Anro Juweliers

De ervaring is erg prettig

De sterke punten zijn, dat ze erg snel en nauwkeurig zijn

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie review en jullie vertrouwen in ons platform! Fijn om te horen dat we Anro Juweliers naar tevredenheid hebben geholpen. Graag staan we een volgende keer weer voor jullie... Bedankt voor deze mooie review en jullie vertrouwen in ons platform! Fijn om te horen dat we Anro Juweliers naar tevredenheid hebben geholpen. Graag staan we een volgende keer weer voor jullie klaar. Groeten, Team Fairlingo

B+M Baustoff + Metall

Uitermate prettig

snelle communicatie, heldere website

Reactie Fairlingo:

Bedankt B+M Baustoff + Metall dat jullie de tijd hebben genomen om ons te beoordelen en voor dit mooie cijfer! We staan ook voor toekomstige vertalingen graag weer voor jullie klaar. Groeten, Team... Bedankt B+M Baustoff + Metall dat jullie de tijd hebben genomen om ons te beoordelen en voor dit mooie cijfer! We staan ook voor toekomstige vertalingen graag weer voor jullie klaar. Groeten, Team Fairlingo

SomaVita BV

Excellent!

Snel, overzichtelijk, scherp geprijsd

Reactie Fairlingo:

Bedankt SomaVita voor deze excellente beoordeling! We zijn blij dat we jullie naar volle tevredenheid van dienst zijn geweest. We staan graag een volgende keer weer voor jullie klaar. Groeten, Team... Bedankt SomaVita voor deze excellente beoordeling! We zijn blij dat we jullie naar volle tevredenheid van dienst zijn geweest. We staan graag een volgende keer weer voor jullie klaar. Groeten, Team Fairlingo

Annelies Verdonkschot

Fantastische service!

Betrouwbaar, goed en zeer snel.

Wern onlinetrade

Fairlingo is een zeer gemakkelijk platform om al je documenten te laten vertalen voor een hele mooie prijs. Het proces verloopt vlot en de meeste opdrachten zijn binnen een dag af. Er is een brede... Fairlingo is een zeer gemakkelijk platform om al je documenten te laten vertalen voor een hele mooie prijs. Het proces verloopt vlot en de meeste opdrachten zijn binnen een dag af. Er is een brede keuze op het gebied van talen en vertaalmogelijkheden van basic tot professioneel.

Makkelijk in gebruik
Scherpe prijzen
Goede service
Brede taalkeuze en vertaalmogelijkheden

PEFC Nederland

Tot nu toe positief. Ze zijn klantgericht, werken snel, maar ook zeer zorgvuldig.

Snel, overzichtelijk, eenvoudig, maar goede kwaliteit.

Moniek

Goede klantenservice, en sterke vertaling. Ik wilde een specifieke SEO vertaling. Bij een taal lukte dit echter niet, maar daar gaat de klantenservice dan ook super mee om. Bij twee andere talen is... Goede klantenservice, en sterke vertaling. Ik wilde een specifieke SEO vertaling. Bij een taal lukte dit echter niet, maar daar gaat de klantenservice dan ook super mee om. Bij twee andere talen is dit wel perfect gelukt. Ik zal er in de toekomst zeker weer gebruik van maken.

goede klantenservice, sterke vertaling

Anna

Quick, easy, professional service from the moment you find their portal until the delivery of translation. I was able to find answers to my questions immediately and Vera was extremely nice and... Quick, easy, professional service from the moment you find their portal until the delivery of translation. I was able to find answers to my questions immediately and Vera was extremely nice and helpful on the phone. If I ever need a translation again, I know where to go.

Clear, user friendly website

Aïcha Abbadi

Website translation assignments in manageable parts

Intuitive interface

Stichting Room with a view

Handig snel en fijne spoedige reactie op mn vragen

Klantenservice antwoord supersnel op mn vragen en voelde persoonlijk