Hans

Zeer positief

Erik S

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring

Razendsnelle interactie. Zelfs op vrije dag met carnaval speciaal voor mij geopend om een Windows Surface op te kunnen halen. Helemaal geweldig en super flexibel! De Surface is als nieuw en mijn... Razendsnelle interactie. Zelfs op vrije dag met carnaval speciaal voor mij geopend om een Windows Surface op te kunnen halen. Helemaal geweldig en super flexibel! De Surface is als nieuw en mijn vrouw heeft er heel erg veel plezier van! Hartelijke groet, Erik

Reactie FDK-shop.nl:

Fijn om te horen, alsnog veel plezier met de Surface

Max

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Erg fijne website, scherpe prijzen en snel verzonden!

R.G.A. Smans

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Je stelt een vraag en je krijgt dezelfde dag nog antwoord

Van Rumund

Uitstekend

Hetty ter Mate

Uitstekend, goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Refurbished telefoon besteld, ziet er goed uit en snel geleverd. Contact gehad via e-mail, ook prima.

Pvo

Laptop ontvangen waarvan de lader niet werkt, dit is iets wat ze zelf hadden controleren

Beschrijf hier uw ervaring

Ze reageren snel op je mail

Reactie FDK-shop.nl:

Wij hebben uw retour ontvangen en nagekeken. Blijkbaar was de kabeltje van de interne accu beetje los gezeten. Dit was meest waarschijnlijk door de transport ontstaan. Door losse kabeltje ging het... Wij hebben uw retour ontvangen en nagekeken. Blijkbaar was de kabeltje van de interne accu beetje los gezeten. Dit was meest waarschijnlijk door de transport ontstaan. Door losse kabeltje ging het niet lekker met laden. Wij hebben de kabeltje nogmaals vastgemaakt en het werkt weer als vanouds.
U gaf ons helaas geen kans om het op te lossen binnen de garantieperiode en koos de herroeping traject. Ondanks dit, alsnog veel plezier met de laptop die u elders gekocht heeft.

Prive

Een prima service.Zeer tevreden>

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben blij met mijn laptop.mijn vorig was niet naar mijn verwachtingen

Fseuter

Heel erg goed.
Ik ben erg blij met aankoop.
Mij zelf geholpen met opgestuurd met van usb stick.
Heel erg dankbaar.
Bedankt
Gr Frank seuter

Beschrijf hier uw ervaring

Bedankt voor het opzetten van Windows 10 van Windows 10.

Prive klant

Een duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring

De producten voldoen aan de verwachting.