Tanja

Prima! Snelle levering en mooi drukwerk. Ik had een fout gemaakt in de online-bestelling en na een telefoontje werd dit zonder problemen hersteld. Aanrader.

Inge

Snelle en prettige service.
Voor terugkerende klanten zouden ze een leuke actie kunnen bedenken.

Rob Slepicka

Prima samenwerking, uitstekende kwaliteit drukwerk, redelijke prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Als grafisch vormgever hoop je altijd dat het drukwerk de kwaliteit, de scherpte en de kleur heeft van het origineel dat je aanlevert. Bij Faktor 50 zit dat helemaal goed.

KVFILMS

Perfekte service en prachtige druk!

Stichting Bewoners Vredenburg

De producten worden snel en van hoge kwaliteit geleverd. Wat ik wel op prijs zou stellen is het even meelopen naar de auto of n karretje aanbieden. Een doos met 3000 flyers is voor mij helaas een...

Reactie Faktor50.nl:

Inderdaad slordig is dat niemand even meeliep, excuses hiervoor. De zorgen zijn ongegrond, wij drukken met plantaardige inkten en het printen gebeurt met inkten op waterbasis. Wel zijn we blij dat deze zorgen geuit worden, ook wij willen goed en duurzaam voor onze medewerkers zorgen

Biodanza met Menno

Faktor50 is al jaren mijn vaste drukker. Ze leveren mooi werk af, in een mum van tijd. En als de kwaliteit van mijn documenten minder goed is dan ze gewend zijn, dan krijg ik een belletje.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke interface, fijne hulp via chat en telefoon

Wijkbelang Heerenveen-midden

Prettig contact. Vriendelijke behandeling. Prima drukwerk. En als er iets fout gaat (kan enkele keer gebeuren) dan wordt er adequaat gereageerd.

Aukje Gorter grafisch ontwerper

Faktor50 vind ik TOP!
Ze kijken kritisch naar het document, grijpen in als het mogelijk niet goed is voordat het gedrukt wordt op die prachtige HP-Indigo. Soms denk ik dat die nog mooier print...

Rob Slepicka 't Gilde Stadswandeling Arnhem

Een prettig bedrijf, waarmee de communicatie altijd goed verloopt.
Drukwerk van hoge kwaliteit voor een nette prijs.

tous les chéris

Lekker snel en fijne mensen!

Beschrijf hier uw ervaring

Betrouwbaar en snel, goede kwaliteit.