Bas van den Berg

Ik heb hier een mini pc gekocht. Had er wat vragen over. Deze werden direct beantwoord. Ik wilde er een grotere hardeschijf in en meer geheugen. Deze opties werden meteen aangezet op de website... Ik heb hier een mini pc gekocht. Had er wat vragen over. Deze werden direct beantwoord. Ik wilde er een grotere hardeschijf in en meer geheugen. Deze opties werden meteen aangezet op de website met de daarbij behorende prijzen zodat ik deze direct kon bestellen. Pc 's ochtends besteld en kon hem 's middags al op halen echte top

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn bedrijf. Goede communicatie. Zelfs nadat er nog een probleempje met de pc was. Na wat heen en weer mailen direct opgelost door FDK-shop. Mannen bedankt ik ben zeer tevreden.

Dave de Groot

Snelle service, levering

Goed product, werkt prima

Jeroen Sluis

Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne winkel, waar je vlot en vakkundig geholpen wordt. Naast reparaties ook een goed assortiment aan laptops, telefoons en tablets die tegen eerlijke prijzen worden aangeboden.

Peter van Dijk

Aanschaf MacBook Pro mid 2012

Beschrijf hier uw ervaring

Afgaande op de reviews had ik al een goed gevoel over dit bedrijf. Dat bleek helemaal juist. De laptop was zoals omschreven: Grade A. Ziet er vrijwel als nieuw uit, met een nieuwe batterij... Afgaande op de reviews had ik al een goed gevoel over dit bedrijf. Dat bleek helemaal juist. De laptop was zoals omschreven: Grade A. Ziet er vrijwel als nieuw uit, met een nieuwe batterij bovendien. Functioneert uitstekend. Op een vraag die ik had werd telefonisch vriendelijk en deskundig gereageerd. De prijs/kwaliteit is denk ik hier ongeƫvenaard.
Kortom, ik ben dik tevreden. Wat mij beftreft is FDK een absolute aanrader

Jeroen quirijns

Top service!!

Beschrijf hier uw ervaring

Goeie laptop, start klaar!

m'hamed dahaoui

Uitstekende helpdesk en dienstverlening

Beschrijf hier uw ervaring

ik ben heel positief over de pc die ik heb aangeschaft

Jelle

Aanschaf refurbished desktop pc

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle levering van goederen. Zeer goede kwaliteit van refurbished desktop pc, en zeer netjes en degelijk verpakt. Bovendien nog eens een zeer scherpe prijs hanteren t.o.v concurrenten. Kortom,... Zeer snelle levering van goederen. Zeer goede kwaliteit van refurbished desktop pc, en zeer netjes en degelijk verpakt. Bovendien nog eens een zeer scherpe prijs hanteren t.o.v concurrenten. Kortom, FDK shop is een echte aanrader!

Ed van gool

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en precies wat nodig had

Sanne Burger

Goed en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs en snelle afhandeling en aftersales.

de WAS

SUPER TOP, SNEL GOED, EN FIJN IN CONTACT