Zeer slechte after sales, een maand na de installatie van de ketel is de installatie nog niet compleet, ondanks bellen en mailen. Ze reageren gewoon niet.

Aanschaf ging eenvoudig. De ellende kwam daarna.

Reactie Feenstra montage van ketels:

Beste heer van Eijk,

Wij hebben uw klacht ontvangen
Allereerst willen wij u danken voor het melden van uw klacht. Dit stelt Feenstra in staat de service te verbeteren. Daarnaast bieden wij u onze welgemeende excuses aan. Dit is zeker niet de service die u mag verwachten van Feenstra.

Uw mening is belangrijk
Wij verzekeren u dat Feenstra elke vorm van feedback gebruikt ter verbetering en continuering van haar service- en dienstverlening. Uw mening is voor ons van groot belang.

Wij willen graag wil kijken wat wij voor u nog kunnen betekenen. Graag ontvangen wij uw postcode en huisnummer zodat wij u nog van dienst kunnen zijn.

Richard Noslin

Zeer positief tot nu toe. Alles is gegaan als telefonisch besproken

Zeer vriendelijke monteur. Deze heer kent zijn vak.

Eersr wat stroefjes later goed

Deskundige mensen

Deskundigheid

paul

Goeie en sympathieke vaklui. Voorbereiding, uitvoering en oplevering boven verwachting

Wij zijn zeer tevreden over de snelle reactietijd en de correcte afhandeling van de installatie van onze nieuwe huurketel d.d. 9 november j.l.

j.w.a. jansen

Prima service de monteur heeft goed werk geleverd en alles netjes opgeruimd

de servise is prima

de service is prima en erg vriendelijk en zorgen er voor dat je meteen geholpen wordt

Maurik

Prima, snel en vriendelijk personeel
Vakkundig en netjes gewerkt

M.snoek

Professioneel

Nieuwe CV ketel aangekocht
eenvoudig om zaken mee te doen
op tijd geleverd
CV netjes gemonteerd

flexibel met de bestelling, aanpassen is gemakkelijk