van Mourik

Top service ook als er iets niet blijkt te kloppen met je bestelling.
Top service ook als er iets niet blijkt te kloppen met je bestelling.
Verkeerd artikel ontvangen en het juiste artikel blijkt een heel lange levertijd te hebben. Top opgelost met snelle retourprocedure en een mooie oplossing voor een alternatief product.

Particulier

Prima website

Nils

Uitstekende webstore met een heel goede klantenservice! Meerdere keer geordend en altijd een snelle levering gehad! Bedankt voor jullie goede werk!

Michel

Super snelle service ook al je dingen moet ruilen of kapot zijn.

Dave van Son

Ik heb mijn daiwa reel enkele maanden geleden laten repareren bij Fauna, deze is opgestuurd naar daiwa ter reparatie. Dit heeft wel even op zich laten wachten, maar dat is Fauna niet te verwijten.... Ik heb mijn daiwa reel enkele maanden geleden laten repareren bij Fauna, deze is opgestuurd naar daiwa ter reparatie. Dit heeft wel even op zich laten wachten, maar dat is Fauna niet te verwijten. Uiteindelijk een belletje gehad dat hij weer klaar is. En ik hoefde niets te betalen! Wij is gemaakt onder garantie! Wat een top service! Jongens zijn ook erg klantvriendelijk! Geweldig fauna hengelsport. Van mij een dikke duim.

Dave van Son

Van den Kieboom Nick

Leuke winkel, je vind er altijd wat je nodig hebt en desnoods word het besteld met een snelle service en vriendelijke bediening.