Feenstra montage van ketels

Feenstra montage van ketels Ook benieuwd naar feedback over de webshop Feenstra montage van ketels? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company550
Uitstekend (10/10)
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Feenstra montage van ketels met 8.4/10. Gebaseerd op 550 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Zeer klantvriendelijk door installatie buiten normale werktijden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Oude ketel kon niet meer gerepareerd worden; binnen drie dagen was de nieuwe ketel geplaatst. uitstekende service!.

p.severins
p.severins

goede en duidelijke begeleiding vanaf het allereerste contact tot en met de uiteindelijke installatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De monteur was precies op het afgesproken tijdstip aanwezig en naar ik het beoordelen kan heeft hij het werk perfect afgemaakt.

Voldoende (6/10)

Vriendelijk en beleefde benadering

Score voor Feenstra montage van ketels:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Keurige levering en montering van de cv-ketel. waarschijnlijk de eindcontrole vergeten: de ketel was uit en kranen waren nog afgesloten. twee keer voor moeten bellen.

Erwin Bijster
Prima (7/10)
Erwin Bijster

Waar is de garantie kaart die ik naar ATAG moet sturen voor garantie. Ik mis dat deel tussen de papieren

Score voor Feenstra montage van ketels:3.5/5

Goed.

Eko Loijenga
Voldoende (6/10)
Eko Loijenga

Nee, geen eruit springende sterke punten, hooguit deels dus (zie hiervoor) op niveau, maar niet meer dan dat.

Score voor Feenstra montage van ketels:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De aanvraag via de website lijkt op een definitieve aanvraag, maar wordt door feenstra behandeld als een offerteaanvraag, want vervolgens moet je opnieuw allerlei informatie verschaffen. bovendien is veel te traag gereageerd op mijn aanvraag en moest ik zelf na 3 weken vragen waar hun reactie bleef. daarna kreeg ik de offerte, maar bleek dat ik een permanente internetverbinding moest hebben. dat kostte even tijd, en ik heb ook een medewerker die mij belde dat verteld. toen ik na ca 4 weken alles geregeld had en de offerte wilde accepteren, bleek die al uit het systeem gegooid te zijn. al met al was dit deel van de procedure gewoon een zootje aan de kant van feenstra, een dike onvoldoende dus. de afspraak voor de montage en de montage zelf verliepen wel vlot en volgens afspraak, dus daarvoor een dikke voldoende.

Pitjon
Zeer goed (9/10)
Pitjon

Uiteindelijk eem snelle levering

Score voor Feenstra montage van ketels:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en een vriendelijke minteur.

Onacceptabel (1/10)
Score voor Feenstra montage van ketels:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Veel interne miscommunicatie binnen het bedrijf.

B.A.Koster
Slecht (3/10)
B.A.Koster

De monteurs zijn wel goed en adequaat maar ja die zie je eens per 2 jaar en worden misschien ingehuurd.

Score voor Feenstra montage van ketels:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Op referentie van eigen huis ver. en jaren lange onderhoudscontract nieuwe cv gekocht bij feenstra. was al duurder dan goedkoopste offerte maar ja ouwe klant..
blijkt nog duurder door verplichte duurste onderhoudscontract van 2 jaar (+ 300 euro),terwijl je 2 jaar allin garantie hebt op deze cv enfin ben er in getrapt..
na 2 jaar blijkt dat ik geen onderhoudscontract te zijn opgezegd ondanks betaling daarom nooit after sales service gehad noch onderhoud of beloofde instructie op reiniging metaaldeeltjes filter.waarom is onbekend. mag wel een nieuw goedkopere onderhouds contract (60euro p/jr) waarbij uit coulance regeling!!!!! de inspectiebeurt niet betaald hoeft te worden..
nu juni 2017 na 4 x mailen en bellen 4x een foutieve bevestiging ontvangen van de afspraak om een inspectiebeurt .
zouden ze er weer vanaf willen?? de dure aankoop is toch al betaald en service kennen ze blijkbaar niet.hoop nog altijd op een goede bevestiging van de inspectiebeurt waar ik toch recht op heb voor deze gelukkig goede cvketel van remeha.
klantenservice kennen ze niet. sorry ook niet wel een coulanceregeling??? ben benieuwd of mij onderdelen in rekening worden gebracht.

Zeer goed (9/10)

* Snelle service bij melding van klachten aan CV of ventilatiesysteem.
* Vriendelijke medewerkers.

Score voor Feenstra montage van ketels:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een zeer klantvriendelijke en professionele organisatie.

Fred
Fred

Webcare/Twitter!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het begon niet veelbelovend maar door het voortvarende optreden van webcare en regiomanager is het helemaal goed gekomen. dank!.

Bedrijfsinformatie

Prettig wonen en werken – daar zorgt Feenstra voor. We maken uw directe omgeving comfortabel, gezond, veilig en energiezuinig. Daarvoor hebben we niet alleen de nieuwste techniek in huis, maar ook mensen met veel verstand van installatie en onderhoud die u graag vakkundig advies geven. Feenstra. Zodat de techniek precies doet wat ú wilt.
Adres
Postbus 88