Houden de landings tijden van vliegmaatschappij in de gaten.

Reactie Faircab:

Dank voor uw feedback!
Team Faircab

Anonimous

9/10

Good experience so far, drivers where always punctual, easy to book and good cars. Only had a problem contacting customer service (tried a few times, never got any answer. Could not find any phone... Good experience so far, drivers where always punctual, easy to book and good cars. Only had a problem contacting customer service (tried a few times, never got any answer. Could not find any phone number, only emails)

Punctuality of the drivers, price, easiness to book

It is said that booking further in advance will give better prices, but I've booked several times already and this is not true. Either adjust prices or stop advertising wrongly.
Customer...
Customer service is impossible to contact. Never answered any emails that I sent and there is no phone number available (give me some doubts if this enquiry will be seen if the emails where never seen...)

Reactie Faircab:

Dear Anonymous,
It is impossible for us to find your emails with an anonymous review. As you can see we promptly react on your query, you can contact us 24/7 on our two phone numbers which are...
Dear Anonymous,
It is impossible for us to find your emails with an anonymous review. As you can see we promptly react on your query, you can contact us 24/7 on our two phone numbers which are advertised on our website and if you send an email to info@faircab.nl we will be able to help you.
Kind regards,
Team Faircab

Remmerswaal

10/10

Uitstekende prijs. Afgezet voor vertrek hal. bij afhalen moet je ook weer bij vertrekhal zijn en met de bellen met de bestuurder die gehaald.
daardoor ben je goedkoper uit. vriendelijke...
daardoor ben je goedkoper uit. vriendelijke service. gewoon top.

Prijs verhouding

zou het beste via Whatsapp kunnen communiceren. niet via SMS. dt werk kosten verhogen als je niet in europa reist.

Reactie Faircab:

Geachte heer en mevrouw Remmerswaal,
Dank voor de tip! We zullen dit in de toekomst vaker gaan gebruiken. Tot snel weer in de taxi!
Team Faircab

Hans Kokken

6/10

Dat na de start op 1 oktober jl. met Faircap begon opvallend is dat ik bij elke boeking die ik de afgelopen periode deed steeds meer betaal en wel 1 oktober € 35,00 op 16 april € 38,50 en op 16 mei... Dat na de start op 1 oktober jl. met Faircap begon opvallend is dat ik bij elke boeking die ik de afgelopen periode deed steeds meer betaal en wel 1 oktober € 35,00 op 16 april € 38,50 en op 16 mei € 39,50 wat mij wel bevreemd.

Correcte info bij boeking en nadien als bericht

Uw prijzen in de gaten houden anders lopen klanten weg

Reactie Faircab:

Geachte heer Kokken,
Onze prijzen veranderen met het seizoen en de drukte en zijn afhankelijk van het tijdstip waarop u reserveert, net zoals een vliegticket. Boekt u op tijd en boekt u een...
Geachte heer Kokken,
Onze prijzen veranderen met het seizoen en de drukte en zijn afhankelijk van het tijdstip waarop u reserveert, net zoals een vliegticket. Boekt u op tijd en boekt u een retour, dan zijn wij de goedkoopste landelijke luchthaventaxiservice. Boekt u last-minute, dan kan de prijs inderdaad hoger liggen. De overheid heeft de btw begin dit jaar met 3% verhoogd en daarnaast zijn de brandstofprijzen met meer dan 10% gestegen. En tenslotte zijn de taxiverzekeringen ook met dubbele percentages gestegen. Wij proberen uiteraard onze prijzen zo stabiel mogelijk te houden en als u vroeg boekt bent u het voordeligst uit.
Mocht u nog vragen hebben aarzelt u dan niet contact met ons op te nemen.
Team Faircab

8/10

Flexibel en prima prijs-kwaliteit verhouding

Flexibiliteit en vriendelijkheid

Vooraf duidelijkheid over ophaalpunt

Pieter

7/10

Op tijd en goede chauffeur en auto. Prijzen met 22% hoger sinds feb 2019.
Faircab geeft geen antwoord op emails.

Op tijd en redelijke prijs. Goede telefoon communicatie met chauffeur, maar niet met centrale email.

Faircab heeft de prijzen sinds Feb 2019 met 22% verhoogd. Faircab geeft echter geen antwoord op emails en levert zoals veel taxi blijkbaar geen BTW bon, ook niet via het hoofdkantoor . Daarom... Faircab heeft de prijzen sinds Feb 2019 met 22% verhoogd. Faircab geeft echter geen antwoord op emails en levert zoals veel taxi blijkbaar geen BTW bon, ook niet via het hoofdkantoor . Daarom minder geschikt voor de zakelijke klant.