Daine

De redding in nood

Samira

Ontzettend fijn!

Ontzettend fijn!

Mijn dochtertje heeft vanaf de 3mnd in het Fedde en Kees slaapzakje gelegen..en met 4mnd heb ik ook het Nunki lakentje erbij gekocht. Wat een uitvinding! Dit was ook echt nodig voor mijn kleine meid. Ze sliep banaf dat moment heerlijk rustig..en kon wat langer slapen dan normaal. Ze voelde zich veilig. Ze had geen controle over haar armpjes.. totaal niet. Nu is de onrust voorbij en kan ze fijn slapen..en (papa) en mama ook!
Een paar dagen geleden heb ik gebeld voor wat advies over het afbouwen..en wat werd ik goed geholpen! Ik heb een tijd lang gebeld en veel tips gekregen..hartstikke fijn! De slaapzakjes zijn ook lang te gebruiken..ook wanneer ze helemaal los kunnen slapen..en het lakentje ook! Het kost wel wat..maar dat is het dubbel en dwars waard..het fijne aal het slaapzakje is dat ze helemaal aansluiten aan het lichaam..
Ik raad het slaapzakje en lakentje aan! Koop er wel 3..voor het geval er gespuugd wordt..of etc..

Lotte

Gebruiken sinds kort het lakentje in combinatie met het slaapzakje. Beide producten zijn van goede kwaliteit! Het strak instoppen geeft geborgenheid en onze dame slaat zichzelf nu niet meer wakker.... Gebruiken sinds kort het lakentje in combinatie met het slaapzakje. Beide producten zijn van goede kwaliteit! Het strak instoppen geeft geborgenheid en onze dame slaat zichzelf nu niet meer wakker. Het helpt ons met haar zelfstandig te laten slapen. De klantenservice is super!!

Gerdien Verheij

Mooi product, netjes geleverd. Maar mijns insziens te hoge prijs, zeker als het niet blijkt te werken zoals je verwacht had.

Jennifer van der voorden

Niet alleen super producten, maar ook hele goede klantenservice. Wij hebben een slaapzakje en dekentje gekocht. Ik had opgegeven dat mijn kindje 2 maanden was, maar een slaapzakje groter gekocht,... Niet alleen super producten, maar ook hele goede klantenservice. Wij hebben een slaapzakje en dekentje gekocht. Ik had opgegeven dat mijn kindje 2 maanden was, maar een slaapzakje groter gekocht, omdat ik het zonde zou vinden om hem maar zo kort te kunnen gebruiken. Ik ben gebeld met de vraag of ik dit zeker wist? Een maat kleiner werd geadviseerd en dit was inderdaad veel beter! Sinds ik het Fedde en kees slaapzakje en dekentje gebruik slaapt mijn kindje fantastisch! Voordat ik het slaapzakje ging gebruiken was mijn kindje ieder half uur wakker, omdat hij zich zelf wakker zwaaide met zijn armpjes. Ook kreeg ik hem moeilijk in bed. Wat ik heel fijn vind is dat hij zijn armpjes vast heeft en toch een beetje kan bewegen. Het geeft hem veel rust en ik hoef nu niet echt hoef af te bouwen. Meer dan zeer tevreden en maak zelf ook weer heerlijke slaap uren in de nacht! Dankjewel Fedde en Kees!

Linda

Heel blij met zowel de slaapzak als het lakentje! Onze dochter heeft er echt baat bij

Jolein

Meedenkende, persoonlijke service en goede producten!
Meedenkende, persoonlijke service en goede producten!
Wij hadden eerst alleen het NUNKI lakentje aangeschaft, maar na contact en uitleg van Frederieke toch ook de BUNDI aangeschaft. Wat een fijne, ademende stoffen, die zelfs tijdens de hittegolf prima zijn. Ideaal dat je met ritsen de armen van het slaapzakje kan verstellen! Onze zoon kon zich met vier maanden ineens omrollen, waardoor we heel snel af moesten bouwen met inbakeren. Dat ging heel goed met hulp van de producten van Fedde & Kees, waardoor hij nu veilig kan slapen. Zowel in- als doorslapen gaat perfect, wij raden de producten iedereen aan!

Shogufa van der Veen

Snel en goeie persoonlijke service

Xynthia

Hoge kwaliteit; zeer betrouwbare en vlotte levering.