Informatie over diensten

Goede service.....

Top echte aanrader...
Goede service!!

Hi!

Hartelijk bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Groetjes,

Het Support Team

Bunker 501

Zeer goed bedrijf dat constant in ontwikkeling is. De nieuwe widgets bijvoorbeeld zijn een zeer goede verbetering en de algehele klantervaring is super. Wij gebruiken de tools al zeker 2 jaar en...

Vernieuwd backend panel dat meer in lijn is met de de vernieuwde huisstijl.

Geachte Mevr/Men

Goedemorgen

Graag wil ik even Uw aandacht voor het volgende

Maandag 26 februari heb ik een review geschreven over de Hart Kliniek in Almere...

Zeer goede service!

Ervaring in enkele zinnen

Nando heeft ons zeer goed geholpen met de opmaak van de uitnodigingen.

Het zou mooi zijn als wijzelf de opmaak van de uitnodigingen kunnen verzorgen.

In welke branche biedt u de dienstverlening aan?

Zorg

Tot 2 keer toe is mijn erg positieve review van een webwinkel niet geplaatst door The Feedback Company. Dat vind ik jammer.

Ervaring in enkele zinnen

Om mijn waardering te uiten over een webwinkel heb ik moeite gestoken in het schrijven van een review waaruit dit blijkt. Helaas niet geplaatst, tot 2x toe.

Feedback over de verdere gang van zaken na het insturen van een review.

In welke branche biedt u de dienstverlening aan?

Nvt

Veel te veel vragen over een bedrijf, geen mogelijkheid om deelbeoordelingen achterwege te laten of op NVT te zetten, ondoorzichtige "huisregels". Illegaal gebruik maken van data van bedrijven over...

Je houden aan AVG, feedbackitems optioneel maken.

Beste beoordelaar,

Bedankt voor je feedback. Jammer dat je deze conclusies trekt zonder even contact met ons op te nemen. Je kunt binnen het beoordelingsformulier altijd kiezen voor NVT. Misschien is je dit ontgaan bij het invullen van een review.

Feedback Company is op zich op dit moment aan voorbereiden op de AVG, de aanpassingen worden voor mei, wanneer deze wetgeving ingaat, volledig doorgevoerd. Onze huidige dienstverlening is in mei 2017 nog onder de loep genomen door het ACM (Autoriteit, Consument & Markt) je kunt er dus zeker van zijn dat er nooit misbruik wordt gemaakt van persoonsgegevens die jij achterlaat in onze feedbackformulieren.

Neem gerust contact met me op om je feedback te bespreken indien er onduidelijkheden zijn. Je kunt vragen naar Michelle.
Een prettige dag toegewenst.

Faber Elektro Service

Ik heb zojuist gechat ivm wat wijzigingen in ons account. Direct contact via de chat en snel en duidelijk geholpen.
Dit werkt perfect. Dank!

Kevin

Slecht! Twee keer een review ingestuurd maar ze plaatsen het simpelweg niet op hun site! SLECHT DUS!!!

Gewoon plaatsen van reviews, ook al zijn ze slecht!

Goedemiddag Kevin,

Ben je op de hoogte van onze on-hold termijn van 7 dagen? Jouw beoordeling staat op dit moment nog op de status on-hold, dit geeft het bedrijf de mogelijkheid om contact met je op te nemen en jouw feedback in behandeling te nemen. Na 7 dagen wordt je review alsnog geplaatst. Alvast bedankt voor je geduld. Bij vragen kun je mailen naar support@feedbackcompany.com

MB

Als er een minder goed review geschreven wordt komt deze niet online. De Feedback company plaatst de review pas na 5 dagen. De leverancier heeft dan vijf dagen de tijd om "de kou uit de lucht te...

Eerlijke en transparant communiceren. Dat is immers de branche waarin u werkzaam bent. Geef in uw communicatie duidelijk aan dat u slechte reviews pas na vijf dagen plaatst of helemaal niet als er zaken worden opgelost. U bent toch een review bedrijf en geen veredelde klantenservice? U krijgt een onvoldoende in plaats van zeer slecht omdat ik uw bedrijf ook mag reviewen.

Goedemiddag,

Bedankt voor je feedback. Wij bieden vooral consumenten de gelegenheid om hun klacht netjes opgelost te laten worden wanneer zij ontevreden zijn. Tenslotte worden we daar uiteindelijk allemaal beter van. Zo heeft onze klant een constante thermometer over het functioneren van zijn organisatie, en de consument een direct kanaal om te laten weten hoe iets beter kan. We werken aan een tool waarin jij de historie van een review kunt teruglezen, dit betekent dat wanneer een review wordt aangepast, ook de eerder geschreven reviews zichtbaar blijven. Dit is in ons oogpunt een teken van transparantie. Onze reviews worden nooit zomaar uit ons systeem verwijderd. Wij bieden een stukje software aan onze klanten, hierin worden positieve, en juist ook negatieve reviews verzameld. Niemand vind een 10/10 een geloofwaardige score. Hier werken wij dan ook niet aan mee.

Hermen

Handige website, en lijkt goed opgepakt te worden door Google!