Vond een degelijke en snelle tweedehands laptop voor mijn dochter

Beschrijf hier uw ervaring

De eerste laptop had wat mankementen. Maar na contact, erg vlot en keurig opgelost. Hebben nu een mooie laptop en uitzonderlijke service ontvangen

André

Ben goed geholpen en tevreden met een tweede hands laptop naar huis gegaan

Top zaak

Beschrijf hier uw ervaring

HP Folio gekocht en werkt naar behoren.

Ga niet in zee met dit bedrijf! Ze zijn dieven.

Beschrijf hier uw ervaring

Deze organisatie beweerde dat ik gegevens op mijn telefoon had staan. Alleen maar bullshit! Ze zijn gek...

K van der veen

Uitstekend verpakt daarvoor al een dikke 9,5 een tien voor de uitdaging anders blijft het geen uitdaging

Uitstekend!

Duidelijke en eerlijke informatie over de tweedehands laptops die worden aangeboden op de webshop. Daarnaast wordt de bestelling snel verstuurd en goed beschermd verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een refurbished laptop gekocht. Dit was de eerste keer dat ik geen nieuwe, maar een tweedehands laptop koop. Nu heb ik een prima, zeer krachtige laptop voor een aantrekkelijke prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, goed verpakt.

Rien V

Ben al JAREN klant bij dit bedrijf.
Waarom: altijd voldoende keuze, goede kwaliteit, snelle service en flexibel en dan ook nog tegen goede prijzen!

Marleen

Via mijn werk voor de website Steungezin.nl, waardoor enkele deelnemers naar volle tevredenheid een laptop kregen, ken ik FDK goed. De eigenaar is altijd bereid mee te denken en extra service te...

Edwin Schoe

Snelle levering eerst nog even gebeld of er extra ram geheugen bij kon want dat stond niet bij de opties de site werd gelijk aangepast.