Maarten Cruts

Super systeem!

Snelle en goede vertalingen

Frederique

Snelle service & goede prijzen

Snelle vertaling, kwaliteit, goede service

Eva

Onlangs een vertaling gedaan van Nederlands naar Duits voor onze website. Deze werd vertaald en vervolgens nagekeken door een andere vertaler. Hierdoor heb ik het idee dat het een sterke vertaling... Onlangs een vertaling gedaan van Nederlands naar Duits voor onze website. Deze werd vertaald en vervolgens nagekeken door een andere vertaler. Hierdoor heb ik het idee dat het een sterke vertaling was. Helaas was wel de deadline meerdere malen verschonen, waardoor de vertaling later kwam dan afgesproken. Gemakkelijk te gebruiken programma en zou het zeker nogmaals gebruiken voor mijn formele teksten.

Vertaling wordt gecheckt door andere vertaler, gemakkelijk in gebruik, persoonlijk

Joey

Vertalingen worden snel en correct uitgevoerd. Verbeterpunt zou zijn wanneer je een te vertalen document (XLS) incl begeleiding kunt insturen, zonder dat de begeleidende tekst ook geteld wordt als... Vertalingen worden snel en correct uitgevoerd. Verbeterpunt zou zijn wanneer je een te vertalen document (XLS) incl begeleiding kunt insturen, zonder dat de begeleidende tekst ook geteld wordt als te vertalen in de offerte.

Snelheid

J.k. Salomé

Snel en duidelijk

Snel, zowel het aanvragen van een offerte als de vertaling zelf..
Eenvoudige website.

SpecialTV

Goede en persoonlijke benadering.

Mooie overzichtelijk werkwijze en goede project overzicht.

Meike

Allereerst heb ik research gedaan welk vertaalbureau ik wilde inschakelen. Uiteindelijk heb ik voor Fairlingo gekozen vanwege goede reviews, snelle service en natuurlijk een goede prijs!

Ik heb nu twee opdrachten bij Fairlingo gedaan en dit ging ontzettend makkelijk, prettig en snel! De vertaling ziet er super goed uit, erg blij mee!

Marcom-bureau

Tot nu toe goed, maar heb nog geen vertalingen ontvangen

Volledig digitaal geregeld, erg fijn

Arthur C

Heel erg goed

Snelle service

OOA

Ongelofelijk goed vertaald van Nederlands naar Duits

Zelfs zinnen zijn beter geworden.