Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Marijke

Prima ervaring. Keurig op tijd opgehaald na nachtvlucht. Communicatie via de WhatsApp en aardige rustige chauffeur Haris. Mijn complimenten en dank. Goede prijs kwaliteit 👍

Goede communicatie en vriendelijke chauffeur

Mieke Olgers

Neem deze taxi NIET. Ze komen niet en je bent je geld kwijt. Na veel mailen en bellen nog mijn geld niet terug. Je wordt gewoon genegeerd. Waardeloze taxi. Dus niet doen.

Niet

Plichten nakomen en beloftes

Turenhout

Net bedrijf

Netjes op tijd van te voren een appje hoe laat ze je komen ophalen, gezellige chauffeurs👍
Zowel op de heen en terugrit en goed betaalbaar .

Geen zeer tevreden kan het iedereen aanraden.

Df

Altijd netjes op tijd

Nette auto en en chauffeur

Nee, goed is goed

Peter Vingerhoets

Super goed.

Goede nette chauffeurs.

Geen verbeteringen nodig.

Ben

Wat een topbedrijf, goede service en een fijne chauffeur

Tijdstip ophalen
vriendelijke chauffeur

Communicatie, geef van tevoren aan waar de taxi bij ophalen staat eventueel met kenteken. De communicatie liet te wensen over

Wouter

Ik heb onlangs gereisd met dit taxibedrijf vanaf Schiphol en ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over de chauffeur. Hij was buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en aardig. Tijdens de rit hielp... Ik heb onlangs gereisd met dit taxibedrijf vanaf Schiphol en ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over de chauffeur. Hij was buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en aardig. Tijdens de rit hielp hij me met mijn bagage en stelde hij me op mijn gemak door een gesprek aan te knopen. Op een gegeven moment begon het echter hard te regenen en hij bood aan om me tot aan de deur van mijn bestemming te begeleiden met een paraplu. Ik vond dat zo attent en het maakte mijn dag echt goed! Ik zal zeker weer gebruik maken van dit taxibedrijf vanwege de uitstekende service en het geweldige personeel.

Bijzonder attent en vriendelijk

Kan niets bedenken

Versteeg

Punctueel en goedkoop

Midden in de nacht stipt op tijd! Nette chauffeurs!

Singh

Top service

Op tijd, voordelig, aardige chauffeurs

telefonische bereikbaarheid

Irma

Al jaren klant maar vanaf nu niet meer! Schandalig hoe Faircab ( Mohammed) met zijn trouwe klanten omgaat hij beloof van alles maar komt zijn afspraken niet na helaas, we hebben een e mail gehad met... Al jaren klant maar vanaf nu niet meer! Schandalig hoe Faircab ( Mohammed) met zijn trouwe klanten omgaat hij beloof van alles maar komt zijn afspraken niet na helaas, we hebben een e mail gehad met een aanbieding, we willden 4 retour ritten boeken dit is alleen mogelijk via de computer dit lukte ons niet contact opgenomen met Faircab en die beloofde het voor ons te regelen.... Belofte maakt schuld helaas deze firma is een drama!! Vandaag gebeld met Faircab en hem verteld dat we hier nooit meer gebruik van gaan maken!!!

Wat Faircab belooft ook na komen