Willem Keessen Assissa Consultancy

Verschillende opdrachten in verschillende talen zijn keurig uitgevoerd door de vertalers van Fairlingo.

De snelheid en nauwkeurigheid van de vertalers is erg goed.

Rob Sports

Erg goed. Zeer snelle manier van werken. Direct een offerte en een makkelijke manier om de opdracht te bevestigen. Twee vertalingen (Ned.-Eng) (Ned-Frans) binnen twee uur gemaakt en gecorrigeerd.... Erg goed. Zeer snelle manier van werken. Direct een offerte en een makkelijke manier om de opdracht te bevestigen. Twee vertalingen (Ned.-Eng) (Ned-Frans) binnen twee uur gemaakt en gecorrigeerd. Nederlands naar Arabisch en Turks duurden iets langer, maar werden binnen de deadline afgerond. Wij zijn zeer tevreden...…
Mijn eindoordeel is op basis van deze (eerste) opdracht.

Snelle manier van handelen.

Wij laten onze teksten altijd naar het Duits vertalen door Fairlingo. We zijn daar erg tevreden over.

Snelheid

Huizenbeheer.net

Voor ons zuster bedrijf in Duitsland dienen we veelal onze documenten te vertalen naar het Duits.
Tot op heden zijn we super tevreden met de deze service en snelheid waarmee de vertaling klaar is.

Snelheid en service

C. van der Knijff

De brief met medische verhandelingen vanuit een ziekenhuis uit Italië is vakkundig vertaald. Het vertaalproces van inzenden, volgen en de afronding verliep vlot en transparant. Erg te vrede over de... De brief met medische verhandelingen vanuit een ziekenhuis uit Italië is vakkundig vertaald. Het vertaalproces van inzenden, volgen en de afronding verliep vlot en transparant. Erg te vrede over de verschillende opdrachten die ik heb laten uitvoeren door dit bedrijf. Zal er in de toekomst zeker gebruik van blijven maken!

werkt transparant, duidelijk, overzichtelijk en vlot,

Mick

Bij mij zijn er nogal wat kostbare fouten gemaakt de 1e keer bij een vertaling. De 2e keer een specialistische vertaler uitgezocht, maar ook hier werden een hoop fouten gemaakt. Uiteindelijk hebben... Bij mij zijn er nogal wat kostbare fouten gemaakt de 1e keer bij een vertaling. De 2e keer een specialistische vertaler uitgezocht, maar ook hier werden een hoop fouten gemaakt. Uiteindelijk hebben ze het wel goed op proberen te lossen om er nog een 2e corrector op te zetten, al duurde dit erg lang. De klantenservice is goed, de kwaliteit van de vertalers minder. Kan natuurlijk zijn dat ik net pech heb gehad.

Klantenservice is vriendelijk en goed.

Reactie Fairlingo:

Beste Mick,
Bedankt voor jouw feedback op onze dienstverlening. Dankzij de inbreng van onze klanten en vertalers zijn wij in staat ons platform continu te verbeteren.
Ons doel is om altijd...
Beste Mick,
Ons doel is om altijd een vertaling op te leveren die volledig naar tevredenheid is. Wanneer dit niet het geval is, passen we de vertaling kosteloos aan. Ik vind het erg jammer om te horen dat jouw vertaling in eerste instantie niet aan onze kwaliteitseisen voldeed. Onze strenge selectie van vertalers en ons feedback- en puntensysteem heeft helaas in dit geval niet kunnen voorkomen dat de vertaling fouten bevatte.
Ik heb begrepen dat je de herziene vertalingen inmiddels hebt ontvangen en hoop dat deze volledig naar wens zijn. Voor vragen of opmerkingen kun je uiteraard terecht bij jouw Fairlingo contactpersoon.
Wij stellen je feedback zeer op prijs en hopen dat je in de toekomst gebruik zult blijven maken van het Fairlingo platform.
Vriendelijke groeten,
Myrthe Boes
Fairlingo

Schakelen met Fairlingo verloopt heel soepel en snel. Ideaal bij naderende deadlines!

Snel, soepel en betrouwbaar!

naviris bvba

Zeer mooi werk ! Correcte aanpak en goede prijs

Hugo Media

Alles gaat online, maar heel gestroomlijnd. Je weet precies waar je aan toe bent en kunt het proces goed volgen. Ik heb een zeer goed gevoel bij de kwaliteit die is afgeleverd, er wordt gewerkt met... Alles gaat online, maar heel gestroomlijnd. Je weet precies waar je aan toe bent en kunt het proces goed volgen. Ik heb een zeer goed gevoel bij de kwaliteit die is afgeleverd, er wordt gewerkt met goede vertalers. Los van een vertaling, kreeg ik achteraf zelfs van de vertaler uitleg over een woord en het gebruik ervan. Kortom : er wordt serieus gekeken naar je teksten.

Gestroomlijnd proces
Scherpe tarieven
Goede kwaliteit

Fijne klantenservice, de ene vertaler doet het iets beter dan de ander. Feedback werd netjes opgepakt.

Klantenservice