Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jan Dettmeijer

2x met Faircab gereisd. Beide keren prima geregeld. Op tijd gehaald. En op tijd op Schiphol. Aardige chauffeurs en behulpzaam. Ondanks dat beide keren op de terugreis de koffers heeeel lang weg... 2x met Faircab gereisd. Beide keren prima geregeld. Op tijd gehaald. En op tijd op Schiphol. Aardige chauffeurs en behulpzaam. Ondanks dat beide keren op de terugreis de koffers heeeel lang weg bleven toch zonder morren gewacht. Prima.

Op tijd. Behulpzaam. Goede prijs.

E. Meijer

Schiphol taxi, door het coronavirus een week eerder teruggekomen van vakantie. Na de landing op Schiphol contact opgenomen met Faircab of de geplande terugreis van een week later ook verzet kan... Schiphol taxi, door het coronavirus een week eerder teruggekomen van vakantie. Na de landing op Schiphol contact opgenomen met Faircab of de geplande terugreis van een week later ook verzet kan worden. Na 5 minuten werd er teruggebeld met de mededeling dat binnen drie kwartier de taxi klaar staat. GEWELDIGE SERVICE!!!

Professioneel

Jan & Marian

Gedwongen eerder terug op Schiphol. Andere datum, andere tijd. De gereserveerde taxi werd door mij dus eerder verwacht. Geen probleem, taxi verscheen op eerdere datum en juiste tijdstip. KLASSE.

Klantvriendelijk, netjes, hulpvaardig bij problemen en oplossingen

soms wat moeilijk bereikbaar of trage reactie op mail.

Prima. Zowel heen als terug!

Communicatie van de chauffeurs over ophalen, de aankomsttijden etc.. Ook gezellig tijdens de rit en klantvriendelijk en behulpzaam bij het inladen van de koffers.

Gaat prima zo!

Geweldig , geen zorgen ,thuis opgehaald en weer thuis afgeleverd.
we gaan dit jaar weer , in september ,weer met faircabs

op tijd opgehaald , hele vriendelijke chauffeurs , ophalen ging ook prima.geen zorgen voor parkeerkosten o.i.d.

nix te bedenken

Marcel Melching

Prima service en zeker kwa kosten vergelijkbaar met openbaar vervoer. Echter dit was veel makkelijker. Voor de deur opgehaald en voor de vertrekhal afgezet. Geen overbodig gesjouw met koffers.

Snel en makkelijk via internet te regelen. Diverse mogelijkheden v.w.b. grootte van de taxi. Wij reisden met 4 personen met behoorlijk wat bagage. Luxe mercedes busje was een uitkomst.
Op tijd...
Op tijd en absoluut handig dat er een belletje wordt gegeven dat chauffeur onderweg is. Zeer vriendelijke chauffeur.

Theo en Nelly

Heel eng om voor het eerst een taxi te regelen via internet.
Maar wat zijn we tevreden! Super goed gegaan!

Geruststellend bericht voor vertrek.
Keurig op tijd.
Super vriendelijke en behulpzame chauffeur.
Fijn dat je vragen kunt mailen en snel bericht terug krijgt.

Was helemaal goed

Vriendelijk, professioneel en accuraat.

Duidelijkheid over eerder of later aan komen op Schiphol dat je een app krijgt zodra je geland bent dat de chauffeur klaar staat.

Suzanne Elshof

Onverwacht waren wij aangewezen op een taxi naar Schiphol. Ondanks dat er minder dan twaalf uur zat tussen de boeking en het vertrek, was er gelukkig beschikbaarheid. Het kantoor eerst gebeld en de... Onverwacht waren wij aangewezen op een taxi naar Schiphol. Ondanks dat er minder dan twaalf uur zat tussen de boeking en het vertrek, was er gelukkig beschikbaarheid. Het kantoor eerst gebeld en de vriendelijke medewerker aan de telefoon overtuigde mij dat de chauffeur op tijd zou komen en hij hielp mee denken hoe laat te vertrekken.
Midden in de nacht (2:30 uur) stond stipt op tijd het busje voor onze deur. Zeer vriendelijke-, beleefde-, en behulpzame chauffeur (helpen met koffers inladen). Prima rit gehad en eenmaal op vakantie besloten ook weer terug naar huis te gaan met de taxi.
Een aanrader wat ons betreft; volgende keer weer!

- keurig op tijd
- vriendelijke chauffeur
- nette taxibus
- zelfs lastminute mogelijk (binnen 24 uur vertrekken kost wel 15 euro extra)
- scherpe prijs t.o.v. andere taxibedrijven

Geen tips! Wat ons betreft echt een aanrader!

Geen privé

Fijn bedrijf netjes op tijd opgehaald nog een telefoontje voor ze kwamen
Thanks ine Toebosch

Gezellige rit