Faircab

Communicatie

A.D.

Direct. Aardige goede chauffeurs

Zeer goed

Houden de landings tijden van vliegmaatschappij in de gaten.

Dank voor uw feedback!

Anonimous

Good experience so far, drivers where always punctual, easy to book and good cars. Only had a problem contacting customer service (tried a few times, never got any answer. Could not find any phone... Good experience so far, drivers where always punctual, easy to book and good cars. Only had a problem contacting customer service (tried a few times, never got any answer. Could not find any phone number, only emails)

Punctuality of the drivers, price, easiness to book

It is said that booking further in advance will give better prices, but I've booked several times already and this is not true. Either adjust prices or stop advertising wrongly.
Customer...
Customer service is impossible to contact. Never answered any emails that I sent and there is no phone number available (give me some doubts if this enquiry will be seen if the emails where never seen...)

Dear Anonymous,
Dear Anonymous,
It is impossible for us to find your emails with an anonymous review. As you can see we promptly react on your query, you can contact us 24/7 on our two phone numbers which are advertised on our website and if you send an email to info@faircab.nl we will be able to help you.
Kind regards,

Remmerswaal

Uitstekende prijs. Afgezet voor vertrek hal. bij afhalen moet je ook weer bij vertrekhal zijn en met de bellen met de bestuurder die gehaald.
daardoor ben je goedkoper uit. vriendelijke...
daardoor ben je goedkoper uit. vriendelijke service. gewoon top.

Prijs verhouding

zou het beste via Whatsapp kunnen communiceren. niet via SMS. dt werk kosten verhogen als je niet in europa reist.

Geachte heer en mevrouw Remmerswaal,
Dank voor de tip! We zullen dit in de toekomst vaker gaan gebruiken. Tot snel weer in de taxi!

Hans Kokken

Dat na de start op 1 oktober jl. met Faircap begon opvallend is dat ik bij elke boeking die ik de afgelopen periode deed steeds meer betaal en wel 1 oktober € 35,00 op 16 april € 38,50 en op 16 mei... Dat na de start op 1 oktober jl. met Faircap begon opvallend is dat ik bij elke boeking die ik de afgelopen periode deed steeds meer betaal en wel 1 oktober € 35,00 op 16 april € 38,50 en op 16 mei € 39,50 wat mij wel bevreemd.

Correcte info bij boeking en nadien als bericht

Uw prijzen in de gaten houden anders lopen klanten weg

Geachte heer Kokken,
Geachte heer Kokken,
Onze prijzen veranderen met het seizoen en de drukte en zijn afhankelijk van het tijdstip waarop u reserveert, net zoals een vliegticket. Boekt u op tijd en boekt u een retour, dan zijn wij de goedkoopste landelijke luchthaventaxiservice. Boekt u last-minute, dan kan de prijs inderdaad hoger liggen. De overheid heeft de btw begin dit jaar met 3% verhoogd en daarnaast zijn de brandstofprijzen met meer dan 10% gestegen. En tenslotte zijn de taxiverzekeringen ook met dubbele percentages gestegen. Wij proberen uiteraard onze prijzen zo stabiel mogelijk te houden en als u vroeg boekt bent u het voordeligst uit.
Mocht u nog vragen hebben aarzelt u dan niet contact met ons op te nemen.
Team Faircab

Flexibel en prima prijs-kwaliteit verhouding

Flexibiliteit en vriendelijkheid

Vooraf duidelijkheid over ophaalpunt

Pieter

Op tijd en goede chauffeur en auto. Prijzen met 22% hoger sinds feb 2019.
Faircab geeft geen antwoord op emails.

Op tijd en redelijke prijs. Goede telefoon communicatie met chauffeur, maar niet met centrale email.

Faircab heeft de prijzen sinds Feb 2019 met 22% verhoogd. Faircab geeft echter geen antwoord op emails en levert zoals veel taxi blijkbaar geen BTW bon, ook niet via het hoofdkantoor . Daarom... Faircab heeft de prijzen sinds Feb 2019 met 22% verhoogd. Faircab geeft echter geen antwoord op emails en levert zoals veel taxi blijkbaar geen BTW bon, ook niet via het hoofdkantoor . Daarom minder geschikt voor de zakelijke klant.

Beste Pieter,
Beste Pieter,
Een btw factuur kunt u altijd krijgen door ons een mailtje te sturen op info@faircab.nl of even te bellen met ons kantoor. U krijgt het in de regel binnen een dag. Zeker een kwart van onze clienten is zakelijk vervoer en wij hebben een standaard btw factuur die u voor uw boekhouding kunt gebruiken.
Mocht u nog vragen hebben aarzelt u dan niet contact met ons op te nemen.

Robin

Keurig op tijd thuis opgehaald voor de rit naar Schiphol. Nette auto, vriendelijke en behulpzame chauffeur. Prima rit en met een zorgeloos gevoel in de vakantiemodus gekomen. Ook uitleg gehad over... Keurig op tijd thuis opgehaald voor de rit naar Schiphol. Nette auto, vriendelijke en behulpzame chauffeur. Prima rit en met een zorgeloos gevoel in de vakantiemodus gekomen. Ook uitleg gehad over de procedure bij terugkomst. Helaas verliep dat desalniettemin iets rommeliger. Het kostte een paar telefoontjes over en weer en wat wachttijd voordat de taxi kwam voorrijden. Had er ook mee te maken dat wij er na het eerste telefoontje van de chauffeur, terwijl we bij de bagageband waren, langer over deden dan verwacht om door de paspoortcontrole te komen en uiteindelijk naar de uitgang. De chauffeur legde achteraf uit dat hij daar niet onbeperkt kan blijven staan. Eenmaal elkaar gevonden, wederom een behulpzame en nette chauffeur die ons ook keurig tot aan de deur hielp met onze koffers en bagage.

Prijs- en kwaliteitsverhouding is prima. Prima auto's en nette chauffeurs. Houden zich keurig aan de afgesproken ophaaltijd. Duidelijke communicatie eveneens per e-mail en makkelijk via de website... Prijs- en kwaliteitsverhouding is prima. Prima auto's en nette chauffeurs. Houden zich keurig aan de afgesproken ophaaltijd. Duidelijke communicatie eveneens per e-mail en makkelijk via de website te boeken.

Bij terugkomst op Schiphol kostte het even wat meer moeite, maar uiteindelijk kwam dit ook helemaal goed.

De auto was zowel op de heen en terugreis keurig op tijd.

Nette chaufeurs en goede auto's

Lindy

TOPERVARING. Ik moest last minute een taxi naar de luchthaven hebben en kwam uit bij Faircab. Allereerst was de telefoniste mega vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast was de taxichauffeur een onwijs... TOPERVARING. Ik moest last minute een taxi naar de luchthaven hebben en kwam uit bij Faircab. Allereerst was de telefoniste mega vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast was de taxichauffeur een onwijs hartelijke man. Ik had geen contant geld bij me en baal er nog steeds van dat ik hem geen fooi heb kunnen geven... Als ik in augustus weer op vakantie ga, zal ik zeker weer gebruikmaken van Faircab!

Goede communicatie, super vriendelijke medewerkers.

Geen!