Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Het was voor het eerst dat wij met Faircab naar een vliegveld werden gereden en dat is ons super bevallen.

Afspraak is afspraak en dat vinden wij zeer belangrijk.

Zeer goede ervaringen. Chauffeur was zeer ruim op tijd en vriendelijke.
Prettige rijstijl.
Volgende keer weer.

Brinkman

Goedkoop, en afspraken erg duidelijk.
Vervoer top geregeld...., mooie taxi. ( op tijd )

Chauffeurs erg vriendelijk,.
Terug- rit nog verschillende opties gekregen voor wat betreft het tijdstip van ophalen.

Wij hebben dit vervoer als zeer prettig ervaren.
Nemen de volgende keer zeker weer contact met hun op.

Prima ervaring! Goede prijs, keurige chauffeur, erg vriendelijk en op tijd!

Op tijd en goede prijs

Martin

Super bedrijf. Erg vriendelijke chauffeurs. Zeer goed op de afgesproken tijd op gehaald worden.
Had mij vergist in ophaal datum alles werd keurig hersteld Door hun geen probleem. Zeer vriendelijk terug gebeld en geholpen.
Bedankt voor de vakantie

Via watsup wordt alles goed geregeld en terug gereageert echt top.

Ga zo Door. Tot de volgende reis.

Ik had een taxi nodig voor dag van vetrek naar schiphol. Zie ik achteraf dat de taxi is gereserveerd voor volgende dag! Maar mijn geld is al afgeschreven van mijn rekening. Dus ik bellen, zeggen ze... Ik had een taxi nodig voor dag van vetrek naar schiphol. Zie ik achteraf dat de taxi is gereserveerd voor volgende dag! Maar mijn geld is al afgeschreven van mijn rekening. Dus ik bellen, zeggen ze dat ze voor die dag al helemaal vol zaten en het syteem dan automatisch een andere dag pakt. Ze zouden het annuleren en het bedrag binnen 1 week terugstorten. Ik ben nu al 2 weken verder nog niks ontvangen! Al 2 keer gebeld en er gebeurd gewoon niks! Waardeloos.

Reactie Faircab:

Beste Anoniem, Zonder naam kunnen wij u niet helpen. Weet u zeker dat u bij ons een taxi heeft geboekt? U kunt ons bellen op 088 250 36 00 of mailen op info@faircab.nl met uw gegevens en dan... Beste Anoniem, Zonder naam kunnen wij u niet helpen. Weet u zeker dat u bij ons een taxi heeft geboekt? U kunt ons bellen op 088 250 36 00 of mailen op info@faircab.nl met uw gegevens en dan zorgen we dat het meteen in orde wordt gemaakt. Met vriendelijke groet, Team Faircab

trudy van de peppel

Paar dagen van te voren dat de taxi je op tijd komt ophalen goede cervice

Bij het brengen naar rt vliegveld was de schaufeur wat verlaat maar heeft dat keurig laten weten terwijl hij naar ons toe kwam zeer prettige man en zeer behulpzaam met helpen van koffer en rolstoel... Bij het brengen naar rt vliegveld was de schaufeur wat verlaat maar heeft dat keurig laten weten terwijl hij naar ons toe kwam zeer prettige man en zeer behulpzaam met helpen van koffer en rolstoel naar ingang

Afhalen bij rt vliegveld was schaufeur beetje afwezig lieten ons ook zo met rolstoel aanmodderen en wachten gewoon in zijn auto terwijl hij zag dat we wat moeite hadden met alles die hoef voor ons... Afhalen bij rt vliegveld was schaufeur beetje afwezig lieten ons ook zo met rolstoel aanmodderen en wachten gewoon in zijn auto terwijl hij zag dat we wat moeite hadden met alles die hoef voor ons niet meer en even helpen met spullen voor de deur zetten vond het nog zonde van de tip die hij van ons had gekregen

Fam Vrenssen

Prima taxirit van Den Bosch naar Eindhoven in juni. Echt keurig op tijd (toch best spannend om het uit handen te geven als je een vlucht moet halen). Zeer vriendelijke chauffeur! Zou gerust nogmaals... Prima taxirit van Den Bosch naar Eindhoven in juni. Echt keurig op tijd (toch best spannend om het uit handen te geven als je een vlucht moet halen). Zeer vriendelijke chauffeur! Zou gerust nogmaals boeken.

Vriendelijke chauffeur, sms een dag vantevoren.

Heenreis kregen we een taxi uit Maastricht.
Op zich reed ie netjes
Terugreis een taxi uit Roermond. Luxe taxi waar over gesproken wordt echt niet!!
Verder reed hij rustig want had...
Heenreis kregen we een taxi uit Maastricht.
Op zich reed ie netjes
Verder reed hij rustig want had ook busje bij zich.
Maar is jammer dat we Sucko niet kregen dat is gewoon een nette top chauffeur.
De prijs geeft voor ons de doorslag maar jammer is dat we negatieve ervaringen hebben met chauffeurs omdat de zuidelijke ritten uitbesteedt worden.

prijs

betere communicatie

Fam v maren

Weer perfect geregeld gezellige taxichauffeur netjes op tijd ook terug prima geregeld en ook weer de zelfde taxichauffeur ga zo door volgend jaar weer bedankt voor de goede zorgen

Zo door gaan alles perfect geregeld

Niets aan toe te voegen