Mick

Bij mij zijn er nogal wat kostbare fouten gemaakt de 1e keer bij een vertaling. De 2e keer een specialistische vertaler uitgezocht, maar ook hier werden een hoop fouten gemaakt. Uiteindelijk hebben ze het wel goed op proberen te lossen om er nog een 2e corrector op te zetten, al duurde dit erg lang. De klantenservice is goed, de kwaliteit van de vertalers minder. Kan natuurlijk zijn dat ik net pech heb gehad.

Klantenservice is vriendelijk en goed.

Reactie Fairlingo:

Beste Mick,
Bedankt voor jouw feedback op onze dienstverlening. Dankzij de inbreng van onze klanten en vertalers zijn wij in staat ons platform continu te verbeteren.
Ons doel is om altijd een vertaling op te leveren die volledig naar tevredenheid is. Wanneer dit niet het geval is, passen we de vertaling kosteloos aan. Ik vind het erg jammer om te horen dat jouw vertaling in eerste instantie niet aan onze kwaliteitseisen voldeed. Onze strenge selectie van vertalers en ons feedback- en puntensysteem heeft helaas in dit geval niet kunnen voorkomen dat de vertaling fouten bevatte.
Ik heb begrepen dat je de herziene vertalingen inmiddels hebt ontvangen en hoop dat deze volledig naar wens zijn. Voor vragen of opmerkingen kun je uiteraard terecht bij jouw Fairlingo contactpersoon.
Wij stellen je feedback zeer op prijs en hopen dat je in de toekomst gebruik zult blijven maken van het Fairlingo platform.
Vriendelijke groeten,
Myrthe Boes
Fairlingo

Score voor Fairlingo: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee