Yoeri

Snelle levering, en mooie kwaliteit drukwerk. Eenvoudig te bestellen met de online tool.

Leon Hendriks

Mijn ervaring met Faktor50 is altijd goed. SNel en correct.
Alle sjablonen op hun site zijn erg makkelijk om mee te werken.
De afhandeling is snel en goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Toevallig is er een kleine fout in geslopen. Ik kreeg deze keer teveel kaarten. Ik heb voor 50 betaald, echter kreeg ik er 75. Dat is even nadelig voor jullie zelf.

Verder: altijd goede service en goede kwaliteit.

Anneeco

Soepel

Geruisloos proces

Klavertel

Prima klantvriendelijk bedrijf.

Goede persoonlijke benadering

Natalie Kuypers Illustraties

Faktor 50 is een prettige drukkerij die kwaliteit hoog in het vaandel hebben.

Beschrijf hier uw ervaring

De mensen zijn behulpzaam en denken mee.

Tanja

Prima! Snelle levering en mooi drukwerk. Ik had een fout gemaakt in de online-bestelling en na een telefoontje werd dit zonder problemen hersteld. Aanrader.

Inge

Snelle en prettige service.
Voor terugkerende klanten zouden ze een leuke actie kunnen bedenken.

Rob Slepicka

Prima samenwerking, uitstekende kwaliteit drukwerk, redelijke prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Als grafisch vormgever hoop je altijd dat het drukwerk de kwaliteit, de scherpte en de kleur heeft van het origineel dat je aanlevert. Bij Faktor 50 zit dat helemaal goed.

KVFILMS

Perfekte service en prachtige druk!

Stichting Bewoners Vredenburg

De producten worden snel en van hoge kwaliteit geleverd. Wat ik wel op prijs zou stellen is het even meelopen naar de auto of n karretje aanbieden. Een doos met 3000 flyers is voor mij helaas een...

Reactie Faktor50.nl:

Inderdaad slordig is dat niemand even meeliep, excuses hiervoor. De zorgen zijn ongegrond, wij drukken met plantaardige inkten en het printen gebeurt met inkten op waterbasis. Wel zijn we blij dat deze zorgen geuit worden, ook wij willen goed en duurzaam voor onze medewerkers zorgen