Merlissa

Echt wat zijn wij blij met het Nunki lakentje!! Vanaf 2-3 maanden dit gaan gebruiken en altijd nog zo blij mee. Ik raad iedereen in mijn omgeving die zwanger is of een kleine heeft dit echt te... Echt wat zijn wij blij met het Nunki lakentje!! Vanaf 2-3 maanden dit gaan gebruiken en altijd nog zo blij mee. Ik raad iedereen in mijn omgeving die zwanger is of een kleine heeft dit echt te kopen! In 1 woord fantastisch! En ook super makkelijk en snel contact als er vragen en of problemen zijn. Echt een top product!!

Wisse

Na heel lang twijfelen hebben wij het Nuki lakentje aangeschaft (via Vinted om eerst te proberen). Want alle twijfels die we hadden waren totaal overbodig. Onze dochter is vanaf de geboorte al heel... Na heel lang twijfelen hebben wij het Nuki lakentje aangeschaft (via Vinted om eerst te proberen). Want alle twijfels die we hadden waren totaal overbodig. Onze dochter is vanaf de geboorte al heel erg onrustig. Snel overprikkeld, veel huilen en geen rust kunnen vinden. We hebben werkelijk waar alles al geprobeerd (en dus ook aangeschaft). Vanwege de prijs dachten we; weer iets wat niet werkt en toch weer veel (geld) kost. Zou het wel werken? Moeten we het wel proberen? Eerlijk, ik wou dat we niets anders hadden gekocht en alleen het lakentje. Want wauw!! Ze is rustig, ligt blij in haar bedje te lachen, slaapt door (8 weken) en huilt niet meer! Het twijfelen was voor niets en ik kan het echt iedereen aanbevelen! Het is je geld waard!

Sanne

Heel erg positief! Eerlijk en fijn advies!

Wisse

Echt fantastisch!!

Lisanne

Super fijne slaapzakken en lakentjes. Snelle levering en goede uitleg!

E

Heel goed. Verzending van bestelde item ging snel en soepel.

Elsbeth

Onze dochter ging met 3 maanden door haar bedje heen en we hebben toen het lakentje aangeschaft. Nu blijft ze stil liggen en slaapt zelfs de hele nacht door van 19.30 tot 6.30. Ze heeft wel haar... Onze dochter ging met 3 maanden door haar bedje heen en we hebben toen het lakentje aangeschaft. Nu blijft ze stil liggen en slaapt zelfs de hele nacht door van 19.30 tot 6.30. Ze heeft wel haar armpjes boven het dekentje, omdat ze dat fijner vindt.

Lisanne

Erg fijne producten, goede website eb duidelijke informatie over de producten.