Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ineke, Zaandam

Reserveren via de website lukte niet; gebeld, geen goed antwoord, maar: Binnen 5 minuten werden we teruggebeld!! Alles keurig naar tevredenheid opgelost en reservering gedaan voor heen en 10 dagen... Reserveren via de website lukte niet; gebeld, geen goed antwoord, maar: Binnen 5 minuten werden we teruggebeld!! Alles keurig naar tevredenheid opgelost en reservering gedaan voor heen en 10 dagen later terug naar/van Schiphol.
Beide keren tevoren een sms ontvangen ter herinnering en op "moment suprême" gebeld met de mededeling: we zijn er!
En beide keren ('s nachts) exact op de afgesproken tijd!
Behalve de punctualiteit bleek ook de prijs een verrassing, in positieve zin!!!!

Punctualiteit en klantvriendelijkheid.

Het navigeren op de website kan beter, zodat na een keer terug naar het vorige scherm niet leidt tot onbegrijpelijke foutmeldingen.

Veerkamp

Wij gaan regelmatig met faircab van huis naar schiphol en terug. Er gaat soms wel eens iets mis(chauffeur is verlaat), maar dat wordt altijd keurig opgelost. De chauffeurs zijn vriendelijk, en de... Wij gaan regelmatig met faircab van huis naar schiphol en terug. Er gaat soms wel eens iets mis(chauffeur is verlaat), maar dat wordt altijd keurig opgelost. De chauffeurs zijn vriendelijk, en de auto`s over het algemeen netjes. Voor ons is het tarief ook belangrijk, en dat is bij faircab goed.

Een nette afhandeling, als er iets mis gaat

Op dit moment niet

H Ganseman

Geweldig netjes op tijd!
En een geweldige servers!!!!
Zeker maken we er weer gebruik van gewoon top voor die prijs.

H ganseman

Karin

Goede ervaring. Alles zoals afgesproken. Het was vooral fijn om veilig thuis gebracht te worden midden in de nacht door een zeer vriendelijke chauffeur die bleef wachten totdat ik veilig binnen was.... Goede ervaring. Alles zoals afgesproken. Het was vooral fijn om veilig thuis gebracht te worden midden in de nacht door een zeer vriendelijke chauffeur die bleef wachten totdat ik veilig binnen was. Zeker voor herhaling vatbaar.

Correct volgens afspraak. Vriendelijk en veilig.

P. van der laan

Dit bedrijf doet wat het zegt. Geen smoesjes ,altijd correct en zeer betrouwbaar. Ook dit jaar 2x gebruik gemaakt, en prima geregeld.

Volhouden zoals er nu gewerkt wordt.

De berichtgeving vooraf en op Schiphol bij terugkomst is perfect. Bijzondere en vriendelijke chauffeurs die ook graag helpen.
Marcel, het was zondag heel prettig om met jou naar huis te rijden!.

Volhouden, wij komen volgend jaar weer terug.
Houdt wel de prijzen onder controle.

Prima, goed contact met berichten vooraf en een app ter plaatse

Prima bedrijf!

Vriendelijke chauffeur was op tijd.

Uitstekende service, goede betrouwbare vriendelijke en hulpvaardige chauffeurs (M/V) . Goede prijs/prestatie verhouding.
Bellen en berichten altijd vooraf. Komen op tijd.

Zie boven

Iets sneller reageren op mailberichten/vragen.
Website met feedback verder optimaliseren

D. de Gruiter

Goede ervaringen gezellige chauffeurs.

Parma

Erg vriendelijk chaufeur,helpt met de koffers . Rijdt vlot maar veilig op de weg.
Zo door gaan met de service. De prijs van de rit mag wel wat acceptabel worden