Feenstra montage van ketels

Feenstra montage van ketels Ook benieuwd naar feedback over de webshop Feenstra montage van ketels? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company594
8.3/10
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Feenstra montage van ketels met 8.3/10. Gebaseerd op 594 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

ik dacht dat ik hierboven beschreven hebt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goed , want eerst werd het gezegd de afspraak pas eind van de maand omdat.
dat ik zei dat ik geen warm water had werd ik eerder geholpen..
nogmaals dank u wel.

Anoniem Martijn
Prima (7/10)
Anoniem Martijn

Prettige en gezellige mensen om in huis te hebben. De aanvraag bij Feenstra werd netjes behandeld als duurde het wat langer als verwacht om een duidelijke alles in een prijs te hebben, na een bezoek op locatie. werd alles duidelijker/ makkelijker voor de adviseur

Score voor Feenstra montage van ketels:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige mensen die bij ons langskwamen om beide ketels te plaatsen. de monteurs zijn een deel vergeten dicht te maken op de dak waar de afvoer uitmond. de regen lekte naar binnen op de ketel. ik heb het lood een beetje terug geschoven en hoop dat het niet meer lekt op de ketel. .
de was machine kon niet meer geplaatst worden op de plek waar deze voorheen stond, een nieuw kraantje zit nu in de weg waardoor het net niet meer past. s deze was aan de kant geschoven zodat de monteurs erbij konen maar niemand heeft eraan gedacht, om het te melden, wij zelf ook niet.

Bart
Zeer goed (9/10)
Bart

Erg netjes en overzichtelijk montagewerk bij installatie nieuwe ketel. Echt vakwerk.

Score voor Feenstra montage van ketels:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf. doen wat ze beloven.

Voldoende (6/10)

Het feit dat een adviesgesprek mogelijk was vond ik prettig.
Ik denk dat het wel een goede ketel is: er komt voldoende warm water uit, maar ik heb de verwarming nog niet aangehad, dus daar kan ik niets over zeggen.
Met de monteur heb ik de instellingen besproken en dat was prettig. Hij heeft alles netjes gedaan, netjes opgeruimd en goede uitleg gegeven.

Score voor Feenstra montage van ketels:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Eerst wat mindere punten. bij het adviesgesprek werd slechts over 1 cv-ketel gesproken, in plaats van een aantal opties. toen ik zelf met een alternatief kwam werd ook daar een offerte voor gemaakt, maar werd die ketel sterk afgeraden. dat voelde toch niet helemaal goed. bij de bevestiging van de afspraak bleek ineens dat ik met de aanschaf van extra apparaten tot wel 12% extra energie kon besparen. hier was in het adviesgesprek met geen woord over gerept en het leek me ook niet heel waarschijnlijk, dus ook dat voelde niet helemaal goed. na 9 dagen ervaring met de nieuwe ketel zit er nog steeds een metalig luchtje aan het warme water, vooral als het net begint te stromen. ik weet niet waarom dat is, en ook dat voelt niet goed. als het aanhoudt zal ik zeker met feenstra contact opnemen.

Ronald
Ronald

Bekwaam personeel, tevens de contract voorwaarden zijn sterk verbeterd, na 1 jaar kun jezelf bepalen wat je wilt doen doorgaan of stoppen en er één kopen, zonder extra kosten om je contract af te kopen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf heb al jaren één onderhouds contract lopen, na 20 jaar maar eens overgegaan naar 1 huur ketel oude was aan vervanging toe,.

Goed (8/10)

Snelheid

Score voor Feenstra montage van ketels:4/5

Goed.

Uitstekend (10/10)

Website en direct een prijsindicatie, afhandeling aanvraag en opdracht vlot verwerkt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitvoering goed. prijsopgave de 1e keer niet goed ingediend, zoals wij opgegeven hebben in de offerteaanvraag, dus zelf correcties moeten doorgeven.

henry Hammer
henry Hammer

Kundig personeel beleeft in omgang

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer netjes en goed personeel.

Feenstra montage van ketels 1 beoordeling

Monteurs netjes op tijd. montage goed verzorgd..
verkoop stuurt heel erg aan om ketel niet in eigendom te hebben. vergeet er bij te zeggen dat dit over 10 tot 15 jaar ongeveer 2 keer zo duur is voor de consument.

Rob van Maanenberb
Goed (8/10)
Rob van Maanenberb

Schoon en netjes gewerkt.

Score voor Feenstra montage van ketels:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima. conform afspraak, zowel voor, tijdens en na de installatie. netjes gewerkt.

Bedrijfsinformatie

Prettig wonen en werken – daar zorgt Feenstra voor. We maken uw directe omgeving comfortabel, gezond, veilig en energiezuinig. Daarvoor hebben we niet alleen de nieuwste techniek in huis, maar ook mensen met veel verstand van installatie en onderhoud die u graag vakkundig advies geven. Feenstra. Zodat de techniek precies doet wat ú wilt.
Adres
Postbus 88