Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

A. Van baarle

Fantastische service, we hadden een fout gemaakt met de aankomst datum en het wordt gewoon opgelost. Een scherpe prijs kan dus prima gecombineerd worden met een goede service.

Keurige chauffeur, op tijd en een prima auto

Sabrina

Voordelig, punctueel en correct

Zeer vriendelijke chauffeurs die helpen met bagage en goed communiceren. Bijzonder vriendelijke klantenservice die coulant met mijn verzoek omgingen. Omboeken ging ook makkelijk toen onze vluchten... Zeer vriendelijke chauffeurs die helpen met bagage en goed communiceren. Bijzonder vriendelijke klantenservice die coulant met mijn verzoek omgingen. Omboeken ging ook makkelijk toen onze vluchten gewijzigd werden.

Op schiphol een host/ontvangst, ik begreep dat men hier mee bezig is

Prima ervaring. Chauffeur ruim op tijd aanwezig. Prettige chauffeur. Was goed bekend met wegomleidingen bij Schiphol, waardoor keurig op tijd aangekomen.

Eenvoudig boeken via website. Betrouwbaar. Goedkoopste.

Thea van den Bekerom-Peeters

Uitstekende service, goede communicatie en uitstekende chauffeurs.

communicatie tussen chauffeur en klant.

nvt

Vriendelijk personeel, goede communicatie; werd gebeld door de chauffeur omdat hij wegens verkeer 5min later zou zijn, heel netjes!

Makkelijk toegankelijk, online makkelijk te bestellen en betalen, klantvriendelijkheid zit zeker goed

Misschien bij het aanvraag moment het vakje "tijd" veranderen in "ophaaltijd", mensen kunnen dit misschien vergissen als de tijd wanneer zij wensen op hun bestemming aan te komen.

Goede ervaring met beide chauffeurs ondanks vluchtvertraging en wegomlegging

redelijke prijs

David Van Roy

Heel goede ervaring.

Vriendelijke assistentie aan de telefoon.
Goede organisatie met reserveringsbevestiging via email, voorafgaande herinneringsberichten via SMS/ Whatsapp.
Kwaliteitsvoertuigen Vriendelijke assistentie aan de telefoon.
Kwaliteitsvoertuigen
Vriendelijke chauffeurs
Competitief tarief

Paul

Perfecte taxi service. Niets dan lof. Wij waren veel eerder binnen op Schiphol. Gebeld en een chauffeur was aanwezig. Wij waren al thuis voor de oorspronkelijke landingstijd van het vliegtuig. Voor... Perfecte taxi service. Niets dan lof. Wij waren veel eerder binnen op Schiphol. Gebeld en een chauffeur was aanwezig. Wij waren al thuis voor de oorspronkelijke landingstijd van het vliegtuig. Voor ons geen ander taxibedrijf meer voor airporttaxi. Petfect

Indien beschikbaar chauffeur eerder aanwezig. Zij houden vluchttijden - zoals beloofd - weldegelijk in de gaten.

Uitstekend

op tijd, super prettig chauffeur, easy booking

Tevreden

Op tijd