Faircab

Nazorg
Communicatie

Goede ervaring, netjes, beleefd

op tijd

De taxi kwam keurig op tijd. De chauffeur was heel correct en informeerde nog even voor de zekerheideis of de paspoorten waren memeegenomen. Hij nam alle tijd om rustig te vertrekken. Top. De... De taxi kwam keurig op tijd. De chauffeur was heel correct en informeerde nog even voor de zekerheideis of de paspoorten waren memeegenomen. Hij nam alle tijd om rustig te vertrekken. Top. De verhouding prijs kwaliteit is een dikke 10.

Zorgvuldog en betrouwbaar

Niet echt

J.G. van Wijngaarden

Heb al eerder een taxi gereserveerd bij jullie vorig jaar, dit door dat een collega ook met jullie was gegaan met goede ervaring, dus wij ook. En voor september a.s zijn wij weer van de partij.

Goede service en afspraken, ook telefonisch. En nette chauffeurs die behulpzaam zijn.

Jullie zijn goed bezig,

Hr. F.J. van Neck

De ervaring die ik heb gehad met u bedrijf waren goed.

afgelopen zaterdag de11mei 2019 moest ik van schiphol worden opgehaald , daar kreeg ik een chauffeur, waarvan ik het gevoel had, dat het niet een chauffeur van faircab was. Probeer zoveel mogelijk... afgelopen zaterdag de11mei 2019 moest ik van schiphol worden opgehaald , daar kreeg ik een chauffeur, waarvan ik het gevoel had, dat het niet een chauffeur van faircab was. Probeer zoveel mogelijk chauffeurs van eigen bedrijf te gebruiken.

Fijn

Altijd op tijd en klantvriendelijk

Perfecte service. Goede communicatie.

Persoonlijke benadering. Duidelijke afspraken.

Voortreffelijke dienstverlening. Prima chauffeur zowel op de heen als terugreis, Dit was al onze 2e vakantie met Faircab

keurig op tijd en snelle rit naar Rotterdam

Jajm de Graaff

Al meerdere malen gebruik gemaakt.altijd op tijd en geen problemen.

Goed en betaalbaar.

Gewoon afleveren wat beloofd is.dus geen verbeter punten nodig.

karel Abbriata

Zoals verleden jaar ik 2 ritten bij dit bedrijf bestelde was ik zeer tevreden en voldeden ze aan hun naam "faircab"
maar nu in 2019 moet ik de 2 ritten vooraf betalen per bank.Wat voor...
maar nu in 2019 moet ik de 2 ritten vooraf betalen per bank.Wat voor garantie heb ik dat er inderdaad dat op het afgesproken tijdstip een taxi voor me klaar staat? ook kon ik de ritten cash betalen.Er werd mij door een chauffeur verteld
dat ze met ongeveer 9 man werkten. nu ze landelijk zijn gegaan zijn de aardige en menselijke benadering er niet meer.De taxiwereld in zijn geheel vertrouw ik sowieso niet en faircab zeker al helemaalniet meer.

Zo'n 5 keer heb ik geprobeerd 2 taxiritten te boeken via de website maar kwam steeds niet verder omdat ik mijn vluchtnummer niet had en toen het een beetje bij ze ging werken schreven ze me dat ik... Zo'n 5 keer heb ik geprobeerd 2 taxiritten te boeken via de website maar kwam steeds niet verder omdat ik mijn vluchtnummer niet had en toen het een beetje bij ze ging werken schreven ze me dat ik elk teken of cijfers had kunne invullen
omdat ik bij de heenreis naar Schiphol naar Schiphol mijn vluchtnummer wel zou hebben.Waarom niet op hun site vermeld dat ik elk cijfer of letters had kunnen gebruiken? Om nog maar niet te spreken van die man die mij te woord stond en steeds ons maar naar de website bleef verwijzen. De feedback krijgen jullie gratis van me

Reactie Faircab:

Geachte heer Abbriata,
Geachte heer Abbriata,
Dank voor uw feedback. Ook als u uw vluchtnummer nog niet heeft kunt u met een fictief vluchtnummer een rit boeken. U vult dan bijvoorbeeld KL1000 in. Vervolgens kunt u uw werkelijke vluchtnummer aan ons doorgeven op het moment dat u uw reisgegevens krijgt. Wij zijn inderdaad gestopt met contante betalingen in de taxi. We merkten dat hier weinig vraag naar was en het leverde extra administratieve handelingen op. Of u contant betaalt of via onze site, dit heeft verder niets te maken met onze punctualiteit. Die heeft u namelijk al ervaren toen wij bij de eerste twee ritten stipt op tijd waren. We betreuren het dat we u niet meer van dienst mogen zijn. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Team Faircab