Enes Yigitsoy

Fijne samenwerking

Snelle vertaling, nauwkeurig

Reactie Fairlingo:

Bedankt Enes voor de fijne samenwerking en voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat we je op basis van snelheid en kwaliteit goed van dienst hebben kunnen zijn. Voor volgende vertaalopdrachten... Bedankt Enes voor de fijne samenwerking en voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat we je op basis van snelheid en kwaliteit goed van dienst hebben kunnen zijn. Voor volgende vertaalopdrachten staan we uiteraard graag weer voor je klaar. Groeten, team Fairlingo

LASE group

Leuke samenwerking met bedrijf.

Ze doen er alles voor om de wensen van de klant te vervullen

Reactie Fairlingo:

Bedankt LASE group voor jullie vertrouwen in ons platform en deze mooie feedback! We staan een volgende keer graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

Otter ehb

Correct en snel

veel gebruiksgemak

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de positieve review Otter ehb! Fijn om te horen dat jullie ons vertaalplatform als snel en gebruiksvriendelijk ervaren. We hopen bij een volgende vertaling weer voor jullie klaar te... Bedankt voor de positieve review Otter ehb! Fijn om te horen dat jullie ons vertaalplatform als snel en gebruiksvriendelijk ervaren. We hopen bij een volgende vertaling weer voor jullie klaar te mogen staan. Groeten, Team Fairlingo

Solero Trading B.V.

Eenvoudig en snel geregeld

Makkelijk, eenvoudig, snel, betaalbaar

Reactie Fairlingo:

Bedankt Solero Trading dat jullie de tijd hebben genomen om ons te reviewen! Fijn om te horen dat jullie goede ervaringen hebben met ons vertaalplatform. Graag tot een volgende vertaling! Groeten,... Bedankt Solero Trading dat jullie de tijd hebben genomen om ons te reviewen! Fijn om te horen dat jullie goede ervaringen hebben met ons vertaalplatform. Graag tot een volgende vertaling! Groeten, Team Fairlingo

Anro Juweliers

De ervaring is erg prettig

De sterke punten zijn, dat ze erg snel en nauwkeurig zijn

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie review en jullie vertrouwen in ons platform! Fijn om te horen dat we Anro Juweliers naar tevredenheid hebben geholpen. Graag staan we een volgende keer weer voor jullie... Bedankt voor deze mooie review en jullie vertrouwen in ons platform! Fijn om te horen dat we Anro Juweliers naar tevredenheid hebben geholpen. Graag staan we een volgende keer weer voor jullie klaar. Groeten, Team Fairlingo

B+M Baustoff + Metall

Uitermate prettig

snelle communicatie, heldere website

Reactie Fairlingo:

Bedankt B+M Baustoff + Metall dat jullie de tijd hebben genomen om ons te beoordelen en voor dit mooie cijfer! We staan ook voor toekomstige vertalingen graag weer voor jullie klaar. Groeten, Team... Bedankt B+M Baustoff + Metall dat jullie de tijd hebben genomen om ons te beoordelen en voor dit mooie cijfer! We staan ook voor toekomstige vertalingen graag weer voor jullie klaar. Groeten, Team Fairlingo

SomaVita BV

Excellent!

Snel, overzichtelijk, scherp geprijsd

Reactie Fairlingo:

Bedankt SomaVita voor deze excellente beoordeling! We zijn blij dat we jullie naar volle tevredenheid van dienst zijn geweest. We staan graag een volgende keer weer voor jullie klaar. Groeten, Team... Bedankt SomaVita voor deze excellente beoordeling! We zijn blij dat we jullie naar volle tevredenheid van dienst zijn geweest. We staan graag een volgende keer weer voor jullie klaar. Groeten, Team Fairlingo

Annelies Verdonkschot

Fantastische service!

Betrouwbaar, goed en zeer snel.

Wern onlinetrade

Fairlingo is een zeer gemakkelijk platform om al je documenten te laten vertalen voor een hele mooie prijs. Het proces verloopt vlot en de meeste opdrachten zijn binnen een dag af. Er is een brede... Fairlingo is een zeer gemakkelijk platform om al je documenten te laten vertalen voor een hele mooie prijs. Het proces verloopt vlot en de meeste opdrachten zijn binnen een dag af. Er is een brede keuze op het gebied van talen en vertaalmogelijkheden van basic tot professioneel.

Makkelijk in gebruik
Scherpe prijzen
Goede service
Brede taalkeuze en vertaalmogelijkheden

PEFC Nederland

Tot nu toe positief. Ze zijn klantgericht, werken snel, maar ook zeer zorgvuldig.

Snel, overzichtelijk, eenvoudig, maar goede kwaliteit.