Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Heel tevreden.Prima op tijd. Goedkoop!

Goedkoop .bij het plaatselijke taxibedrijf rekenden ze voor een enkeltje net zoveel als hier een retour.

Jacinta thakoeri

Zeer goeie ervaring was onze eerste x hele vriendelijke chauffeur die ons nog geholpen heeft met de koffers uitladen op Schiphol

Ik geef het 10 punten was perfect gewoon en ben van plan weer met jullie te reizen einde november dit jaar

Super service en aardige medewerkers

Betaalbaar en goede service

Een woord: super!
Goede service, op tijd, alles tot in de puntjes geregeld!

scherpe prijs, vriendelijk, correct, alles tot in de puntjes geregeld! Gewoon TOP!

Nada!

Vakantieganger

Prima: op tijd en attent.

Zie hiervoor
Bevestigings sms op voorafgaande avond
Prijs

Perfect.

Stipt op tijd, nette correcte chaufeur

Geen.

M.Küppers

Wij hebben een retour Schiphol geboekt. Op de eerste rit, die 's nachts plaatsvond, was de chauffeur stipt op tijd. Nette, jonge en attente chauffeur en een mooie, schone auto, waarin onze grote...

Op tijd, op de hoogte gehouden worden via sms van het bedrijf en door de chauffeur gebeld worden bij de terugrit. Keurige auto's en competente chauffeurs.

Goed. Erg tevreden. Zal zo weer bij jullie boeken

Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeurs

Nel

Bij het reserveren was het mij niet duidelijk dat ik zelf het type auto moest aangeven. Ik ging en vanuit dat als je voor 4 personen boekt et een auto komt waar 4 personen net bagage in kunnen. Dat...

Keurige chauffeurs die stipt op tijd waren. Helemaal top.

Op andere sites geef je eerst aan met hoeveel personen met hoeveel bagage je wilt reizen. Daarna geeft het systeem automatisch aan hoe groot de auto moet zijn om alles mee te nemen. Ik had nu dus gewoon een auto besteld en wist niet dat ik voor een stationauto had moeten kiezen voor 4 personen met 4 koffers.

Perfect op tijd opgehaald zowel thuis als vanaf het vliegveld.

Nette chauffeurs die zich keurig via de ap melde.

Ga zo door.