Susan Van der Mispel

Fantastisch

A

Snelle en keurige levering
Snelle en keurige levering
Onze zoon moest even wennen maar we zijn nu heel blij dat we van het strakke inbakeren afzijn, dat was elke keer oorlog. Nu gaat hij snel slapen en slaapt al door (4,5 maand). Hij wiebelt wel iets onder het laken uit, maar heeft er geen last van dus wij ook niet

Marielle Kosters

Heel fijn! Goede samenwerking en via de app contact over hoe we de producten het beste kunnen gebruiken.

Aleksandra

Goed ervaring

Jenny

Slaapzakje (€57,50) werkt voor ons op zichzelf niet voor het afbouwen van inbakeren (meerdere dagen getest), volgens de website hebt je een lakentje nodig (€89,95). Niet getest met het lakentje... Slaapzakje (€57,50) werkt voor ons op zichzelf niet voor het afbouwen van inbakeren (meerdere dagen getest), volgens de website hebt je een lakentje nodig (€89,95). Niet getest met het lakentje maar inmiddels een slaapzakje van een andere merk van €60 gekocht en die werkte vanaf dag een heel goed. Een ster extra voor de klantenservice.

G.

Ik had het nunki lakentje en het Bundi slaapzakje aangeschaft en het werkte eerst niet zo super. Ik dacht, wat zonde van het geld. Na wat twijfelen heb ik toch een berichtje gestuurd naar... Ik had het nunki lakentje en het Bundi slaapzakje aangeschaft en het werkte eerst niet zo super. Ik dacht, wat zonde van het geld. Na wat twijfelen heb ik toch een berichtje gestuurd naar Frederieke. Dit had ik veel eerder moeten doen. Zij heeft echt de tijd genomen om naar onze situatie te kijken en heeft hele goede tips gegeven die zo goed hebben geholpen. We gebruikten het lakentje dus op een verkeerde manier. Heel fijn dat ze zo benaderbaar is zo persoonlijk advies geeft en de tijd voor je neemt. Onze zoon slaapt veel rustiger door de diepe druk en vindt het heerlijk! We kunnen niet meer zonder!