Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Erg blij mee

Snel geregeld, goede service, op tijd

Zeer goede en betaalbare taxi service van Rotterdam naar Schiphol

Op tijd en alles volgens afspraak!

Misschien goed iets meer met bevestigingen etc te doen aangezien het een nieuw bedrijf voor mij was en ik niet helemaal zeker wist of het goed zou komen.

Perfect this time.

Agnes

Faircab heeft ons gehaald en gebracht naar Schiphol. Op tijd en goede service. Fijn ook het sms’je de dag voor de afspraak. Volgende keer weer Faircab.

Goede communicatie en op tijd

A.vander Vlist

Alles prima geregeld

Betrouwbaar

Vaste punt voor ophalen ophalen op schiphol

Kort en krachtig! Keurig!

Met alles een sms over hoe laat U er bent of dat er vertraging is! Zo hoort het ook!

Houden zo!

P van der laan.

Wederom gebruik gemaakt van Faircap vervoer. Op 26 mei opgehaald om 04.30, de taxi was precies op tijd.
De chauffeur was niet zo spraakzaam,en reed erg slingerend.Dit gaf mij een onprettig gevoel.
Op 16 juni opgehaald op Schiphol.Ondanks de 2,5 uur vertraging, was de taxi op tijd, KLASSE.
Deze chauffeur was prettig en een goede rijder. In september zal ik weer gebruik maken van Faircap.

Wat Faircap beloofd, komen ze ook na!!!!. Zo doorgaan!!!!!!.

Doorgaan met deze formule.

Hannie

Na 2 slechte ervaringen, niet op tijd op luchthaven aanwezig zijn, en daardoor lange wachttijd, heb ik besloten om geen zaken meer te doen met Faircab. Ze weten bij vertrek uit vakantieland... Na 2 slechte ervaringen, niet op tijd op luchthaven aanwezig zijn, en daardoor lange wachttijd, heb ik besloten om geen zaken meer te doen met Faircab. Ze weten bij vertrek uit vakantieland landingstijd en vluchtnummer, dus dan hoort chauffeur aanwezig te zijn. Bij onverwacht probleem hoort Faircab zelf even klant te bellen, en niet klant zelf laten bellen en wachten buiten in kou op de parkeerplaats.

Dat de ochtendritten altijd in orde ritten zijn.

Ja die heb ik wel, maar Faircab kennelijk niet. Niet alleen tijdens kantooruren bereikbaar zijn. Ten alle tijden contakt houden met klant .Kost wat het kost zorgen dat er op de afgesproken tijd tijd... Ja die heb ik wel, maar Faircab kennelijk niet. Niet alleen tijdens kantooruren bereikbaar zijn. Ten alle tijden contakt houden met klant .Kost wat het kost zorgen dat er op de afgesproken tijd tijd een taxi is.Ook door logistiek probleem zorgen dat de klant op tijd thuis komt.

Sander

Dank Faircab! Om 04.15 uur met de koffers buiten. Taxi komt maar niet. Toch lichtelijk geïrriteerd en een beetje gestresst Faircab gebeld, waar de taxi blijft. Na 5 minuten werden we gebeld, taxi is... Dank Faircab! Om 04.15 uur met de koffers buiten. Taxi komt maar niet. Toch lichtelijk geïrriteerd en een beetje gestresst Faircab gebeld, waar de taxi blijft. Na 5 minuten werden we gebeld, taxi is onderweg. Aardige meneer heeft ons geholpen en de rit naar Schiphol was top. Tijdens de rit gebeld door Faircab. "Meneer, mevrouw, uw reservering staat voor augustus in het systeem..." Met een klein beetje schaamrood op de kaken moeten toegeven dat met het boeken van de taxi wat mis is gegaan. "Kan gebeuren, zie dit als een extra goede service", zei de man met een knipoog. Dank Faircab, voor de goede service terwijl de fout stiekem bij ons lag. Nu vakantie vieren!

Last minute oplossingen bieden!

Hannie

Taxibedrijf Faircab.
Taxibedrijf Faircab.
2 jaar geleden slechte ervaring gehad bij afhalen vanaf Rotterdam Airport. Omdat je hoopt dat een bedrijf leert van zijn fouten, en de heen ritten altijd prima verlopen, toch weer geboekt. Kregen woensdag SMS dat we donderdagavond gehaald zouden worden. Ze wisten ons vluchtnummer en onze landingstijd. Dus dan horen we telefoontje chauffeur te krijgen, ik sta daar op u te wachten. Helaas er kwam geen telefoontje. Om 23.25 gaan bellen, weer bla bla verhaal.
Uiteindelijk kwam er taxi om 23.45 uur, de chauffeur wist niet eens dat hij ons moest halen, er was of niets ingepland, of andere rit is voorgegaan. Al paar keer gebeld met klacht, en mail gestuurd, ze reageren niet.3 kwartier in de kou staan wachten op taxi. We hadden van tevoren betaald. s-morgens gaan de ritten prima, keurig op tijd, nette chauffeurs, en mooie auto's.

De ritprijzen zijn aantrekkelijk, de chauffeurs zijn vriendelijk en behulpzaam, de auto's schoon en ruim.

24 uurs service zodat er bij problemen ingegrepen kan worden. Want na kantooruren is het lastig om bij een kalamiteit iets geregeld te krijgen.s-middags klant laten weten via app of sms het... 24 uurs service zodat er bij problemen ingegrepen kan worden. Want na kantooruren is het lastig om bij een kalamiteit iets geregeld te krijgen.s-middags klant laten weten via app of sms het telefoonnummer van chauffeur.