Dieter R.

Unieke en kwalitatieve service

Wij hebben een boek laten vertalen van het Nederlands naar het Engels en zijn heel erg tevreden over het eindresultaat. Ook met de vertaalster was het heel fijn en vlot samenwerken. Het niveau van... Wij hebben een boek laten vertalen van het Nederlands naar het Engels en zijn heel erg tevreden over het eindresultaat. Ook met de vertaalster was het heel fijn en vlot samenwerken. Het niveau van de vertaling is heel hoog, en daarom willen we de vertaalster (Delia) nog eens extra bedanken.

Maarten Roels

Snelle service

De snelheid, en vooral correctheid van de vertaling

Uniq Avenue

Perfect! Hele snelle lever tijd en alles wordt vertaald door native-speakers. Zeker aan te raden samen te werken!

Native speakers, snelle lever tijd

Sywert Westerhof

Voor onze website hadden wij met spoed een vertaling nodig, dit stelde een opdrachtgever als vereiste voor een bijna sluitende tender. De snelste optie leek Fairlingo, en dat bleek zeker het geval!... Voor onze website hadden wij met spoed een vertaling nodig, dit stelde een opdrachtgever als vereiste voor een bijna sluitende tender. De snelste optie leek Fairlingo, en dat bleek zeker het geval! Binnen twee dagen hadden we een proefvertaling binnen en nog eens twee dagen later komt de vertaling van de volledige website. Bedankt fairlingo!

De vertaling was snel, correct en zelfs woordspelingen kwamen goed over in de vertaling.

Folkert

Voor de vertaling van een commerciële flyer gebruik gemaakt van de diensten van Fairlingo. Het aanmaken van een account en het aanleveren van de tekst ging super eenvoudig. De keuze voor het... Voor de vertaling van een commerciële flyer gebruik gemaakt van de diensten van Fairlingo. Het aanmaken van een account en het aanleveren van de tekst ging super eenvoudig. De keuze voor het 'niveau' van de vertaling vind ik een goede toevoeging. Daarna goed op de hoogte gehouden van de status van mijn opdracht en ruim binnen de vooraf gestelde termijn een uitstekende vertaling ontvangen. Kortom... ik kan Fairlingo van harte aanbevelen.

Eenvoudig aanmaken van account en aanleveren tekst, regelmatige statusupdates, kwaliteit van het vertaalwerk.

michelle

snel

Deniz

Snel, betaalbaar, kwalitatief

Snel, betaalbaar, kwalitatief

Natuurlijk HSP

Snel, accuraat en handig geregeld. Verrast om deze snelle wijze van dienstverlening

snel, eenvoudig, goede vertaling

Mark Kwebeman

Superhandig als je snel een vertaling nodig hebt

snel, goede klantenservice

Bas