Daxxa Professionals B.V.

Goede en snelle communicatie met Fairlingo

- Communicatie
- Duidelijk
- Snel schakelen

Nilubi.be

Ik gebruik Fairlingo om productomschrijvingen te vertalen vanuit het Nederlands naar Duits. De vertaalopdrachten worden snel opgepakt en goed vertaald. Ook de website en de betalingen werken... Ik gebruik Fairlingo om productomschrijvingen te vertalen vanuit het Nederlands naar Duits. De vertaalopdrachten worden snel opgepakt en goed vertaald. Ook de website en de betalingen werken gemakkelijk. Binnenkort gaan we onze producten en productomschrijvingen naar het Frans vertalen en zullen dan zeker van Fairlingo gebruik maken.

Opdrachten worden snel en goed vertaald
De website werkt gemakkelijk

WSB Solutions | Edwin Combrink

Fairlingo is een professioneel bedrijf met vertalers die kwalitatief goede vertalingen aanleveren in zeer korte tijd.

Goede kwaliteit

Jaelle

Goede communicatie, had gemaild met Renske en die heeft mij goed geholpen!

Service, geduldig, communicatie

Snel en doeltreffend

Snelle oplevering!

Force Demolition

Ze hebben op tijd en volgens afspraak geleverd. Precies wat we van een vertaal buro verwachten. Duidelijk en simpele aanmeld website. Geen poespas.

Snel en volgens offerte.

Augustus

Goede vertaling in 5 (!) talen. Snel, kundig én jargon is goed vertaald. Kom zeker terug.

Laura

Fairlingo heeft een uitstekende en snelle vertaling en dat voor een betaalbare prijs! Ik ben tevreden!

Snelle vertaling
Goede prijs

Koeling

Fairlingo heeft een uitstekende en snelle vertaling en dat voor een betaalbare prijs.
Offerte is snel aangemaakt, en de klantenservice reageert ook zeer snel!

Prijs
Kwaliteit
Snelheid

Herman

Ben vooral erg content met de prijs voor niveau online/algemeen, dat prima bij mijn activiteiten past. Ik had een vertaling naar het Zweeds. Helaas was er geen vertaler Nederlands Zweeds... Ben vooral erg content met de prijs voor niveau online/algemeen, dat prima bij mijn activiteiten past. Ik had een vertaling naar het Zweeds. Helaas was er geen vertaler Nederlands Zweeds beschikbaar. Er is toch een oplossing gevonden (had de tekst ook nog in het Duits).

Alles snel online te regelen. Normalerwijs snel vertaling beschikbaar. Uitstekend tarief. Zou mooi zijn als je ook HTML pagina's zou kunnen aanleveren die dan terug geleverd worden als HTML pagina.,