Leo van Iperen

Ik had eerder al een keer bij FDK een 2e hands superlaptop gekocht, in plaats van een betrekkelijk eenvoudige nieuwe, en dat was mij zo goed bevallen dat ik, toen mij hoog bejaarde desktop PC was...

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb gekozen voor een gebruikte desktop van HP, met wel een I5 processor met een behoorlijke snelheid, en die bevalt me goed, ook al moest ik (was door mij niet helemaal voorzien) wel even stoeien met de monitor uitgangen om ook weer beeld te krijgen. Ik werkte kennelijk met een wel erg oude desktop, maar met een adapterstekker was dit snel opgelost.

Ralph

Duidelijk omschrijving van de artikelen. Makkelijk navigeerbare website. Snelle levering. Alles klopt. Aanrader voor als je een refurbished laptop zoekt.

Jan.Buttolo

Nou de eerste kennismaking verliep perfect het voorstel om de optische muis te laten vervallen en een dvd drive van het merk LG werd zondermeer geaccepteerd , perfect.
De laptop voldoet aan...

g.f.j.standaar

Op 18-06-2019 gebruikte laptop besteld (hp elitebook) en de volgende dag thuis aangeleverd.
Keurig verpakt en bij in gebruikname reeds compleet geinstaleerd dus klaar voor gebruik
Al...

Joe

Everything delivered as described. Product is good. Delivery fast. Service was good when I called with a question. I would recommend.

Goed geholpen en een prima computer

m v d berg

Ik ben zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

ik ben klasse geholpen topi

Geweldig

weel goed

Duidelijke omschrijving van de laptop en snelle levering

Thuis

Duidelijke website met wat er te koop is en snel te bestellen.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel afgehandelde bestelling; duidelijk wat er geleverd moest worden en dat klopte gewoon. Zo hoort het !