Jarno

Een onwijs slecht bedrijf! Opzeggen kan niet via de adminpanel, vervolgens een jaar geleden gemaild, hun hebben dit niet gehad (zeggen ze) en vervolgens wordt het zomaar met een jaar verlengd.... Een onwijs slecht bedrijf! Opzeggen kan niet via de adminpanel, vervolgens een jaar geleden gemaild, hun hebben dit niet gehad (zeggen ze) en vervolgens wordt het zomaar met een jaar verlengd. Terwijl ze zien dat er al jaren geen gebruik meer van hun service wordt gemaakt. Oppassen dus!!

Beste Jarno,
Dank voor je review!
Beste Jarno,
Dank voor je review!
Helaas moesten wij inderdaad tot de conclusie komen geen opzegging van jou te hebben ontvangen. Jammer genoeg wist jij deze originele opzegging ook niet terug te vinden aan jouw kant. Deze had je uiteraard opnieuw naar ons kunnen doorzetten.
Doordat je een zeer gunstige maandprijs hebt bij Feedback Company en daardoor in een jaar abonnement zit ben je nu nog één jaar klant, kan je van alle opties gebruik maken binnen onze dienstverlening en stopt het abonnement per besproken datum.
Het kunnen opzeggen via onze tool zou inderdaad een goede optie zijn, ik wil je dan ook bedanken voor je feedback. Wij zullen kijken of we deze optie kunnen gaan toevoegen aan ons portaal.
Feedback Company

Hendrik

Zeer goed service, en snelle levering, bedankt.

J.R Bar

Heel fijne ervaring

Heb je verbeterpunten of tips?

Martijn 123 Stoffen BV

Snelle service en fijne support

Anna Vaas

Heel vriendelijk goed geholpen wordt je en leg alles goed uit.

Greven Bedrijfswagens

Opgezegd omdat je moet betalen voor iets vanzelfsprekends als een API. Geen enkele andere review provider heeft een betaalde API mogelijkheid. Schaam jullie, slechte dienstverlening!

Hallo Greven Bedrijfswagens,
Hallo Greven Bedrijfswagens,
Dank voor je review. Toch jammer dat je de samenwerking hebt opgezegd omdat wij een maandelijkse meerprijs voor onze API vragen. Deze zit inderdaad niet standaard in onze pakketten, maar is wel toe te voegen voor een kleine bijdrage per maand.
Wij onderhouden onze API zelf, dienen hier ook support op te bieden waar nodig en er moeten servers beschikbaar zijn die alle calls die wij ontvangen moeten kunnen verwerken. Om de pakketprijzen dan zo laag mogelijk te houden voor iedereen is deze toe te voegen aan het abonnement.
Met vriendelijk groet,
Feedback Company.

Tuinier-winkel.nl

Tuinier-winkel.nl zeer goed geholpen door The Feedback Company

Tim Bergboer

Een jaar geleden heb ik een webshop overgenomen. Blijkbaar zit de tool van Feedbackcompany op mijn website. Door tijdgebrek heb ik eigenlijk nog geen tijd in de webshop kunnen steken, dus ik wist hier niet van af.

Ik krijg nu een brief van een incassobureau dat ik mijn factuur niet betaald zou hebben.
a. Ik heb geen factuur gekregen
b. Ik heb nooit een herinnering gekregen
c. Ik wist überhaupt niet van het bestaand van dit bedrijf af.
d. Ik geef aan dat ik mijn account wil opheffen, maar moet alsnog voor een jaar betalen. Enige coulance is ver te zoeken.
De omzet van de webshop is zo laag, dat een dergelijk bedrag er flink in hakt. Daarnaast heeft al meer dan een jaar niemand een review geplaatst. Ik vind een bedrag van ruim 243 euro voor een tool die niet gebruikt wordt veel geld.

Hallo Tim,
Dank voor je feedback!
Hallo Tim,
Dank voor je feedback!
Facturen versturen wij via de e-mail, misschien dat deze naar een incorrect e-mailadres zijn gestuurd of in de spam terecht zijn gekomen. Alsnog hebben wij telefonisch ook getracht om in contact te komen met jou, jammer genoeg zonder resultaat. Hierdoor moeten wij dan toch kiezen voor een andere aanpak en dit zal zijn door een lang openstaande factuur door te zetten naar een incassobureau.
Wij hebben een overeenkomst met een bedrijf en binnen deze overeenkomst hanteren wij een opzegtermijn van minimaal één maand voor einde contractdatum.
Doordat je nog een jaar gebruik kan maken van onze dienst zijn wij uiteráárd meer dan bereid om jou verder te helpen binnen onze feedback tool en juist reviews te gebruiken van jouw klanten om zo de omzet van de webshop te verhogen.
Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd, anders wil ik je verzoeken om contact op te nemen via helpdesk@feedbackcompany.com of bel 085 27 363 20.
Feedback Company