Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Heel prettig.

Bericht voordat we vertrokken en bericht dat ze ons kwamen ophalen en bericht dat ze op de luchthaven stonden

Misschien even een belletje dat ze aanwezig zijn op het ophaalpunt

Sandy

Super! Marcel is een top chauffeur. Attent en zeer behulpzaam. Wij hopen hem volgend jaar weer te treffen.

Altijd op tijd, nette vriendelijke personeel

Ab Butler

Uitstekende ervaring met FairCab

Zeer vriendelijke en behulpzamechauffeur!!
Heel duidelijke communicatie betreffende het vervoer naar en van het vliegveld middels app

Danny Pronk

Reuze prettige ervaring.
Kreeg een dag voor vertrek info dat ze zouden komen en waren de volgende dag ruim op tijd.

Zijn punctueel en informeren op tijd

Geen idee, was top

De chauffeur is beleefd, vriendelijk en voorkomend. En heel belangrijk: op tijd en soms zelfs voor de afgesproken tijd. Rijstijl rustig en adequaat. Zeer tevreden over de service.

Op tijd, vriendelijk, goede chauffeurs, beleefd, schone auto.

Bij voorkeur geen kauwgom kauwen tijdens de rit😊

C. van Rijswijk

Uitstekende service van de chauffeur bij het vervoer van en naar de luchthaven. Heel vriendelijk en behulpzaam.

heel vriendelijk en behulpzaam met de koffers.

Uitstekende ervaring. Taxi was goed op tijd en de rit werd een dag van te voren bevestigd met een sms bericht.

Goede dienst verlening tegen een schappelijke prijs

Geen. Maar misschien is het handig voor mensen die voor de eerste keer op Eindhoven voor de retour komen een briefje te geven waar de taxi komt te staan.

Makkelijk snel en eerlijke prijzen
Twee chauffeurs gehad allebei netjes beleefd en heel netjes gereden

Optijd goede communicatie je heb al contact met de chauffeur voor je in de taxi zit zo als je vertraging heb op Schiphol can je top communiceren over waar en wanneer je afspreekt

Faricab is heel communicatief en ruimschoots op tijd ! met andere woorden uitstekende service

Nee

Ga zo door!

Koos

Wij hebben al drie keer gebruik gemaakt van Faircab, dat zegt genoeg. Was het de eerste keer niet goed gegaan dan zou er geen vervolg zijn geweest. Dus wij zijn tevreden.

Het reserveren via de website is erg gemakkelijk. En onmiddellijk een bevestiging ontvangen geeft extra zekerheid over de boeking. Een dag voor de taxirit ongvang ik telkens een bevestiging per sms.... Het reserveren via de website is erg gemakkelijk. En onmiddellijk een bevestiging ontvangen geeft extra zekerheid over de boeking. Een dag voor de taxirit ongvang ik telkens een bevestiging per sms. Uitstekend.

Het afhaalpunt op Rotterdam airport was al een paar keer onduidelijk, waardoor we moesten gaan zoeken. Overigens werd dit door de chauffeuf opgelost.