Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Peter

Normaal correct, laatste maal geen taxi op het tijdstip aanwezig. Had net zo goed TCA kunnen bellen en was heen even duur uit geweest.

Op laatste moment, dag ervoor, boeken extra ervoor betalen.

Op tijd taxi laten komen. Nu moest ik bellen voor een taxi naar Schiphol.

Reactie Faircab:

Beste Paul,
Beste Paul,
Excuses dat de taxi de laatste keer in plaats van 7:25 er pas om 7:34 was. Toch zijn we blij dat we binnen 9 minuten een taxi ter plaatse hadden die u op tijd naar Schiphol heeft gebracht.
Team Faircab

Rakké

Voor de 2e maal met Fair Cab, weer goed geregeld. De heenreis naar Schiphol prima op tijd. Helaas de terugreis naar huis liep enigzins fout. Bij aankomst Schiphol geen berichtje van Fair Cab.... Voor de 2e maal met Fair Cab, weer goed geregeld. De heenreis naar Schiphol prima op tijd. Helaas de terugreis naar huis liep enigzins fout. Bij aankomst Schiphol geen berichtje van Fair Cab. Gelopen naar vertrekhal 3 C waar de taxi je komt ophalen na een berichtje. Geen taxi van Fair Cab en geen berichtje. Toen zelf maar even gebeld. Misverstand of vergeten? een taxi te sturen. Maar door Fair Cab actie ondernomen en ja hoor na 10 minuten de taxi. Kwam het dus toch nog allemaal goed. Overigens weer een leuke taxi- chauffeur die ons snel naar huis bracht. ( was in 28 juli 2020). Volgende keer weer gewoon Fair Cab.

Telefoontje de avond voor je opgehaald wordt en daarna als de chauffeur onderweg is om je op te halen. Terug, foutje, maar kan gebeuren en prima hersteld.

Goed controleren of men een retour heeft geboekt, naar en vanaf Schiphol.

Gerard Rog

Zeer prettige ervaringen met Faircab.

Afspraak is afspraak,houden de aankomst tijden goed in de gaten.
Zodra het vliegtuig geland is volgt telefoontje waar je gehaald wordt.
Prettige en ervaren chaufeurs.

Geen verbeter punten.

Sandy Velraeds

Heel goed

Altijd op tijd, prettige chauffeurs, flexibel bij verandering!
Al 3 jaar faircab naar Schiphol voor onze zomervakanties.

Geen, altijd snel contact met het bedrijf, alles duidelijk en prettig.

Johan

Perfect geregeld!

Goede communicatie en scherpe prijs

Dijk

Zeer slecht..wacht al ruim.twee weken op geld wegens annulering.
Krijg gewoon nauwelijks of geen reactie.
Waarom duurt dit zo lang.

Aub geld terug

Maren

Dank je wel voor het sturen van de voucher mooi dat het 2 jaar geldig is top

Fijn bedrijf meerderen keren gebruik van mogen maken

Iets eerder reageren dat zou fijn zijn

Samira

Top

Service

Nooit meer faircab. Ben al een paar keer met fair cab geweest en was goed. Maar nu nooit meer.
9 maart taxi (retour) besteld en betaald. 16 maart telefonisch en via mail geannuleerd. 23 maart gebeld en zou mail krijgen over terugbetaling maar nooit geen mail ontvangen en is er geen contact geweest over terugbetaling. Net weer een mail gestuurd. Kijken of ze nu reageren en mij geld terugstorten!

Geen punten.

Bij annulering binnen 3 dagen geld terugstorten zoals u beloofd.

Voor de eerste keer Faircab taxi. Super ! Ontzettend leuke chauffeur.Heenreis stipt op tijd. Berichtje dat de taxi onderweg is. Door de maatregelen in verband met coronavirus eerder terug van... Voor de eerste keer Faircab taxi. Super ! Ontzettend leuke chauffeur.Heenreis stipt op tijd. Berichtje dat de taxi onderweg is. Door de maatregelen in verband met coronavirus eerder terug van vakantie. Telefonisch contact met Faircab en prima geregeld. Taxi op tijd en weer de ontzettend leuke en nette chauffeur. Wij hadden er wel om gevraagd als het mogelijk is dezelfde chauffeur. Top. Volgende keer weer met Faircab, misschien weer die aardige chauffeur ?

Snel telefonisch contact, berichtje dat de taxi komt. Voorkomt spanning: als de taxi maar komt!

Geen.