Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Sabrina Pavlovic

Al jarenlang trouwe klant, nette chauffeurs (veelal ervaren en oudere chauffeurs, dat vinden wij prettig), voordelig tarief en betrouwbaar. Vooral midden in de nacht wil je zeker zijn van je taxi en... Al jarenlang trouwe klant, nette chauffeurs (veelal ervaren en oudere chauffeurs, dat vinden wij prettig), voordelig tarief en betrouwbaar. Vooral midden in de nacht wil je zeker zijn van je taxi en ook bij terugkomst wachten ze altijd netjes ondanks dat Schiphol een puinhoop is met de bagage afhandelingen

Voordelig en punctueel

Om 3 uur snachts

Hij was op tijd

Klant vriendelijkheid

E.Wils

Eerste keer heen en terug rit met ze afgesproken. Ben zeer tevreden, prettige correcte chauffeurs, goed op tijd, bekend met route en eindbestemming. Zelfs toen ik eerder uit het buitenland... Eerste keer heen en terug rit met ze afgesproken. Ben zeer tevreden, prettige correcte chauffeurs, goed op tijd, bekend met route en eindbestemming. Zelfs toen ik eerder uit het buitenland terugkeerde was een telefoontje genoeg om de rit naar voren te halen en mij op tijd op te pikken en naar huis te rijden. En dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Fantastisch! Beveel ze sterk aan!

snelle reactie op (telefonische) wensen/bijzonderheden

heb geen aanmerkingen of advies, het is prima zo het is.

Kaya

Waardeloos en onprofessioneel

Niks

Wat een waardeloos bedrijf. Wij hebben 3 dagen geleden een taxi geboekt om naar Maastricht Airport te gaan. Krijgen we vandaag even een half uur van te voren te horen dat ze niet in Limburg zitten.... Wat een waardeloos bedrijf. Wij hebben 3 dagen geleden een taxi geboekt om naar Maastricht Airport te gaan. Krijgen we vandaag even een half uur van te voren te horen dat ze niet in Limburg zitten. Waarom geeft de site dit dan niet aan? En waarom kon dit ons niet eerder worden verteld? Wij moeten een vlucht halen, en zouden hierdoor onze vlucht kunnen missen. Gelukkig hebben wij nog last minute een andere taxi kunnen regelen, anders hadden wij echt een probleem. Bestel hier nooit een taxi!! Stelletje amateurs.

Rain

Ze zijn niet de goedkoopste in ieder geval. Ze beloven gouden bergen maar dat krijg je niet

Nee

Maak geen beloftes die jullie niet waar kunnen maken

Leo Mulder

In de Conradstraat Rotterdam hangt neon reclamebord taxi naar Schiphol €59 op de site staat taxi naar Schiphol €49 ; maar als ik dan bestel kost deze rit op eens €93

duidelijk over prijzen

Wilma

Voor onze vakantie zowel heen (Schiphol) als terug (Eindhoven) gebruik gemaakt van Faircab en dat is erg goed bevallen. Heen was de chauffeur mooi (zelfs ruim) op tijd. Terug hadden we vertraging.... Voor onze vakantie zowel heen (Schiphol) als terug (Eindhoven) gebruik gemaakt van Faircab en dat is erg goed bevallen. Heen was de chauffeur mooi (zelfs ruim) op tijd. Terug hadden we vertraging. De chauffeur heeft gewacht en toen we waren geland belde hij ons om aan te geven waar hij ons precies zou oppikken. Prima prijs, comfortabele auto en aardige chauffeur.

De prijs, goede auto, perfect op tijd, aardige chauffeur.

Celia Fernandes Pedra

Wij hebben al 2 keer gebruik gemaakt van de diensten van Faircab en waren bijzonder tevreden.

Prima communicatie, goede prijs/kwaliteit verhouding, punctueel, heel behulpzaam, veilige rijstijl en keurig voor de deur neergezet en opgehaald.

Op Schiphol misschien specifieker aangeven waar we bij aankomst de taxi moeten pakken.

I. Schutten

Na het afzeggen van de rit wordt het geld niet teruggestort. Ze zijn niet bereikbaar per telefoon, mail of website.

stort geld terug na een afzegging. zorg dat het bedrijf bereikbaar is.

Krijn Hoogmoed

Op 17-6 zijn wij opgehaald op Schiphol voor het naar huis brengen in Rotterdam. Dit is allemaal prima verlopen. Goede communicatie via telefoon en whatsapp. Rob was onze chauffeur en dat is prima... Op 17-6 zijn wij opgehaald op Schiphol voor het naar huis brengen in Rotterdam. Dit is allemaal prima verlopen. Goede communicatie via telefoon en whatsapp. Rob was onze chauffeur en dat is prima bevallen. Goede en behulpzame chauffeur, die ook nog eens gezellig kon praten.

Duidelijke communicatie over ophalen en locaties