Frank Bemelman

Geen fijn bedrijf. Mijn buurman is er ook bij aangesloten, voor een afgesproken periode van 1 jaar. Die wordt toch ongevraagd verlengd en FC paradeert met de kleine lettertjes. Hoe sneu is dat,... Geen fijn bedrijf. Mijn buurman is er ook bij aangesloten, voor een afgesproken periode van 1 jaar. Die wordt toch ongevraagd verlengd en FC paradeert met de kleine lettertjes. Hoe sneu is dat, temeer omdat de persoon in kwestie ook nog de pech had invalide (herseninfarct) te raken - maar nee er is geen pardon. Betalen!! Hier met die poen!! Te triest voor woorden. Ik heb meteen opgezegd.

Beste Frank,
Beste Frank,
Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je je niet hebt kunnen vinden in een beslissing van onze financiële afdeling. Inmiddels heb ik contact gezocht met je via mail, ik hoop dat dit de situatie enigszins voor je verduidelijkt heeft. Wij wensen je alle goeds en succes met je webshop in de toekomst.
Het Support Team

Dj

Gezellig!

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor je feedback! Leuk om te horen dat je onze service naar tevredenheid gebruikt! :)
Groetjes,
Het Support Team!

Saida

Een aanrader.......
Goede service.....

Hi!
Hartelijk bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent.
Groetjes,
Het Support Team

Bunker 501

Zeer goed bedrijf dat constant in ontwikkeling is. De nieuwe widgets bijvoorbeeld zijn een zeer goede verbetering en de algehele klantervaring is super. Wij gebruiken de tools al zeker 2 jaar en... Zeer goed bedrijf dat constant in ontwikkeling is. De nieuwe widgets bijvoorbeeld zijn een zeer goede verbetering en de algehele klantervaring is super. Wij gebruiken de tools al zeker 2 jaar en worden regelmatig aangenaam verrast met positieve vernieuwingen. Aanrader voor ieder bedrijf dat bezig is met conversieoptimalisatie!

Geachte Mevr/Men

Goedemorgen

Graag wil ik even Uw aandacht voor het volgende

Geachte Mevr/Men

Goedemorgen

Graag wil ik even Uw aandacht voor het volgende

Maandag 26 februari heb ik een review geschreven over de Hart Kliniek in Almere en deze was enigszins

negatief , Nu is het de bedoeling begrijp ik dat de organisatie in de gelegenheid moet worden gesteld binnen 5

dagen te reageren Voordat U de review plaatst

We zijn Nu inmiddels een week verder en tot mijn verbazing is mijn reactie niet geplaatst en

heeft de Hart Kliniek ook geen moeite genomen om mij te benaderen of te reageren

het valt mij op dat er Alleen maar positieve reacties worden geplaatst en dat ervaar ik als oneerlijk

Goedendag,
Goedendag,
Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt gehad bij de Hart Kliniek. Wij stellen de Hart Kliniek op de hoogte van uw negatieve respons, alleen zij kunnen vervolgens beslissen of zij naar aanleiding van uw reactie respons geven. Dit hebben zij helaas niet gedaan, maar uw review is wel op de pagina geplaatst. Feedback Company verwijdert geen feedback, wanneer u 'beoordelingen Hart Kliniek' zoekt in Google en naar de beoordelingspagina van Feedback Company gaat komt u hem daar tegen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tot 2 keer toe is mijn erg positieve review van een webwinkel niet geplaatst door The Feedback Company. Dat vind ik jammer.

Veel te veel vragen over een bedrijf, geen mogelijkheid om deelbeoordelingen achterwege te laten of op NVT te zetten, ondoorzichtige "huisregels". Illegaal gebruik maken van data van bedrijven over... Veel te veel vragen over een bedrijf, geen mogelijkheid om deelbeoordelingen achterwege te laten of op NVT te zetten, ondoorzichtige "huisregels". Illegaal gebruik maken van data van bedrijven over klanten (AVG!)

Beste beoordelaar,
Beste beoordelaar,
Bedankt voor je feedback. Jammer dat je deze conclusies trekt zonder even contact met ons op te nemen. Je kunt binnen het beoordelingsformulier altijd kiezen voor NVT. Misschien is je dit ontgaan bij het invullen van een review.
Feedback Company is op zich op dit moment aan voorbereiden op de AVG, de aanpassingen worden voor mei, wanneer deze wetgeving ingaat, volledig doorgevoerd. Onze huidige dienstverlening is in mei 2017 nog onder de loep genomen door het ACM (Autoriteit, Consument & Markt) je kunt er dus zeker van zijn dat er nooit misbruik wordt gemaakt van persoonsgegevens die jij achterlaat in onze feedbackformulieren.
Neem gerust contact met me op om je feedback te bespreken indien er onduidelijkheden zijn. Je kunt vragen naar Michelle.
Een prettige dag toegewenst.

Faber Elektro Service

Ik heb zojuist gechat ivm wat wijzigingen in ons account. Direct contact via de chat en snel en duidelijk geholpen.
Dit werkt perfect. Dank!

Kevin

Slecht! Twee keer een review ingestuurd maar ze plaatsen het simpelweg niet op hun site! SLECHT DUS!!!

Goedemiddag Kevin,
Goedemiddag Kevin,
Ben je op de hoogte van onze on-hold termijn van 7 dagen? Jouw beoordeling staat op dit moment nog op de status on-hold, dit geeft het bedrijf de mogelijkheid om contact met je op te nemen en jouw feedback in behandeling te nemen. Na 7 dagen wordt je review alsnog geplaatst. Alvast bedankt voor je geduld. Bij vragen kun je mailen naar support@feedbackcompany.com