Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Monique Nieuwenhuysen

Duidelijk, behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon.

Taxichauffeur was ruimschoots op tijd, ook behulpzaam en vriendelijk. Gezellig gesprek in de auto en koffers werden netjes op de stoep gezet.

Keurig op tijd. Aardige chauffeurs. Goede communicatie. Ferfect!!! Aanrader voor iedereen!

Communicatie en op tijd! Aardige chauffeurs.

Ga zo Door! Heel erg tevreden.

Prima geregeld van weg brengen tot ophalen

brenda Weststrate

Perfect. Keurig optijd van huis afgehaald en op juiste plek afgezet.
Terugweg ook perfect. Na mijn telefoontje was se chauffeur er binnen 5 minuten.

Ja dat er precies gezegd wordt waar je moet gaan staan, waar je opgehaald wordt. Daardoor verloopt alles snel en vlekkeloos

Aitlhaj

Top bedrijf. Goede service

Zijn op tijd en goede chauffeurs.

Roy

Onze chauffeur Rick was een was een kwartier voor de afgesproken tijd aanwezig. Zeer vriendelijk en behulpzaam .

Alles

Prima gegaan, redelijke prijs en probleemloze service

Goede, duidelijke afspraken, prettige chauffeur en redelijke prijs

Molendijk

Onwijs goede service voor een mooie prijs!
De taxichauffeur communiceerde goed met ons en zaten snel in de taxi, zonder te wachten.

Houden het vluchtnummer goed in de gaten en staan klaar wanneer je buiten komt. De taxichauffeur wist waar we heen waren op vakantie en toonde veel interesse.
Door alle goede service voelde het net alsof we door een familielid werden opgehaald.

Ik kan niet anders zeggen dan dat de aangeboden dienstverlening volledig aan mijn verwachtingen voldeed. Op wijzigingen werd direct gereageerd.

De taxi stond op tijd klaar, communicatie verliep probleemloos en de chauffeurs waren beleefd en dienstverlenend.

Geen. Alles verliep prima.

N.Plugge

Een hele positieve en fijne ervaring! Zeer goede communicatie. Duidelijke afspraken. Chauffeur was ruim op tijd, heel fijn!

Duidelijkheid en zeer goede communicatie

Misschien in de toekomst handig om zitverhogers aan te schaffen of gordelkussentjes. Mijn dochter is 7 en klein van stuk. De gordel zat niet lekker in haar nek