Hester

Mooie producten en erg fijn gebruik en voor onze zoon is vooral het lakentje een uitvinding. Verder gewoon top service. In de co sleeper met de slaapzak en het lakentje gewerkt. Inmiddels ligt hij... Mooie producten en erg fijn gebruik en voor onze zoon is vooral het lakentje een uitvinding. Verder gewoon top service. In de co sleeper met de slaapzak en het lakentje gewerkt. Inmiddels ligt hij in een groter bedje. Omdat wij het lakentje niet helemaal lekker om de matras kregen (matras met afwijkende maatvoering) bood Frederieke aan om mee te kijken met ons. Niet enkel via de mail dmv foto's, maar in real life. Uiteindelijk een andere maat mee naar huis genomen die top om het matrasje zit. Dank daarvoor!

Hanneke

Nette webshop, alleen prijs-kwaliteit staan niet met elkaar in verhouding

Reactie Fedde&Kees:

Beste Hanneke,
Zojuist ook een berichtje vanuit Fedde&Kees naar je toe gestuurd.
Beste Hanneke,
Zojuist ook een berichtje vanuit Fedde&Kees naar je toe gestuurd.
We zijn verbaasd over je review, we krijgen juist vaak complimenten over de kwaliteit. Wij werken alleen met A-merk fournituren, risten en hoge kwaliteit stoffen, dit is ook 1 van de redenen dat de prijs is wat het is, naast dat het een ingewikkeld product is om te maken en wij in Europa produceren.
Als je ervaring gebaseerd is op een defect in het product, dan horen wij dit graag. Ondanks dat onze kwaliteitscontrole heel scherp is, blijft het mensenwerk en kunnen er productie foutjes plaatsvinden of een weef fout in de stof. We horen graag waarop je mening is gebaseerd.
Hartelijke groet, Frederieke

Nayomi

Behulpzaam en professioneel

Mama

Mijn dochter draaide veel rond in bed, waardoor ik haar met haar hoofd bij het voeteneinde in bed kon vinden. Nu met het lakentje van Fedde&Kees blijft ze op haar plek in bed liggen. Een betere... Mijn dochter draaide veel rond in bed, waardoor ik haar met haar hoofd bij het voeteneinde in bed kon vinden. Nu met het lakentje van Fedde&Kees blijft ze op haar plek in bed liggen. Een betere nachtrust voor haar en mama!

Joan

Goed snelle levering

Carolien Blesgraaf

Slaapzak en lakentje aangeschaft. Fijne producten, blijven lang mooi. Product doet wat het beschrijft

Chelsea

Goede service. Het product werd na aanschaffen snel geleverd en we zijn heel erg blij met het Nunki lakentje. Elke nacht schopte onze dochter haar lakentjes van haar af, waardoor ze wakker werd. Nu... Goede service. Het product werd na aanschaffen snel geleverd en we zijn heel erg blij met het Nunki lakentje. Elke nacht schopte onze dochter haar lakentjes van haar af, waardoor ze wakker werd. Nu slaapt ze veel beter!

Ilse van der Drift

Fijne aankoop en communicatie. Mooie producten. Helaas werkte de combinatie van het lakentje en slaapzakje voor onze dochter niet.
Voor de prijs krijg je wel mooie kwaliteit, maar producten...
Voor de prijs krijg je wel mooie kwaliteit, maar producten kunnen niet in de droger. Voor dit bedrag vind ik dit wel een nadeel, aangezien je niet “zomaar” twee sets aanschaft.

Deborah

Super goed, open communicatie en snelle verzending!