Dick Holzhaus

Ik heb feedback gegeven op Houthandel online. Vanzelfsprekend moet je dan akkoord gaan met de voorwaarden van een bedrijf dat geld verdient aan het verhandelen van persoonsgegevens , maar we hebben... Ik heb feedback gegeven op Houthandel online. Vanzelfsprekend moet je dan akkoord gaan met de voorwaarden van een bedrijf dat geld verdient aan het verhandelen van persoonsgegevens , maar we hebben allemaal goede spamfilters en VPN dus, what the hell? Daarmee akkoord gaand hoop je dat jouw opbouwende kritiek bijdraagt aan het verbeteren van de diensten van het bedrijf dat je beoordeelt. Als nu de beloofde bevestigingsmail waarmee je je kritiek online krijgt niet komt voel je je dom, ontzettend dom. Feedback Company heeft wat ze willen hebben, je naam en een email adres (hun handel) en ik heb niets, mijn kritiek niet online en Houthandel Online geen kritiek waarmee ze hun diensten kunnen verbeteren en andere consumenten geen informatie om hun keuzes mee af te wegen. De online wereld is ongrijpbaar en de mores is ziek.

Reactie Feedback Company:

Beste Dick, Bedankt voor jouw Feedback. Na aanleiding van jouw review hebben we direct uitgezocht wat er fout is gegaan. Je hoort gewoon een verificatiemail te krijgen wanneer er een review is... Beste Dick, Bedankt voor jouw Feedback. Na aanleiding van jouw review hebben we direct uitgezocht wat er fout is gegaan. Je hoort gewoon een verificatiemail te krijgen wanneer er een review is achtergelaten. Hierover hebben we je direct gemaild maar helaas geen reactie meer mogen ontvangen. Het blijkt dat je per ongelijk hij het emailadres de .nl bent vergeten, helaas kon er daarom dus geen automatische mail verzonden worden door ons systeem. Nu we het e-mailadres hebben weten te verifiĆ«ren is deze eerder geschreven review handmatig doorgedrukt. Deze review staat nu gepubliceerd op de review pagina van het bedrijf. Overigens benoem je dat wij geld verdienen aan het verhandelen van persoonlijke data. Wij zijn er juist trots op dat wij een onafhankelijke review partij zijn die persoonlijke data niet doorverkoopt, maar enkel gebruiken om ons eigen werk te kunnen doen (bewerkstelligen dat reviews echt zijn en die online weergeven voor andere consumenten). We vinden het dan ook jammer om te lezen dat je wel zo over ons denkt. Als u nog vragen hebt schroom niet om te reageren via deze mail (contact@feedbackcompany.com) of ons even een belletje te geven op 085 27 363 20, dan helpen we je graag verder šŸ˜Š Met vriendelijke groet, Feedback Company

Adem

Als eerst een gesprek gehad(kennismakingsgesprek) en daar een uitgebreid uitleg gekregen van de FEEDBACK COMPANY systeem. We zouden een offert ontvangen aan de hand van onze gesprek, dat gebeurde... Als eerst een gesprek gehad(kennismakingsgesprek) en daar een uitgebreid uitleg gekregen van de FEEDBACK COMPANY systeem. We zouden een offert ontvangen aan de hand van onze gesprek, dat gebeurde helaas niet snel na het gesprek. Pas nadat we hadden gebeld waar de offerte bleef, kregen we het pas. Niet erg, maar toch minder.

Dashboard is helder en simpel, top!

Via de safari was de website van feedbackcompany niet bereikbaar, ruim een week lang.
Hierover gebeld en ik kreeg een directe link naar de beheer website.
Goed opgelost gelukkig maar toch minder.

Op de Google & Trustpilot recensie staan jullie niet bepaalde positief.
Qua imago zou ik daar iets aan doen.

Reactie Feedback Company:

Goedemorgen Adem, Dank voor je feedback! Onze excuus dat je niet direct een offerte van ons hebt mogen ontvangen. Dit is zeker iets wat wij gaan oppakken zodat wij het proces na een demo... Goedemorgen Adem, Dank voor je feedback! Onze excuus dat je niet direct een offerte van ons hebt mogen ontvangen. Dit is zeker iets wat wij gaan oppakken zodat wij het proces na een demo gestroomlijnder kunnen laten verlopen en er altijd een offerte en opvolging is, zelfs wanneer het wat drukker is. Wij kiezen ervoor om consumenten en bedrijven ons te laten beoordelen via ons systeem en Google, wij kiezen alleen niet voor een samenwerking met Trustpilot. De reviews die bij hen zijn geschreven schetsen voor ons dan ook niet een duidelijk beeld van Feedback Company, maar we houden deze site goed in de gaten. Dank voor de tip!šŸ˜Š Met vriendelijke groet, Feedback Company.

We hebben het pas net! Maar ziet er goed uit

paul italy

Snert systeem
als je niet positieve feedback achterlaat dan krijgt het betreffende bedrijf 5 dagen om contact met je op te nemen
ik wil misschien helemaal geen contact
een...
Snert systeem
ik wil misschien helemaal geen contact
een oneerlijke feedback, trust pilot veeeel beter systeem....want die kan je altijd nog bewerken en eventueel
veranderen

Reactie Feedback Company:

Goedendag Paul, Dankjewel voor je feedback! Wij hanteren inderdaad een on hold periode van 5 werkdagen wanneer een beoordeling negatief is. Wanneer de on hold periode verloopt publiceren wij... Goedendag Paul, Dankjewel voor je feedback! Wij hanteren inderdaad een on hold periode van 5 werkdagen wanneer een beoordeling negatief is. Wanneer de on hold periode verloopt publiceren wij de review gewoon bovenaan de reviewpagina als vandaag geschreven review, wel zo transparant! šŸ˜Š Er is altijd een mogelijkheid dat onze klant contact opneemt met de schrijver of schrijfster van een review, dit kan met een positieve en niet-positieve beoordeling, dit leggen wij het bedrijf zelf neer. Je feedback gaat zeker niet onopgemerkt aan ons voorbij, deze gaan we intern bespreken voor eventuele verbeteringen. Met vriendelijke groet, Feedback Company

Dave

Advies ingewonnen over pakket upgrade. Blijkt dat het advies en expertise toch niet het gewenste resultaat behaalde en zodoende bleek het advies dus ook verkeerd te zijn. Oplossing, een nieuwe... Advies ingewonnen over pakket upgrade. Blijkt dat het advies en expertise toch niet het gewenste resultaat behaalde en zodoende bleek het advies dus ook verkeerd te zijn. Oplossing, een nieuwe upgrade, maar dit kan niet binnen het huidige contract, ben verplicht om er dan weer drie maanden tegen aan te plakken... belachelijk... Jullie fout, niet mijn fout. De oplossing is dan niet de klant een nieuwe upgrade te geven en hem te verplichten weer 3 maanden vast te zitten aan een duurder pakket.

Vervelende zaak, dat je duur betaalde feedback die je in de loop der jaren opbouw niet mee kan nemen naar en ander platform. Ze verplichten je dus te blijven...

Reactie Feedback Company:

Beste Dave, Bedankt voor je feedback. Wij betreuren het dat jij niet tevreden bent over de gang van zaken. Helaas is het bij Feedback Company alleen mogelijk om te upgraden voor 3 maanden,... Beste Dave, Bedankt voor je feedback. Wij betreuren het dat jij niet tevreden bent over de gang van zaken. Helaas is het bij Feedback Company alleen mogelijk om te upgraden voor 3 maanden, omdat onze contracten per 3 maanden lopen. Doordat wij hier jammer genoeg geen akkoord op hebben mogen ontvangen heeft de upgrade niet plaatsgevonden. Het is wel mogelijk om voor 3 maanden te upgraden en meteen weer te downgraden naar het oude pakket zodat je voor 3 maanden de extra uitnodigingen tot je beschikking hebt. Als je hier alsnog interesse in hebt horen wij dit graag. Het is bij Feedback Company overigens wel mogelijk om een export van je reviews te krijgen om over te stappen naar een andere partij. Je kunt contact met ons opnemen via 085 273 6320 of mailen naar helpdesk@feedbackcompany.com.

Michiel Player

Goeie en snelle service. Prima tool :)

Sander

Prima, back office is een beetje gedateerd en werkt niet goed op een mobiele browser maar voldoet.

Blinds Casa

Heel klantvriendelijk en goed te bereiken. Verder ook een prima tool.

Anoniemerino

Goede ervaring met dit bedrijf. Zeer duidelijk in de communicatie.