Ronald

Ik een Dell laptop gekocht voor een mooie prijs. De levering was zeer snel en netjes verpakt. De laptop werkt super snel en ben er zeer tevreden over, tevens zit de laptop er heel netjes uit. FDK(...

Beschrijf hier uw ervaring

ik kan dit bedrijf aanbevelen voor het kopen van een laptop of andere computers.

Jochem Sprenger

Top bedrijf met top producten en top service

Beschrijf hier uw ervaring

Ipad bij deze firma gekocht in nieuwstaat, snelle en secuur verpakte verzending. Ook nog een telefonische vraag gehad waarbij ik direct een duidelijk en helder antwoord ontving.

Alles ok

Snel en goed

Remco

Prima zaak!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had nog geen ervaring met dit bedrijf, maar eens moet de eerste keer zijn tenslotte. En die eerste keer is prima bevallen. Ik had een refurbished computer gekocht, die er (ook binnenin) als nieuw en brandschoon uitziet. Werkt perfect en werd keurig en veilig verpakt opgestuurd en ontvangen. Bovendien prima en snelle mail communicatie met Frans. Tot slot wil ik nog zeggen, dat je van iedere stap in het bestelproces keurig op de hoogte wordt gehouden. Ik kom hier zeker terug.

Patrick Pennarts

Fantastisch bedrijf. Prachtige iPad gekocht met wifi + Cellular voor minder dan de versies met alleen wifi verkocht worden. Bijna in nieuwstaat, dus ik ben zeer tevreden met FDK

Dick kooy

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf.
Ik heb een Dell laptop gekocht.
Kreeg paar keer een mailtje hoe ik Windows moest actieveren.
Laptop werkt perfect

Vlotte afhandeling duidelijke website

zeer goed

Kirkels Systems

Aangezien het een georganiseerd bedrijf is en zijn leveringen nakomt, ook op zaterdag, kan ik dit bedrijf aan iedereen aan bevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had laatst een laptop besteld, zelfs op een later tijdstip op vrijdag, kreeg ik deze toch netjes op zaterdag geleverd, TOP!

Frank van Vugt

Heb er al een computer en laptop gekocht, morgen komen we er nog 1 kopen!!
Zeer tevreden en goede service!

Bram

Snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had nog geen ervaring met dit bedrijf

Reactie FDK-shop.nl:

Goedemorgen Bram,

Kan u misschien toelichten waarom u geen ervaring heeft met onze bedrijf? U heeft op 12 februari j.l. een Toshiba accu besteld bij ons.
Wij hebben het netjes op dezelfde dag verstuurd. Aan de hand van track and trace code was het pakket volgende dag al bij u afgeleverd.
Bent u misschien niet tevreden over accu? Werkt accu niet goed?

Graag horen wij van u.

Team FDK