Albert Timmer

Vriendelijke service, goede producten, betrouwbaar en daardoor en echte aanrader! Hebben bij FDK en tweedehands desktop gekocht en hij presteert uitstekend!

Hendriks

Steungezin.nl

Als stichting/goed doel bestellen wij af en toe een laptop bij FDK voor iemand anders. Dit wordt altijd snel en goed afgehandeld. Wij hebben er verder geen omkijken naar en de klant is tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Ook als er eens iets is dat buiten de gebaande paden gaat, handelt FDK dit zeer servicegericht af.
Onze ervaringen zijn uitstekend, daarom 5 van de 5 sterren.

Paar maanden geleden een 2dehands computer gekocht bij deze online shop. Nog altijd heel tevreden met de aanschaf, zag er vrijwel nieuw uit. Snelle levering, netjes verpakt.
Winkel zeker aan...

Vlavio

Reageert snel en direct, zeker een bedrijf waarbij je persoonlijk advies kan krijgen! Mijn levering was niet direct naar wens maar dat is gelukkig snel opgelost, er is uitgegaan van technische...

Eric Peskens, Howicon bv

Vlotte service en erg correct en snel reageren op vragen. Producten netjes ingepakt.
Prima bedrijf

Een prima advies en service.
Een snelle levering in een perfecte verpakking.

Gregor

Prima bedrijf, komt na wat het beloofd

Beschrijf hier uw ervaring

Goed product , en prima leveringstijd

Douwe

Zeer goed. Duidelijke site. Na aankoop snel geleverd. Keurig verpakt.

Els

Zeer goede en correcte service. Zeker tevreden en mij gaan ze daar nog zien. Snel geholpen.
De afstand vanuit Belgie zeker waard.

Beschrijf hier uw ervaring

De afstand vanuit Belgie zeker waard.