Snelheid support
Aanbod functies
Support
Informatie over diensten

Frank Bemelman

Geen fijn bedrijf. Mijn buurman is er ook bij aangesloten, voor een afgesproken periode van 1 jaar. Die wordt toch ongevraagd verlengd en FC paradeert met de kleine lettertjes. Hoe sneu is dat,...

Treurig

Kan zich beter opheffen. De wereld is dan beter af.

Beste Frank,

Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je je niet hebt kunnen vinden in een beslissing van onze financiële afdeling. Inmiddels heb ik contact gezocht met je via mail, ik hoop dat dit de situatie enigszins voor je verduidelijkt heeft. Wij wensen je alle goeds en succes met je webshop in de toekomst.

Het Support Team

Dj

Gezellig!

Goed bedrijf

Niet van toepassing

Kantoorruimte

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor je feedback! Leuk om te horen dat je onze service naar tevredenheid gebruikt! :)

Groetjes,

Het Support Team!

Saida

Een aanrader.......
Goede service.....

Top echte aanrader...
Goede service!!

Hi!

Hartelijk bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Groetjes,

Het Support Team

Bunker 501

Zeer goed bedrijf dat constant in ontwikkeling is. De nieuwe widgets bijvoorbeeld zijn een zeer goede verbetering en de algehele klantervaring is super. Wij gebruiken de tools al zeker 2 jaar en...

Vernieuwd backend panel dat meer in lijn is met de de vernieuwde huisstijl.

Geachte Mevr/Men

Goedemorgen

Graag wil ik even Uw aandacht voor het volgende

Maandag 26 februari heb ik een review geschreven over de Hart Kliniek in Almere...

Goedendag,

Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt gehad bij de Hart Kliniek. Wij stellen de Hart Kliniek op de hoogte van uw negatieve respons, alleen zij kunnen vervolgens beslissen of zij naar aanleiding van uw reactie respons geven. Dit hebben zij helaas niet gedaan, maar uw review is wel op de pagina geplaatst. Feedback Company verwijdert geen feedback, wanneer u 'beoordelingen Hart Kliniek' zoekt in Google en naar de beoordelingspagina van Feedback Company gaat komt u hem daar tegen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Zeer goede service!

Ervaring in enkele zinnen

Nando heeft ons zeer goed geholpen met de opmaak van de uitnodigingen.

Het zou mooi zijn als wijzelf de opmaak van de uitnodigingen kunnen verzorgen.

Zorg

Tot 2 keer toe is mijn erg positieve review van een webwinkel niet geplaatst door The Feedback Company. Dat vind ik jammer.

Ervaring in enkele zinnen

Om mijn waardering te uiten over een webwinkel heb ik moeite gestoken in het schrijven van een review waaruit dit blijkt. Helaas niet geplaatst, tot 2x toe.

Feedback over de verdere gang van zaken na het insturen van een review.

Nvt

Veel te veel vragen over een bedrijf, geen mogelijkheid om deelbeoordelingen achterwege te laten of op NVT te zetten, ondoorzichtige "huisregels". Illegaal gebruik maken van data van bedrijven over...

Je houden aan AVG, feedbackitems optioneel maken.

Beste beoordelaar,

Bedankt voor je feedback. Jammer dat je deze conclusies trekt zonder even contact met ons op te nemen. Je kunt binnen het beoordelingsformulier altijd kiezen voor NVT. Misschien is je dit ontgaan bij het invullen van een review.

Feedback Company is op zich op dit moment aan voorbereiden op de AVG, de aanpassingen worden voor mei, wanneer deze wetgeving ingaat, volledig doorgevoerd. Onze huidige dienstverlening is in mei 2017 nog onder de loep genomen door het ACM (Autoriteit, Consument & Markt) je kunt er dus zeker van zijn dat er nooit misbruik wordt gemaakt van persoonsgegevens die jij achterlaat in onze feedbackformulieren.

Neem gerust contact met me op om je feedback te bespreken indien er onduidelijkheden zijn. Je kunt vragen naar Michelle.
Een prettige dag toegewenst.

Faber Elektro Service

Ik heb zojuist gechat ivm wat wijzigingen in ons account. Direct contact via de chat en snel en duidelijk geholpen.
Dit werkt perfect. Dank!

Kevin

Slecht! Twee keer een review ingestuurd maar ze plaatsen het simpelweg niet op hun site! SLECHT DUS!!!

Gewoon plaatsen van reviews, ook al zijn ze slecht!

Goedemiddag Kevin,

Ben je op de hoogte van onze on-hold termijn van 7 dagen? Jouw beoordeling staat op dit moment nog op de status on-hold, dit geeft het bedrijf de mogelijkheid om contact met je op te nemen en jouw feedback in behandeling te nemen. Na 7 dagen wordt je review alsnog geplaatst. Alvast bedankt voor je geduld. Bij vragen kun je mailen naar support@feedbackcompany.com