klant ben ik uiterst tevreden met de hele service en is zeker aan te bevelen. De monteur was zeer duidelijk en werkte zeer deskundig en ruimde alles heel netjes op. Ik kon ook meekijken en van hem leren wat hij allemaal deed en hoe ik in de toekomst zelf mijn cv ketel in de gaten kan houden. Ga zo door.

Ketel storing kan gebeuren, resetten lukte niet.
Ketel storing kan gebeuren, resetten lukte niet.
Klantenservice 25 minuten in de wacht en toen een bandje waar je je gegevens kan achterlaten, 2e keer bellen kwam ik er na 26 minuten doorheen.
Ik vind dat echt zeer ondermaats.
Moet wel zeggen dat ik verder keurig geholpen ben en de monteur nog dezelfde avond op de stoep stond na eerder telefonisch contact met de monteur.
Het bereik van de klantenservice moet echt echt verbeteren want deze is ondermaats.

Jansen-verhagen

Zeer beleefd en kundig