FBTO

M.

Niet telefonisch bereikbaar voor een vraag die niet zit in het dichtgetimmerde keuzemenu

Fijne handige website waarin je het zelf kunt regelen, maar als iets niet helemaal duidelijk is dan zijn jullie toch ook goed bereikbaar via whatsapp of telefonisch.

Wij zijn niet van alles online doen. Zouden graag telefonisch contact willen.

Alles is prima. Echter wel 1 opmerking of vraag. Het zou fijn zijn als je het eigen risico ook gedurende het jaar kan verlagen of verhogen. Daar mogen natuurlijk best voorwaarden aan vast zitten.... Alles is prima. Echter wel 1 opmerking of vraag. Het zou fijn zijn als je het eigen risico ook gedurende het jaar kan verlagen of verhogen. Daar mogen natuurlijk best voorwaarden aan vast zitten.
Ik begrijp dat ik de ander modules wel gedurende het jaar kan aan- of uitzetten.
Ik hoor het graag, of dat kan met het eigen risico en wat de (prijs) voorwaarden hiervoor zijn.
Ik heb hem nu op maximaal (is nu 300,-) gezet.
Mvg Hans

Robby Bakboord

Reisverzekering bij FBTO
Is top

Kayla

FBTO, fijne website, werkt ook altijd. Handig met aanvragen en opvragen, top!

Ik heb al verzekeringen bij foto. Het zou handiger zijn als ik via mijnFbto nieuwe verzekeringen zou kunnen afsluiten. Ik kan nu niet nagaan of er een combinatietarief geldt nu ik meerdere... Ik heb al verzekeringen bij foto. Het zou handiger zijn als ik via mijnFbto nieuwe verzekeringen zou kunnen afsluiten. Ik kan nu niet nagaan of er een combinatietarief geldt nu ik meerdere verzekeringen bij fbto afsluit. Bovendien zijn dan al mijn persoonlijke gegevens al bekend en hoef ik niet alles opnieuw in te voeren.
Kunnen jullie mij nog aangeven of er nu voor mij een voordeliger tarief geldt, nu ik inmiddels 3 verzekeringen bij fbto heb lopen.
Bij voorbaat veel dank!