Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Van Setten

Dit was de 1e keer met Faircab en raad het ieder aan gezien de prijs en stiptheid.

Dit was de 1e keer met Faircab. op de heen en terug reis andere chauffeurs deze waren vriendelijke en behulpzame. naar de luchthaven toe 20 min te laat maar de chauffeur liet dit weten. terug... Dit was de 1e keer met Faircab. op de heen en terug reis andere chauffeurs deze waren vriendelijke en behulpzame. naar de luchthaven toe 20 min te laat maar de chauffeur liet dit weten. terug vertraging van 80 min maar geen probleem chauffeur was op tijd.

Op tijd komen. maar dit kan gebeuren.

irma van der Stelt

Wij zijn al meerdere keren met FAIRCAB naar Schiphol en Rotterdam Airport gegaan (Retour), tot nu toe altijd perfect!! a.s Zondag gaan we weer met FAIRCAB naar Rotterdam Airport.... ze zijn altijd... Wij zijn al meerdere keren met FAIRCAB naar Schiphol en Rotterdam Airport gegaan (Retour), tot nu toe altijd perfect!! a.s Zondag gaan we weer met FAIRCAB naar Rotterdam Airport.... ze zijn altijd op tijd en goede chauffeurs nette auto's, ook voor volgend jaar hebben we alweer geboekt! er is alleen 1 min puntje dat de prijzen omhoog zijn gaan... en hoe eerder je boekt is de prijs lager gaat helaas niet op......

Altijd optijd!

Probeer de prijs voor jullie klanten aantrekkelijk te houden!!

Marcel

Afgelopen zomer voor de derde keer gebruik gemaakt van FairCab. De eerste keer (heen en terug) naar volle tevredenheid, de tweede keer (heenrit) kwam de chauffeur 20 min. te laat, maar toen de... Afgelopen zomer voor de derde keer gebruik gemaakt van FairCab. De eerste keer (heen en terug) naar volle tevredenheid, de tweede keer (heenrit) kwam de chauffeur 20 min. te laat, maar toen de eigenaar/directeur dit op de terugweg hoorde, werden wij verzekerd van verbetering bij een eventuele volgende keer.
Derhalve ook afgelopen augustus twee ritten geboekt. De heenrit ging perfect, de chauffeur was op tijd en bleek erg vriendelijk en geïnteresseerd.
Het probleem ontstond bij de terugrit. Wij waren eerder geland, wat geen probleem zou moeten zijn daar Faircab de vluchtnummers in de gaten houdt, zodat zij op wijzigingen kunnen reageren. Er was echter niet op de wijziging gereageerd, dus er was geen taxi na landen op Schiphol. Na enige tijd te hebben gewacht, telefonisch contact opgenomen met FairCab. Ik kreeg, aan de hand van dit telefoontje, netjes een sms met daarin naam en telefoonnummer van de chauffeur, zodat ik hem zelf kon bellen.

Tot mijn volgende verbazing bleek de chauffeur nog thuis te zitten en nog minimaal 45 minuten nodig te hebben, alvorens hij op Schiphol kon zijn.

Na de chauffeur te hebben gesproken, heb ik wederom het kantoor gebeld om mijn ongenoegen te uiten. Het enige wat ik toen te horen kreeg is dat de oorspronkelijke chauffeur nog in Den Bosch zat en er dus een ander geregeld moest worden; dat het grotendeels lag aan mijn te late, oorspronkelijke boekingstijd voor de terugrit en toen ik aangaf dat Faircab vraagt om vluchtnummers om eventueel gewijzigde tijden te kunnen controleren, kreeg ik te horen dat de dame in kwestie pas om 09.00u begint met werken en er dus niet eerder naar dergelijke, mogelijke wijzigingen gekeken wordt. Op mijn opmerking dat mijn ongenoegen slechts gepareerd werd met opmerking waarom het in ieder geval niet aan Faircab ligt, dat wij nu zolang moesten wachten, kreeg ik slechts het antwoord: “dat kan dan zo zijn meneer”, waarna geen gesprek meer mogelijk was.

Deze feedback wordt nu pas (6 weken later) online gezet, daar er door ons eerst meerdere e-mails gestuurd zijn naar de eigenaar/directeur van FairCab, echter zonder enig antwoord. Het lijkt er dus op, dat bij boeken en wanneer alles goed gaat, FairCab open staat voor communicatie, maar wanneer er een klacht komt, de dame aan de telefoon niet zo aardig meer is (het geld is toch allang binnen) en dat FairCab vervolgens niet thuis geeft.
Erg jammer wat ons betreft, dus volgend jaar betalen wij maar wat meer bij een ander taxibedrijf.

De lage prijzen en de enthousiaste, zeer vriendelijk chauffeur (Marcel)

Communicatie wanneer zaken niet blijken te gaan zoals vooraf afgesproken.

Anneke Hanemaaijer

Wij hebben een heel goede ervaring met dit bedrijf GROOT COMPLIMET

Wordenoptijd opgehaald en geven goed advies

Inmiddels bij drie verschillende reizen faircab gebruikt (heen- en terugreis va Schiphol). Taxi's waren op tijd, prima chauffeurs. Voor mijn aankomende vakantie ga ik er geen gebruik meer van maken,... Inmiddels bij drie verschillende reizen faircab gebruikt (heen- en terugreis va Schiphol). Taxi's waren op tijd, prima chauffeurs. Voor mijn aankomende vakantie ga ik er geen gebruik meer van maken, de prijzen zijn enorm gestegen! Nog wel goedkoper dan concurrenten maar in 2 jaar tijd is mijn retourreis wel 60 e duurder geworden.

Prima service, taxi's op tijd.

De prijzen zijn enorm gestegen, zo veel dat ik er geen gebruik meer van wil maken! om die reden zou ik het ook niet meer aanbevelen.

Niemeijer

Wat een fijn bedrijf.
Zeer fijne taxichauffeur afgelopen zaterdag.
We hadden een ritje van Schiphol naar Rotterdam .
Niet duur maar wel kwaliteit!

Komen afspraken naar

F biesterbos

Netjes op tijd heel aardige chauffeurs

Anne

Dit was de 2e keer met Faircab. Beide keren hadden we dezelfde vriendelijke, behulpzame chauffeur. Hij was keurig op tijd, nam de snelste weg en hielp met de koffers.
Wel jammer dat de prijs...
Wel jammer dat de prijs in de tussenliggende periode van 3 maanden verhoogd was.

Op tijd opgehaald, geholpen met koffers, beschaafde chauffeurs, zowel op de heen- als op de terugreis

Prijs in bedwang houden

Goed en mooi op tijd.
Maar alleen handig als vlucht buiten de OV tijden gaat ivm prijs.

Prima... optie ipv trein /ov

Als prijs lager kan dan is gebruik ipv van de trein ook aantrekkelijk

Anita Sijsens

Uitstekend

goede communicatie, stipt op afgesproken tijd, vriendelijke chauffeurs.