Feenstra onderhoud en service

Feenstra onderhoud en service Ook benieuwd naar feedback over de webshop Feenstra onderhoud en service? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1064
Uitstekend (10/10)
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Feenstra onderhoud en service met 8.4/10. Gebaseerd op 1064 ervaringen.

J. van der Heijden
J. van der Heijden

Vakbekwaamheid monteur!

Score voor Feenstra onderhoud en service:5/5

Uitstekend!.

Onvoldoende (4/10)

De monteur

Score voor Feenstra onderhoud en service:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Raar dat wijzigingen die per mail doorgegeven zijn na ruim een maand nog biet verwerkt zijn.

Goed (8/10)

goede persoonlijke service

Score voor Feenstra onderhoud en service:4/5

Altijd goed, al jaren.

Hans Kranenborg
Goed (8/10)
Hans Kranenborg

Goed advies bij aanschaf CV-ketel. Meestal: deskundig personeel die van wanten weet en ingaat op de klantbehoefte en de vragen (dus klantvriendelijk)

Score voor Feenstra onderhoud en service:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Al jaren hebben we de cv-ketel en de heteluchtverwarmingsketel bij feenstra in onderhoud o.b.v. een onderhoudscontract. eigenlijk komen er altijd goede monteurs en zijn we heel tevreden. de cv-ketel is een keer door fa. feenstra vervangen, prima. mocht er een keer een storing zijn, dan wordt het snel verholpen..
recent hebben we een slechte ervaring gehad i.v.m. het reinigen van de luchtkanalen. de monteur had hier geen ervaring mee en kon pas iets doen indien de afzuiging functioneerde (wat door een andere monteur van feenstra zou moeten gebeuren die op dezelfde dag het onderhoud zou doen).

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantvriendelijk en servicegericht. snelle actief. .

C.Hagens
C.Hagens
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden .snel en correct.

L A Verberk
L A Verberk

Snelle reactie om CV ketel te plaatsen nadat deze besteld was.Super

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en snelle service, nadat het administratieve probleem was opgelost (dat duurde wel een beetje lang)..
heb alleen geen goed beeld van wat is geleverd: bij de cv ketel zou een spirotech vuilafscheider geplaatst worden. ik heb geen idee of dat gebeurd is. graag alsnog duidelijkheid (06-49980273).
dit is overigens de tweede enquête.

Voldoende (6/10)

Opvallend vrolijke en vriendelijke monteur!

Score voor Feenstra onderhoud en service:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer vriendelijk en behulpzaam. wij zitten nog in de verbouwing van ons en kan nog niet goed beoordelen of alles naar behoren werkt. zoals het nu lijkt blijven de verwarmingen continue heet ookal staat de thermostaat laag. zodra wij verhuisd zijn zal ik weer contact opnemen met feenstra.

Hpm de Jong
Hpm de Jong
Score voor Feenstra onderhoud en service:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De monteurs zijn vakmensen.
de klantenservice ook.

Voldoende (6/10)

Het feit dat alsnog een monteur gestuurd werd en deze het probleem goed heeft opgelost

Score voor Feenstra onderhoud en service:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op koningddag ontdekten we dat de cv ketel het niet goed deed. de dame aan de telefoon vertelde dat ze eigenlijk geen monteur mocht sturen omdat het een feestdag is. dit was nogal vreemd, ze had beter kunnen vertellen dat er extra kosten aan verbonden zijn en wat de koste ongeveer zouden zijn. .
na aandringen werd alsnog een monteur gestuurd en het probleem was snel verholpen (kapotte motor+binnenwerk).

Bedrijfsinformatie

Prettig wonen en werken – daar zorgt Feenstra voor. We maken uw directe omgeving comfortabel, gezond, veilig en energiezuinig. Daarvoor hebben we niet alleen de nieuwste techniek in huis, maar ook mensen met veel verstand van installatie en onderhoud die u graag vakkundig advies geven. Feenstra. Zodat de techniek precies doet wat ú wilt.
Adres
Postbus 88