Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Dennis Heijnen

Onze ervaring met jullie bedrijf is zeer positief: ik heb telefonisch contact gehad omdat ik wat vragen had nav de site. De dame aan de telefoon was zeer behulpzaam en vriendelijk. Digitaal heb ik... Onze ervaring met jullie bedrijf is zeer positief: ik heb telefonisch contact gehad omdat ik wat vragen had nav de site. De dame aan de telefoon was zeer behulpzaam en vriendelijk. Digitaal heb ik verder alles afgehandeld. De reservereingen die ik had gemaakt waren niet voor mezelf maar voor artiesten die we hadden geboekt op ons evenement. De communicatie was helder en duidelijk, duidelijke info, taxi's stonden klaar op afgesproken tijden en (voor ons niet onbelangrijk) het is een betaalbare optie om artiesten te vervoeren.

communicatie, snelle afhandeling, prijs

niet specifiek. We hebben drie ritten geboekt. Over een van de ritten hebben we een klacht over de chauffeur gekregen. dit had ik toen meteen moeten melden maar door de organisatie en de hectiek op... niet specifiek. We hebben drie ritten geboekt. Over een van de ritten hebben we een klacht over de chauffeur gekregen. dit had ik toen meteen moeten melden maar door de organisatie en de hectiek op dat moment niet aan toegekomen en na het evenement is het me ontschoten. Het betreft de chauffeur van rit 3376582. Volgens onze gasten reed deze roekeloos en was hij constant op en met zijn telefoon bezig: niet handsfree bellen en appen onder het rijden. De heenreis is door deze twee dames dan niet als veilig ervaren.

Familie Schelvis

Very professional, , sigarette smoke free and good comfortable clean cars/busjes. Arrival / pick up always on time. Great system they send SMS to confirm bookings day before . Always... Very professional, , sigarette smoke free and good comfortable clean cars/busjes. Arrival / pick up always on time. Great system they send SMS to confirm bookings day before . Always polite and helpfull with baggage. Very competative rates. We only use them no need to change.
quick reply for confirmation and always available by the phone NO ROBOTS.
Definetly recomend this company.

SAME AS ABOVE. SUPER SERVICE

Uitstekend! Heb al 4 x gebruik gemaakt van deze service.

Precies op tijd voor de deur. Beschaafde chauffeur. Geen roekeloos rijgedrag. Chauffeur haalde zelfs een karretje voor me voor mijn bagage op Schiphol.

Geen tot nu toe

A. van Rooijen

Prima prijs en prima service. Afspraak is afspraak en dat maakt Faircab waar.

Goede afspraken maken en daaraan houden. Op tijd naar Schiphol gebracht en op tijde weer opgehaald.

Blijft alert op service!

Ik heb een taxirit naar Schiphol online gereserveerd met Faircab omdat mijn vliegtuig heel vroeg vertrok en de trein verbinding in de nacht slecht was en parkeren bij Schiphol duur en ingewikkeld... Ik heb een taxirit naar Schiphol online gereserveerd met Faircab omdat mijn vliegtuig heel vroeg vertrok en de trein verbinding in de nacht slecht was en parkeren bij Schiphol duur en ingewikkeld is. Ik heb Faircab gekozen vanwege hun prijs, de visie van de organisatie en de online reviews. De taxichauffeur was ruim op tijd, stuurde van tevoren een sms'je, hielp met de koffers (ook de trap af) en was zeer vriendelijk. Zeer ruime en nette auto. Hele goede ervaring

Sterkste punt was de allervriendelijkste taxichauffeur. Zeer aardige en behulpzame man. Verder waren sterke punten: gemak van online boeken, nette ruime auto.

Geen verbeterpunten.

Floris Frieswijk

Uitstekend! Alleen maar positief. Ook (telefonisch en email) contact na boeking was goed en had effect voor de rit!

Communicatie, bereikbaarheid, flexibiliteit. Houden de vlucht in de gaten voor vertraging! Niet in het minst, prijs!

Werkelijk geen, maar misschien een real-time chat/app contact bij verstoring (vluchtvertraging) zou nog iets relaxter zijn, maar zoals het nu gaat is het ook prima.

Joosje

Fantastische service, enorm beleefde chauffeur en soepele rit!

Vriendelijkheid, punctualiteit

Geen opgemerkt.

Prima bedrijf, verder geen op- of aanmerkingen

Punctualiteit.

Uitstekende ervaring

Duidelijke communicatie, stipte afspraken.

Goed geregeld

Nee