Botond Csurgo

Fast response, quality product exactly as described

Beschrijf hier uw ervaring

I ordered a phone and it arrived in time in the condition stated!

VennixVAT

Duidelijke omschrijving product, nette snelle levering, goed verpakt ter voorkoming mogelijke schade. Makkelijke betaling en btw-factuur op naam mogelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Product kwalitatief nog steeds erg goed. Gehele aankoop makkelijk en snel verlopen.

Peter Vermunt / New Motion BV

Goed!

Goed!

Gina

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Goed product en super snelle verzending, erg tevreden met onze "nieuwe" iPad!

G.Luijer

Goeie computerzaak

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes geholpen door de medewerker en goed advies gekregen en daarna en pc gekocht mijn tweede daar al en al een hoop kennissen daar een pc laten kopen en allemaal tevreden.

Stevie Zundert

Dell Optiplex 3060

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestel hier al sinds 2006. Altijd zeer goede computers en laptops. Nu ook weer een Dell Optiplex 3060 besteld met Windows 11. Zeer snelle maar vooral stille computer. Ik moest goed kijken of hij... Ik bestel hier al sinds 2006. Altijd zeer goede computers en laptops. Nu ook weer een Dell Optiplex 3060 besteld met Windows 11. Zeer snelle maar vooral stille computer. Ik moest goed kijken of hij aan stond of niet. Nu al heel veel plezier ermee gehad. Frans kwam hem zelf brengen. Kortom, weer een FDK computer rijker en al uitkijkend naar de volgende bestelling.

GWILLEMS

ALLES IS GOED AFGELEEFT

EN ALLES WERKE GOED

Jan

Super bedrijf

I-Phone 8 aangeschaft.
Ik was eerst wat voorzichtig om dat te doen tweede hands.
I-Phone 8 aangeschaft.
Ik was eerst wat voorzichtig om dat te doen tweede hands.
Maar aangenaam verrast de I-Phone ziet er super goed uit boven verwachting geen krassen als nieuw,dus ben reuze tevreden.

Paul

Goed en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Een refurbished laptop gekocht. Snelle en goede levering. Hele nette laptop zoals op de site omschreven. Zeer tevreden

Dhr. W. A. Verboom

Als zeer positief.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn keuze voor een bepaalde laptop bleek niet te voldoen naar mijn verwachting. Ik wilde deze laptop graag omruilen voor een betere laptop, die paste aan mijn wensen. Ik deed een voorstel en het... Mijn keuze voor een bepaalde laptop bleek niet te voldoen naar mijn verwachting. Ik wilde deze laptop graag omruilen voor een betere laptop, die paste aan mijn wensen. Ik deed een voorstel en het Het team van FDK
toonde begrip voor mijn situatie. Zij hebben alles gedaan om mij behulpzaam te zijn. FDK gaf mij goed advies voor een andere laptop.
Inmiddels werk ik nu met plezier op deze laptop.
FDK heeft alles zeer goed begeleid qua verzending en heeft nu een tevreden klant er bij gekregen.