Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Erg punctueel, op tijd duidelijk en zeer vriendelijke chauffeurs. Ook de service telefonisch zeer goed.

Vooral heel prettig door de schriftelijk communicatie ook telefonisch. Je weet waar en wanneer je opgehaald wordt.

Op tijd en aardige chauffeurs

Vriendelijk en goed op tijd

Positief

Vriendelijke chauffeur

Het was onduidelijk waar we ons moesten melden

Het was voor het eerst dat wij met Faircab naar een vliegveld werden gereden en dat is ons super bevallen.

Afspraak is afspraak en dat vinden wij zeer belangrijk.

Zeer goede ervaringen. Chauffeur was zeer ruim op tijd en vriendelijke.
Prettige rijstijl.
Volgende keer weer.

Brinkman

Goedkoop, en afspraken erg duidelijk.
Vervoer top geregeld...., mooie taxi. ( op tijd )

Chauffeurs erg vriendelijk,.
Terug- rit nog verschillende opties gekregen voor wat betreft het tijdstip van ophalen.

Wij hebben dit vervoer als zeer prettig ervaren.
Nemen de volgende keer zeker weer contact met hun op.

Prima ervaring! Goede prijs, keurige chauffeur, erg vriendelijk en op tijd!

Op tijd en goede prijs

Martin

Super bedrijf. Erg vriendelijke chauffeurs. Zeer goed op de afgesproken tijd op gehaald worden.
Had mij vergist in ophaal datum alles werd keurig hersteld Door hun geen probleem. Zeer vriendelijk terug gebeld en geholpen.
Bedankt voor de vakantie

Via watsup wordt alles goed geregeld en terug gereageert echt top.

Ga zo Door. Tot de volgende reis.

Ik had een taxi nodig voor dag van vetrek naar schiphol. Zie ik achteraf dat de taxi is gereserveerd voor volgende dag! Maar mijn geld is al afgeschreven van mijn rekening. Dus ik bellen, zeggen ze... Ik had een taxi nodig voor dag van vetrek naar schiphol. Zie ik achteraf dat de taxi is gereserveerd voor volgende dag! Maar mijn geld is al afgeschreven van mijn rekening. Dus ik bellen, zeggen ze dat ze voor die dag al helemaal vol zaten en het syteem dan automatisch een andere dag pakt. Ze zouden het annuleren en het bedrag binnen 1 week terugstorten. Ik ben nu al 2 weken verder nog niks ontvangen! Al 2 keer gebeld en er gebeurd gewoon niks! Waardeloos.

Reactie Faircab:

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Zonder naam kunnen wij u niet helpen. Weet u zeker dat u bij ons een taxi heeft geboekt? U kunt ons bellen op 088 250 36 00 of mailen op info@faircab.nl met uw gegevens en dan zorgen we dat het meteen in orde wordt gemaakt.
Team Faircab