Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

N Abed

Prima geregeld. Nette chauffeurs en ruime auto's.

Transparant, goedkoop en vriendelijk.

Aantal stuks bagage op de website in kunnen vullen. Heb het nu in het opmerkingenveld gezet en de auto was ruim genoeg.

Heenreis naar Schiphol tot tevredenheid. Stipt op tijd en goede communicatie.
Terugreis van Schiphol ronduit een drama.
Alhoewel wij wat later waren dan gepland door wachten op koffers...
Heenreis naar Schiphol tot tevredenheid. Stipt op tijd en goede communicatie.
Terugreis van Schiphol ronduit een drama.
Alhoewel wij wat later waren dan gepland door wachten op koffers kwam de chauffeur niet opdagen.
Geen enkele communicatie. Ook lastig dat de auto’s niet herkenbaar van Faircab zijn. Meerdere keren gebeld met Faircab zonder resultaat. Uiteindelijk kwam een aardige chauffeur die ons na ruim een half uur wachten heeft thuisgebracht.

Normaal gesproken goede communicatie via SMS en redelijke tarieven.

Zie ervaring hierboven. Herkenbaarheid op auto’s verbeteren.

Dirk

Prima service en leuke chauffeur

Duidelijke communicatie over ophaalplek nadat we geland waren via telefoon. We werden gebeld!
Grote 9-persoons bus waarin we met twee personen zaten.

Op de heenweg naar Schiphol, ging alles perfect. Terugreis, moest ik een eind lopen vanaf de bagageband naar vertrekhal 3 , uitgang B.
Ik werd al gebeld door de chauffeur toen ik nog bij de...
Ik werd al gebeld door de chauffeur toen ik nog bij de bagageband stond. Hij had waarschijnlijk niet eens de moeite genomen om re kijken of toestel verlaat was, en dat was namelijk het geval.
Ik was uiteindelijk bij uitgang B, maar zag geen chauffeur. Heb toen weer zelf gebeld. Bleek dat hij nog bij een benzinestation was, waar hij stond te wachten, denk ik.
Uiteindelijk wéér gebeld en daar kwam hij aanlopen. Al met al vond het het dus maar voor de helft goed gaan.

Chauffeur op heenreis supervriendelijk, op terugreis ook wel, maar doordag hij mij of ik hem niet kon vinden, heb ik daar een ander oordeel over.

Toch maar goed kijken of vliegtuig vertraging heeft.

F biesterbos

Heel positief fijne chauffeurs

Goede afspraken netjes op tijd

Onze ervaring was super. Terwijl er nog mensen op een taxi aan het wachten waren, stond onze taxi al voor ons klaar.
Nette chauffeur, reed ons keurig naar huis. Hij was ook gezellig en vrolijk...
Nette chauffeur, reed ons keurig naar huis. Hij was ook gezellig en vrolijk en echt geinteresseerd in onze belevenissen.
Ook hadden wij vertraging, onze taxi hield het allemaal nauwlettend in de gaten.
Per sms vertelde hij precies waar we opgehaald konden worden. Hij hielp met de koffers, echt fantastisch.
Wij boeken op zeker onze taxi de volgende keer.

Wij waren zeer tevreden

Wij waren zeer tevreden

Bestellen via internet is makkelijk. Prijs kwaliteit uitstekend. Aardige en onderhoudende chauffeuse. Goede aanvullende instructie voor afhaalpunt bij terugtocht

concurrerende prijs Aardige chauffeur(rita zowel heen als terug)

op dit moment niet. Verplicht veld nazorg is overbodig als je er geen gebruik van hebt gemaakt, kan dus geen oordeel vellen. Tip: maak deze vraag facultatief. Ik ga er nu maar van uit dat de nazorg... op dit moment niet. Verplicht veld nazorg is overbodig als je er geen gebruik van hebt gemaakt, kan dus geen oordeel vellen. Tip: maak deze vraag facultatief. Ik ga er nu maar van uit dat de nazorg ook goed zal zijn en daarom om door te gaan naar stap 2 ook 5 sterren

Top, stipt op tijd en nette chauffeurs

Heel goede prijs/kwaliteit verhouding

Bij de luchthavens iets duidelijker zijn waar men de klant ophaalt

Yvon Schenk

Reeds voor de 5e keer maken wij gebruik van Faircab. Wij zijn zeer tevreden over de chauffeurs.

Wij vinden de administratieve afhandeling goed. Het van tevoren herinneren aan de rit d.m.v. een telefoontje is heel attent.