Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Makkelijk te boeken, zowel heen- als terugreis van en naar Schiphol. Taxi's keurig op tijd en vriendelijke chauffeurs.

Prima prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke chauffeurs.

n.v.t.

Fam. van der Putten

Wij hebben voor de tweede keer gebruik gemaakt van Faicab en wij zijn uiteraard tevreden over de services van deze organisatie , wij werden keurig op de afgesproken tijd opgehaald van huis en ook...

Afspraak staat als een huis, tevens vriendelijke chauffeurs die erg hulpvaardig zijn.

Helena

Uitstekende dienstverlening

Stiptheid en communicatie

Werd van te voren opgebeld of het een probleem was om kwartier eerder opgehaald te worden. Maar vond geen probleem

Alles was prima geregeld en duidelijk

R.Koldenhof-Klop

Uitstekend.

Heel goed op tijd en een zeer vriendelijke chauffeur (Marcel)

Hell Taxi blijf weg van deze organisatie taxi besteld om 4uur smorgens voor naar de luchthaven 04.07 geen taal of teken nr maar eens gebeld. Je krijgt eerst een bandje dan blijf je aan de lijn krijg...

Professionelere opstelling klanten direct terug bellen en beter op tyd komen

Martina

Mijn ervaring is zeer positief over Faircab. Mijn dochter heeft dit voor mij geregeld en ik mag concluderen dat dit een goede keus was.

Op tijd,
Gebeld volgens afspraak om te kijken of ik er al was.
Correcte benadering door chauffeur

Misschien toch iets zichtbaarder middels een vlag of zo.

Gerard Hoogland

TOP! De chauffeur kwam op tijd. Van te voren kreeg ik al een e-mail. om hoe laat hij zou komen. Vriendelijk en behulpzaam was de chauffeur!

De voorkomenheid van de chauffeur. Via de e-mail krijg je heel duidelijk de omschrijving van de geplande route, tijd en betaling.

Neen, geen verbeterde punten.
We zijn heel tevreden. Valt niets op aan te merken.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Relatief goedkoop

Chauffeurs lijken wel onder veel druk te staan en nmen daarom wel regelmatig contact op of ze iets eerder/later kunnen komen.

van der Geer

Prima en stipte service, nette en vriendelijke chauffeurs.

Ruim op tijd een sms met update over ophaaltijd, prijs - kwaliteit verhouding, keurige en betrouwbare chauffeurs

Ik kan niets ter verbetering bedenken!