Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Snel, comfortabel en ruim op tijd van Naaldwijk naar Schiphol en vice versa vervoerd.

Er werd keurig via een SMS een bericht gestuurd dat de taxi er aankwam. Vertrek vanuit huis en vanuit Schiphol verliep keurig op tijd, door vriendelijke en behulpzame chauffeurs. Ik kan niet anders... Er werd keurig via een SMS een bericht gestuurd dat de taxi er aankwam. Vertrek vanuit huis en vanuit Schiphol verliep keurig op tijd, door vriendelijke en behulpzame chauffeurs. Ik kan niet anders zeggen dan: perfect geregeld en absoluut voor herhaling vatbaar!

S.Sambo

Ik heb een hele slechte ervaring met dit bedrijf. Zij zijn heel erg slecht in het nakomen van afspraken. Het is mij nu twee keer in een het tijdsbestek van een week overkomen. Zij sturen je netjes... Ik heb een hele slechte ervaring met dit bedrijf. Zij zijn heel erg slecht in het nakomen van afspraken. Het is mij nu twee keer in een het tijdsbestek van een week overkomen. Zij sturen je netjes een mail en smsje met bevestiging van de afspraak, maar op de dag zelf komen zij niet opdagen.

Zij kunnen je heel goed de indruk geven dat ze voor je klaarstaan op het moment dat je ze hebt geboekt.

- kom je afspraken na
- een klantenservice voor in het weekend zou ook handig zijn.

Mia

Super goed

Ik bestel de taxi voor 7 uur omdat ik mijn vluchtnummer achter laat was mijn taxi voor 6 uur. Dat was echt een goed service. Bedankt Meneer Ahmed

Geen. Gewoon zo doorgaan.

Martin Ras

Zitten nu een tijdje op Schiphol na een zeer ontspannen rit met de taxi. De chauffeur was prima op tijd en rit ging snel en vlekkeloos. Busje was ruim en netjes. Afgezet voor vertrekhal 3. De... Zitten nu een tijdje op Schiphol na een zeer ontspannen rit met de taxi. De chauffeur was prima op tijd en rit ging snel en vlekkeloos. Busje was ruim en netjes. Afgezet voor vertrekhal 3. De heenreis was perfect, even wachten of terugreis ook zo soepel gaat verlopen. Zeker een aanrader!!

Perfect op tijd!

Chauffeur heeft niet gebeld dat hij onderweg was alhoewel dit wel op de website staat. Haalt mij echterniet veel uit want chauffeur was perfect tijd!

Sam

Gebruik Faircab nu reeds 2 jaar voor zowel prive als zakelijk. Prima wagenpark en chauffeurs.

Communicatie en prijs!

Op Schiphol is het soms even zoeken daarom belangrijk dat je telefonisch bereikbaar bent.

Harry Wegnan

Taxi kwam niet opdagen

Aan afspraken houden

Reactie Faircab:

Geachte heer Wegnan,
Geachte heer Wegnan,
Wij kunnen op zowel uw voornaam, achternaam als een combinatie daarvan geen boeking vinden. Weet u zeker dat u bij ons een taxi heeft geboekt? Als u ons even een mailtje kan sturen met uw boekingsnummer dan kunnen we kijken of dat we de boeking kunnen terugvinden en uitzoeken wat er is mis gegaan. Uiteraard zullen we in dat geval u compenseren voor eventuele geleden schade. We kijken uit naar uw reactie.
Team Faircab

J Tuinman

We zijn al 8 keer of meer met Faircab gereisd. Prima bevallen. Goede prijs en vriendelijke chauffeurs.

Zeker, als je vlucht vertraging heeft, een telefoontje en er komt zo snel mogelijk een chauffeur om je op te halen.

Moeilijk te herkennen bij terug reis welke auto voor je bestemt is.

Uiterst op tijd! Zelfs iets te vroeg waardoor we eigenlijk haast kregen

Op tijd en fijn dat je het telefoonnummer van de cghaufeur hebt zodfta die je naar het afspreekpunt kan begeleiden. Dat was wel nodig op Schiphol.

Beter uitleggen waar op schiphol je afgehaald wordt.
Ik had een retourboeking maar omdat het van en naar verschillende vliegvelden was kon ik niet profiteren van de korting.

backer

?

De chauffeurs zijn over het algemeen bovengemiddeld vriendelijk en behulpzaam.

Het is jammer dat er geen mogelijkheid bestaat om contant af te rekenen.
Het is jammer dat er geen mogelijkheid bestaat om contant af te rekenen.
Het komen afhalen op Schiphol kost altijd zeeën van tijd omdat de chauffeurs niet duidelijk communiceren. Een maal zei de chauffeur ik sta bij Gate 3. Ik antwoordde ik zie alleen 1,2 en 3 arrivals en departures. De chauffeur raakte in opperste verwarring. Waarom zegt de chauffeur niet ik sta bij departures 3 in een groene Mercedes. Dat zou e.e.a aanzienlijk vergemakkelijken

BUOJS

Uitstekend

Punktueel, chauffeur hielp met de koffers auto in goede konditie

Momenteel niet.