Else

Het ledikantlakentje is bij ons onmisbaar geweest en sowieso één van mijn adviezen aan ouders met een slecht slapend kindje! En níet omdat ons dochtertje beter ging slapen… Voor sommige kindjes is er helaas geen wondermiddel om lekker in slaap te kunnen vallen. Verwacht dan ook niet dat er zo iets bestaat of dat een Fedde en Kees lakentje dat probleem in één keer oplost (kán natuurlikk wel 😊). Maar een hele slecht slapende baby kan met zóveel factoren te maken hebben.. en helaas is dit niet zo makkelijk te verhelpen als we zouden willen. Maar wat het lakentje ons bracht, was dat wij onze handen vrij hadden om onze dochter te troosten, een hand op haar buik te leggen bijvoorbeeld of bij haar te zitten. Het gaf wel een gevoel van geborgenheid, dat merkten we zeker. Ze ging niet beter slapen, maar het lakentje was wel één van hulpmiddelen die mij als ouder ondersteunden om me te kunnen richten op troost en nabijheid bieden ipv steeds het lakentje moeten vasthouden (omdat ze zo gefrustreerd raakte van het niet kunnen slapen en moe zijn, schopte en sloeg ze alles weg). Ik ben heel blij dat wij haar de nabijheid hebben kunnen bieden in deze periode (ruim 1 jaar). Inmiddels een prima slapende dreumes hier 😄.
Dus een wat genuanceerde review : geen beter slapend kindje destijds en toch is het lakentje onmisbaar geweest voor ons!

Score voor Fedde&Kees NL: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welk(e) product(en)?: Ledikant lakentje