Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

taxi zoetermeer

Een heel vroege ochtendrit op 31 oktober 2019 naar Schiphol . Samir kwam keurig op tijd, na eerst een sms gestuurd te hebben.
Gezellige rit veilig en zelfverzekerd gereden. Echte aanrader...
Gezellige rit veilig en zelfverzekerd gereden. Echte aanrader volgende keer zeker weer met Faircab! Dank jullie wel!

Op tijd laten weten dat de taxi eraan komt, dus geruststelling!

Marja

Voor het 2e jaar gebruik gemaakt van dit taxibedrijf. Meer dan tevreden. Duidelijke offerte, vooraf sms en 1 x iets later door file maar gebeld. Goede, nette en vriendelijke chauffeurs. Zeker een... Voor het 2e jaar gebruik gemaakt van dit taxibedrijf. Meer dan tevreden. Duidelijke offerte, vooraf sms en 1 x iets later door file maar gebeld. Goede, nette en vriendelijke chauffeurs. Zeker een aanrader.

Voornamelijk op tijd, vriendelijk, klantvriendelijk

Niet

Dianne

Fijne taxiritten van Winterswijk naar Dūsseldorf v.v gehad, goede communicatie, goede prijs. Zeker aan te bevelen!

De prijs en de communicatie

Hein van Dalen

Duidelijke online offerte, en ze doen wat ze beloven.

ze komen hun afspraken goed na, wat je besteld hebt krijg je ook.

Vlinder

Plezierig is dat extra bevestiging dag voor ophalen komt en heb het steeds zeer goed getroffen de keren dat ik werd opgehaald om naar Schiphol en/of naar huis gebracht te worden, heel plezierig!

Behulpzaam bij reistassen aannemen en snelste route kiezen, heel slim!

Geen, ga zo door!

Bij het wegbrengen naar Schiphol verliep het ophalen enz. vlekkeloos. Echter, bij het ophalen op Schiphol na de terugreis waren er wat hobbels. Ik zou gebeld worden zodra het vliegtuig was geland,... Bij het wegbrengen naar Schiphol verliep het ophalen enz. vlekkeloos. Echter, bij het ophalen op Schiphol na de terugreis waren er wat hobbels. Ik zou gebeld worden zodra het vliegtuig was geland, maar ik werd niet gebeld. Na 1/2 u belde ik met het hoofdkantoor die mij doorverbond met de taxichauffeur. Er was grote verwarring over waar wij moesten wachten. Na nog eens 1/2 uur wachten belde ze mij terug. Na 15 minuten vonden we elkaar. In totaal werden wij 5 kwartier later opgehaald dan afgesproken.
De taxichauffeur zei dat ze mij wél had gebeld na het landen, maar dat was pas 1/2 u of 3 kwartier later en niet meteen na de landing.
Tijdens de rit terug reed ze ook nog verkeerd en moesten wij haar overtuigen een andere weg te nemen. Ze zei dat het toch echt de navigatie was die dit aangaf. Maar ik had zicht op de navigatie en volgens mij gaf die het goed aan.
Ik vond deze dame tot tweemaal toe niet helemaal eerlijk en haar eigen straatje schoon praten. Ook al zouden wij als klanten niet gelijk hebben (maar we hebben wel gelijk), dan nog: de klant is koning. Geef gewoon toe dat je fouten maakt. Een excuus is heel wat fijner dan een leugen of ontkenning.

De boeking verliep vlekkeloos, ook toen ik later een verandering doorbelde, werd ik heel professioneel te woord gestaan. Het ophalen en afzetten bij de heen reis ging helemaal prima.

Zie boven.

Klantvriendelijk

alles was perfect

goedkoper kan altijd!

Hans

Niets dan lof voor dit bedrijf.

Heel fijn dat men ruim voor het ophalen een bericht stuurt.

Geen verbeterpunten.

Vriendelijk en stipt op tijd.

Ik was eerder geland dan verwacht en bedrijf regelde een chauffeur die me eerder kon ophalen en heel correct was. Echt super , vooral omdat het midden in de nacht was.