Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Prima gegaan, redelijke prijs en probleemloze service

Goede, duidelijke afspraken, prettige chauffeur en redelijke prijs

Molendijk

Onwijs goede service voor een mooie prijs!
De taxichauffeur communiceerde goed met ons en zaten snel in de taxi, zonder te wachten.

Houden het vluchtnummer goed in de gaten en staan klaar wanneer je buiten komt. De taxichauffeur wist waar we heen waren op vakantie en toonde veel interesse.
Door alle goede service voelde het net alsof we door een familielid werden opgehaald.

Ik kan niet anders zeggen dan dat de aangeboden dienstverlening volledig aan mijn verwachtingen voldeed. Op wijzigingen werd direct gereageerd.

De taxi stond op tijd klaar, communicatie verliep probleemloos en de chauffeurs waren beleefd en dienstverlenend.

Geen. Alles verliep prima.

N.Plugge

Een hele positieve en fijne ervaring! Zeer goede communicatie. Duidelijke afspraken. Chauffeur was ruim op tijd, heel fijn!

Duidelijkheid en zeer goede communicatie

Misschien in de toekomst handig om zitverhogers aan te schaffen of gordelkussentjes. Mijn dochter is 7 en klein van stuk. De gordel zat niet lekker in haar nek

De taxi was op tijd om ons naar Schiphol te brengen. De chauffeur belde ons dat hij klaar stond. Hij was behulpzaam en beleefd. Dit gold ook voor onze terugreis. De chauffeur meldde zich telefonisch...

Op tijd, goede communicatie, beleefd en dienstverlenend.

Geen, ga vooral zo door.

N.Plugge

Wij hebben een hele positieve en fijne ervaring met faircab. Alles is zeer duidelijk en er wordt goed gecommuniceerd. Taxichauffeur was ruim op tijd. Heel fijn!

Goede en duidelijke communicatie

Misschien is het in de toekomst een idee om zitverhogers aan te schaffen of anders gordelkussentjes. Mijn dochter is 7 en vrij klein van stuk en de gordel zat niet fijn in haar nek.

Uitstekend.

Communicatie vooraf; schone auto; correcte chauffeurs; punctualiteit

Prima!

Prijs-kwaliteit plus makkelijk communiceren via berichtjes

Rekening houden met files rond Schiphol 😉

Helemaal top. Kan het niet beter wensen

- Punctueel
- bij vertraging van vlucht was het geen probleem de rit wat later te laten plaats vinden

C. Gerritse

Meerdere malen al met deze firma geweest. Uitermate net bedrijf waar afspraken mee te maken zijn. Chauffeurs stellen zich voor, sms een dag van te voren en staan er gewoon. Een bedrijf wat aan te...

Net en goed bedrijf

Niet