Faircab

Communicatie

Hannie

Taxibedrijf Faircab.
Taxibedrijf Faircab.
2 jaar geleden slechte ervaring gehad bij afhalen vanaf Rotterdam Airport. Omdat je hoopt dat een bedrijf leert van zijn fouten, en de heen ritten altijd prima verlopen, toch weer geboekt. Kregen woensdag SMS dat we donderdagavond gehaald zouden worden. Ze wisten ons vluchtnummer en onze landingstijd. Dus dan horen we telefoontje chauffeur te krijgen, ik sta daar op u te wachten. Helaas er kwam geen telefoontje. Om 23.25 gaan bellen, weer bla bla verhaal.
Uiteindelijk kwam er taxi om 23.45 uur, de chauffeur wist niet eens dat hij ons moest halen, er was of niets ingepland, of andere rit is voorgegaan. Al paar keer gebeld met klacht, en mail gestuurd, ze reageren niet.3 kwartier in de kou staan wachten op taxi. We hadden van tevoren betaald. s-morgens gaan de ritten prima, keurig op tijd, nette chauffeurs, en mooie auto's.

De ritprijzen zijn aantrekkelijk, de chauffeurs zijn vriendelijk en behulpzaam, de auto's schoon en ruim.

24 uurs service zodat er bij problemen ingegrepen kan worden. Want na kantooruren is het lastig om bij een kalamiteit iets geregeld te krijgen.s-middags klant laten weten via app of sms het... 24 uurs service zodat er bij problemen ingegrepen kan worden. Want na kantooruren is het lastig om bij een kalamiteit iets geregeld te krijgen.s-middags klant laten weten via app of sms het telefoonnummer van chauffeur.

Hans

Wederom met Faircab, die ons naar Schiphol bracht, ook deze chauffeur Marcel je was voortreffelijk en tijdens ons gesprek kwam ook onze vorige chauffeur Rik ter sprake SUPER TEAM zijn jullie, in... Wederom met Faircab, die ons naar Schiphol bracht, ook deze chauffeur Marcel je was voortreffelijk en tijdens ons gesprek kwam ook onze vorige chauffeur Rik ter sprake SUPER TEAM zijn jullie, in september komt er een derde boeking voor dit jaar.😀😎🍾

Waanzinnig sterke prijs

Hans

Wat een geweldige service. Precies op de afgesproken tijden opgehaald! Zowel in de nacht (03.15) als in de avond (22.15). Ontzettend aardige chauffeurs. De volgende keer(-en) laat ook ik mijn auto... Wat een geweldige service. Precies op de afgesproken tijden opgehaald! Zowel in de nacht (03.15) als in de avond (22.15). Ontzettend aardige chauffeurs. De volgende keer(-en) laat ook ik mijn auto thuis en laat me zonder stress ophalen/wegbrengen.

Communicatie, nakomen van afspraken, vriendelijkheid

Mooi bedrijf
Slecht bereikbaar na kantoor uren en in het weekend helemaal niet

Niet duur vergeleken met anderen taxi bedrijven
Netjes op tijd op gehaald

Om dat wij een uur eerder dan gepland
Waren geland hebben we een uur op de taxi moeten wachten
En het telefoon nummer is alleen tijdens kantooruren bereikbaar
Hier kan nog wel...
Om dat wij een uur eerder dan gepland
Waren geland hebben we een uur op de taxi moeten wachten
En het telefoon nummer is alleen tijdens kantooruren bereikbaar
Hier kan nog wel wat verbeteringen in komen

Rob Werdler

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van Faircab op aanraden van vrienden. Een uitstekende ervaring. in het vervolg laat ik mijn auto thuis en maak alleen nog gebruik van Faircab als wij gaan vliegen

Keurig op tijd, en prima service bij in en uitladen van de bagage Zeer correcte chauffeur en nette auto's.

Irma van der Stelt

Voor de 4e keer gebruik gemaakt van FAIRCAB en naar volle tevredenheid!! deze keer een retour rit Rotterdam airport, we hadden deze keer op de terugrit een wel hele prachtige auto!! en tot nu toe... Voor de 4e keer gebruik gemaakt van FAIRCAB en naar volle tevredenheid!! deze keer een retour rit Rotterdam airport, we hadden deze keer op de terugrit een wel hele prachtige auto!! en tot nu toe altijd keurig op tijd en vriendelijke chauffeurs!! we hebben voor eind Augustus alweer geboekt... dus dat wordt nu de 5e keer....

Goed op tijd en nette auto's!!

FAIRCAB wat ons opvalt is dat de prijzen in een paar maanden behoorlijk zijn gestegen... als u een toelichting wil geef ik deze graag in een PB.

Jajm de Graaff

Meerdere malen een rit gemaakt Met Faircab.Met onze onze Nieuwe ritten die we bestellen voor aankomst schiphol en vertrek na een maand weer een vlucht terug,Maakte ik door een blunders onzerzijds... Meerdere malen een rit gemaakt Met Faircab.Met onze onze Nieuwe ritten die we bestellen voor aankomst schiphol en vertrek na een maand weer een vlucht terug,Maakte ik door een blunders onzerzijds Met punt

de vertrek data.maar binnen een uur Met enorm service (zelfs 3 x veranderen mijnerzijds)is alles goed gekomen.
Wat een enorme service.en wat een goede feedback.Super.

Altijd op tijd Met mail een dag van tevoren een bericht.
En bij boeken,een verandering total geen problemen.
Service top.

Ziggy

Uitstekende ervaring! Het regelen van een taxi op de website is eenvoudig en je ziet duidelijk wat de kosten zijn. De taxi chauffeur was mooi op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Ook het telefonisch... Uitstekende ervaring! Het regelen van een taxi op de website is eenvoudig en je ziet duidelijk wat de kosten zijn. De taxi chauffeur was mooi op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Ook het telefonisch contact was zeer prettig, onze vlucht zou later aankomen dan gepland en Faircab heeft dit uitstekend aangepakt.

arie de kreij

Duidelijke communicatie ook over ophaaltijd; scherpe prijs en alles goed geregeld, los van welke chauffeur je hebt.

-communicatie; op tijd; scherpe prijs

- bij wisseling van chauffeur bij ophalen op Schiphol beter afspreken wie klant belt en waar ze staan

Heb Faircab al meerdere keren tot volle tevredenheid gebruikt

Vind het erg plezierig om een dag van te voren een sms te krijgen met de bevestiging. Tot nu toe is alles altijd op tijd gebeurd.

Alles in orde.