Ellen

De tweede keer dat ik Fairlingo gebruik. Een snelle service waar bij je tekst goed en prettig leesbaar vertaald wordt.

Snelle service, correcte vertaling, goede prijs.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je mooie review, Ellen! We hebben je graag geholpen met je vertalingen en staan bij een volgende opdracht met alle plezier opnieuw voor je klaar.
Groeten, team Fairlingo.

Vader Training

Wat een enorme kwaliteit voor een zeer scherpe prijs. Direct contact, snel en wow.... daar waar ik bij andere online bureaus lang moest wachten en offertes kreeg van enorme bedragen. Was... Wat een enorme kwaliteit voor een zeer scherpe prijs. Direct contact, snel en wow.... daar waar ik bij andere online bureaus lang moest wachten en offertes kreeg van enorme bedragen. Was Failingo, snel, veel goedkoper en vol aandacht. Dank jullie wel

Snel en de mooist prijs

Reactie Fairlingo:

Jij ook bedankt voor je mooie review en het vertrouwen in ons vertaalbureau. We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. Onze vertalers... Jij ook bedankt voor je mooie review en het vertrouwen in ons vertaalbureau. We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. Onze vertalers staan een volgende keer graag weer voor je klaar! Groeten, team Fairlingo

Mksd

Zeer goed

Duidelijk, snel, komen hun afspraken na

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je mooie review! We zijn heel blij dat je onze vertaaldienst zo positief ervaart. We hopen je bij een volgende vertaalopdracht wederom van dienst te mogen zijn. Groeten, team Fairlingo

Protectcoat International

We hebben een goede ervaring met dit bedrijf gehad! Goede service en goede communicatie.

Goede service en vertaling

Reactie Fairlingo:

Bedankt Protectcoat International voor deze mooie feedback en het vertrouwen in ons vertaalbureau! Heel fijn om te horen dat de vertaling en onze service volledig naar wens zijn geweest. We staan... Bedankt Protectcoat International voor deze mooie feedback en het vertrouwen in ons vertaalbureau! Heel fijn om te horen dat de vertaling en onze service volledig naar wens zijn geweest. We staan bij een volgende vertaalopdracht graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

Timo

Mijn site laten vertalen, in 3 dagen klaar en ook nog eens goedkoper dan een vertaalbureau. Super service!

Snel,kwalitatief,gebruiksvriendelijk

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je mooie review Timo! We zijn heel blij om te horen dat we jouw website naar volle tevredenheid hebben mogen vertalen en je onze diensten zo goed beoordeelt. Onze vertalers staan bij... Bedankt voor je mooie review Timo! We zijn heel blij om te horen dat we jouw website naar volle tevredenheid hebben mogen vertalen en je onze diensten zo goed beoordeelt. Onze vertalers staan bij een volgende vertaling graag weer voor je klaar! Groeten, team Fairlingo

Neriman

Heel goed.

Opdrachten makkelijk te vinden, transparant, heel snel reactie op vragen etc.

Reactie Fairlingo:

Bedankt Neriman voor jouw review! Fijn om te horen dat je zo positief bent over ons platform en onze service. Graag tot een volgende vertaling! Groeten, team Fairlingo

IDEA

Nu al twee keer gebruik gemaakt van de vertaaldienst van Fairlingo. In het Engels aangeleverd en binnen twee dagen de vertalingen teruggekregen in het Frans, Spaans en Portugees. Super service.

Snel

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie review! Heel fijn om te horen dat we je goed van dienst hebben kunnen zijn. Graag tot een volgende keer! Groeten, team Fairlingo

Sjoerd

Vertaalopdrachten voor onder andere brieven.

Een fijne online omgeving om vertalingsopdrachten in uiteenlopende talen in te dienen.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze positieve feedback en mooie beoordeling Sjoerd! We hopen bij een volgende vertaalopdracht weer voor je klaar te mogen staan. Groeten, team Fairlingo.

Resco

Ik heb een vertaalopdracht (Engels - Spaans) van 11.000 woorden laten doen via de 'regular'-optie. Alles ging vlot en de vertaling was helemaal in orde. Deze werd intern nog nagekeken door een... Ik heb een vertaalopdracht (Engels - Spaans) van 11.000 woorden laten doen via de 'regular'-optie. Alles ging vlot en de vertaling was helemaal in orde. Deze werd intern nog nagekeken door een collega die 10 jaar in Spanje gewoond en gewerkt heeft.

- Vlot en duidelijk
- Scherpe prijs

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze positieve feedback en het vertrouwen in Fairlingo! Mooi om te horen dat je de snelheid en kwaliteit van onze vertaaldienst zo goed beoordeelt. We hopen Resco bij een volgende... Bedankt voor deze positieve feedback en het vertrouwen in Fairlingo! Mooi om te horen dat je de snelheid en kwaliteit van onze vertaaldienst zo goed beoordeelt. We hopen Resco bij een volgende vertaling weer van dienst te mogen zijn. Groeten, team Fairlingo

Otter ehb

Snel en professioneel

prijs kwaliteit verhouding

Reactie Fairlingo:

Bedankt Otter ehb voor het achterlaten van deze review! Mooi om te zien dat jullie onze service als snel en professioneel ervaren. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor jullie klaar.... Bedankt Otter ehb voor het achterlaten van deze review! Mooi om te zien dat jullie onze service als snel en professioneel ervaren. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo