Waar zal ik beginnen? Een korte omschrijving dan: "Hoe zoveel goed kan gaan en er toch zoveel slecht gaat".
Offerte-aanvraag etc prima. Prijs marktconform en goed. Datum plaatsing 2 weken uitgesteld. 1e monteur werkelijk perfect, rustige vakkundige persoon. Installatie perfect en netjes afgewerkt. Maar dan: verkeerde ketel geplaatst, een ATAG i28CZ ipv een i36CZ, hoe hoe kan dit?????. Kwam ik natuurlijk pas achter toen monteur vertrokken was. Afhandeling klacht prima en binnen een week nieuwe afspraak om correcte ketel te plaatsen. Niets tegen monteur #2, maar wat een onvakkundig en gehaast persoon. Erg grof en onhandig, ketel werdt letterlijk van de muur gerukt en toen dit niet lukte wilde meneer even het dak op (zonder ladder) met als resultaat een ongeluk en een afgebroken muur. Werkelijk levensgevaarlijk. Had ik al gemeld dat werkzaamheden werden uitgevoerd zonder afsluiten hoofdgaskraan? Echt zowaar ieder veiligheidsvoorschrift werdt met voeten getreden. Overigens schijnt het met de monteur goed te gaan, ik heb hem verzorgt, maar hij wilde geen dokter. Een waslijst aan verbeterpunten voor Feenstra vanwege deze klus en ik ben zeer geïnteresseerd in de verdere afhandeling van de schade. Heb zelf maar de arbeidsinspectie ingelicht, er is bij Feenstra nog veel te doen aan veiligheid.

Nieuwe ketel gekocht, jammer genoeg lekkage uit een van de leidingen. Drie monteurs langs geweest. Na de 3e reparatie hopelijk nu verholpen. Eerste indruk van nieuwe ketel CW4 is fijn.

Een bedrijf dat naar je complete woning ziet en adviseert ook qua veiligheid

Het werk is netjes gebeurd. Blij mee

Het hele proces tot aanschaf/plaatsing van de ketel is goed geolied. Een minpunt vind ik het aanbieden van de offerte. Deze is overzichtelijk, maar er ontbreekt een makkelijke manier om te reageren... Het hele proces tot aanschaf/plaatsing van de ketel is goed geolied. Een minpunt vind ik het aanbieden van de offerte. Deze is overzichtelijk, maar er ontbreekt een makkelijke manier om te reageren op de offerte, daar moet je een email voor gaan schrijven. Handiger is onder de offerte een veld te hebben waar je direct vragen over de offerte kan stellen.

Zeer tevreden over service en vakmanschap bij het plaatsen van de nieuwe cv ketel.

Erg klantvriendelijk, snelle afhandeling, vakkundig geplaatst

Goede service van Feensta en monteur