Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Gea Bruining

2 x een heen- en terugreis gehad met Faircab naar Schiphol: ik neem nooit meer een ander!!!
Ga bijna alweer boeken😍

* zeer goede auto's met erg prettige en ervaren chauffeurs
* gelijk een bevestiging van de boeking * zeer goedkoop tov andere bedrijven (helft vd prijs dat een lokaal bedrijf vroeg)
* zeer goede auto's met erg prettige en ervaren chauffeurs
* gelijk een bevestiging van de boeking
* van te voren een herinnering dat je reis geboekt is
* berichtjes iets voor je reis dat de auto er aan komt en opnieuw als hij voor de deur staat
* telefoontje van de chauffeur op het moment dat hij op Schiphol is en waar hij staat
* beide keren gelijk nadat ik mijn bagage had, was mijn taxi er ook.

Easy to book/reserve the ride. Driver perfectly on time.

This feedback survey comes way too late. In the meantime I had lots of trips and it is hard to remember my experience after that long period of time in between.
Tipp: send this survey within 5...
Tipp: send this survey within 5 days after the service has been used by a client.

Komen afspraken goed na, betrouwbaar, lossen problemen op. Prijs ok, lager dan bij enkele anderen.

Steeds Sms vooraf. Moet wel zeggen dat er dan in tweede instantie toch een keer geen taxi was. Gebeld en snel opgelost.

Als je sms stuurt, houd je dan aan de info daarin

I.h.a. heel goed. Een keer was de chauffeur in slaap gevallen en kwam pas na een aantal keer bellen

Vriendelijke, attente chauffeurs

Anien

Een vorige ervaring was, eerlijk gezegd, beter dan deze laatste keer.

Goede afspraken vooraf en goed contact.

Chauffeurs waren deze twee keer ( naar Schiphol en van Schiphol naar huis) nogal " stuntelig".......
Aanbellen op het afhaaladres is normaal, dacht ik: Neen dus! Het busje van Schiphol naar thuisadres leek een " beetje gammel".

Thea Boogaard

Eén dag van tevoren kregen we een sms over de ophaaltijd.
We werden op tijd opgehaald. Nette chauffeurs

Nicole

Punctioneel, netjes, zeer vriendelijk

Erg netjes en punctioneel

Geen, ben zeer tevreden

Netjes op tijd, vriendelijke chauffeur, volgende keer weer faircab

betrouwbaar, netjes, digitaal sterk

nee

Heel goed

Goede Prijs

Jet

Alles verliep zoals afgesproken. Ik ben erg blij met alle service.

Keurige chauffeurs, prima auto’s en alles op tijd en niet zoals bij Rtc vorig jaar 3 x moeten bellen voor ze op terugreis eindelijk kwamen.