Maike Rombous

Omdat onze zoon Stenn onrustig was tijdens het slapen, hadden wij eerst een ander inbakerslaapzakje geprobeerd. Echter merkte ik dat Stenn hierin toch nog onrustig bleef en ben ik opzoek gegaan naar een alternatief. Zodoende kwam ik uit bij Fedde&Kees. Eerst heb ik contact gezocht met Frederieke en zij stuurde mij alle informatie incl. filmpjes over het slaapzakje en het lakentje. Ook kon ik ze aanschaffen via de try-out service. Eenmaal binnen een foto gemaakt van het opgemaakte bedje, zodat Frederieke mee kon kijken of dit juist was opgemaakt. Toen we het eenmaal wilde uittesten werd onze zoon ziek en heeft hij 1.5 week in het ziekenhuis gelegen. Het lakentje konden we toen niet testen maar het slaapzakje hadden we meegenomen naar het ziekenhuis. Hierin heeft onze kleine man heerlijk kunnen slapen, sloeg hij zichzelf niet wakker en nog belangrijker kon het de slangetjes niet van zijn gezicht trekken. Eenmaal opgeknapt en weer thuis konden we ook het lakentje testen. Wat een fijne combinatie. Onze zijn zoon krijgt hierdoor veel meer rust!

Score voor Fedde&Kees NL: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welk(e) product(en)?: Slaapzakje + lakentje