Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Lindy

TOPERVARING. Ik moest last minute een taxi naar de luchthaven hebben en kwam uit bij Faircab. Allereerst was de telefoniste mega vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast was de taxichauffeur een onwijs... TOPERVARING. Ik moest last minute een taxi naar de luchthaven hebben en kwam uit bij Faircab. Allereerst was de telefoniste mega vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast was de taxichauffeur een onwijs hartelijke man. Ik had geen contant geld bij me en baal er nog steeds van dat ik hem geen fooi heb kunnen geven... Als ik in augustus weer op vakantie ga, zal ik zeker weer gebruikmaken van Faircab!

Goede communicatie, super vriendelijke medewerkers.

Geen!

Goede ervaring, netjes, beleefd

op tijd

De taxi kwam keurig op tijd. De chauffeur was heel correct en informeerde nog even voor de zekerheideis of de paspoorten waren memeegenomen. Hij nam alle tijd om rustig te vertrekken. Top. De... De taxi kwam keurig op tijd. De chauffeur was heel correct en informeerde nog even voor de zekerheideis of de paspoorten waren memeegenomen. Hij nam alle tijd om rustig te vertrekken. Top. De verhouding prijs kwaliteit is een dikke 10.

Zorgvuldog en betrouwbaar

Niet echt

J.G. van Wijngaarden

Heb al eerder een taxi gereserveerd bij jullie vorig jaar, dit door dat een collega ook met jullie was gegaan met goede ervaring, dus wij ook. En voor september a.s zijn wij weer van de partij.

Goede service en afspraken, ook telefonisch. En nette chauffeurs die behulpzaam zijn.

Jullie zijn goed bezig,

Hr. F.J. van Neck

De ervaring die ik heb gehad met u bedrijf waren goed.

afgelopen zaterdag de11mei 2019 moest ik van schiphol worden opgehaald , daar kreeg ik een chauffeur, waarvan ik het gevoel had, dat het niet een chauffeur van faircab was. Probeer zoveel mogelijk... afgelopen zaterdag de11mei 2019 moest ik van schiphol worden opgehaald , daar kreeg ik een chauffeur, waarvan ik het gevoel had, dat het niet een chauffeur van faircab was. Probeer zoveel mogelijk chauffeurs van eigen bedrijf te gebruiken.

Fijn

Altijd op tijd en klantvriendelijk

Perfecte service. Goede communicatie.

Persoonlijke benadering. Duidelijke afspraken.

Voortreffelijke dienstverlening. Prima chauffeur zowel op de heen als terugreis, Dit was al onze 2e vakantie met Faircab

keurig op tijd en snelle rit naar Rotterdam

Jajm de Graaff

Al meerdere malen gebruik gemaakt.altijd op tijd en geen problemen.

Goed en betaalbaar.

Gewoon afleveren wat beloofd is.dus geen verbeter punten nodig.