Naviris bvba

De vertaler heeft zeer goed de dynamiek van de tekst weergegeven ... een vertaling waar over nagedacht is.

Bedankt !

Heel gemakkelijk om via de website je teksten aan te bieden.

Snelle service, duidelijke prijsopgave

Voor een Engelstalige klant moest een koopovereenkomst vertaald worden van het Nederlands naar het Engels. Dit ging zeer vlot (1,5 werkdag) en was erg goed gedaan.

Snelheid door automatische offerteaanvraag

De Zalige Zalm

Fairlingo heeft goed werk geleverd en aan onze verwachtingen voldaan. In een kort tijdbestek hebben ze onze folder in 6 talen vertaald. Prima voor elkaar.

Goed systeem om de vertaalopdracht te volgen en te monitoren.
Er werd snel gereageerd en vooral de kwaliteit van het vertaalwerk is goed.

C. Van der Knjjff

Zeer positieve ervaring. De opdracht was het vertalrn van een zeer persoonlijke brief vanuit het Nederlands in het Duits. Dit werd erg vakkundig opgepakt en gereakiseerd. Het proces verliep in een... Zeer positieve ervaring. De opdracht was het vertalrn van een zeer persoonlijke brief vanuit het Nederlands in het Duits. Dit werd erg vakkundig opgepakt en gereakiseerd. Het proces verliep in een goed tempo wat ook nog eens te volgen was via de site!

Nauwkeurigheid, snelheid, verhouding opdracht en kosten in verhouding.

Menno Nieuwenhuyse

Prima vertalingen tegen een lage prijs. Pretttige manier van werken met persoonlijk contact van (sommige) vertalers

prijs, concurrentie tussen vertalers om kwaliteit te leveren.

Evelien

Snelle service, kwaliteit van eerste vertaling was matig, maar tweede al een stuk beter.

Goedkoop en snelle service

Hanna

Zeer goede service, waarbij ze niet alleen het product snel en deftig afleveren maar ook vlug reageren op vragen en opmerkingen.

Super service! In 1 werkdag had ik de vertaling al terug.

Carlo D'Agnolo - Lancio

Fairlingo al meermaals gebruikt voor vertalingen van het Frans naar het Nederlands voor de websites van mijn klanten.
Binnen enkele dagen ontvang je de volledige vertaling!

Super makkelijk om een nieuwe vertaalopdracht te plaatsen