Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

van der Geer

Prima en stipte service, nette en vriendelijke chauffeurs.

Ruim op tijd een sms met update over ophaaltijd, prijs - kwaliteit verhouding, keurige en betrouwbare chauffeurs

Ik kan niets ter verbetering bedenken!

Rit van Delft naar Schiphol en terug tot volle tevredenheid uitgevoerd

Punctueel, keurige auto’s, keurige chauffeurs, en dat alles voor minder geld dan bij Schiphol Lang Parkeren.

Bij afzetten op Schiphol werd verteld dat we ook weer buiten bij de vertrekhal opgehaald zouden worden, maar de chauffeur die ons op kwam halen zei dat dat niet toegestaan was, en we moesten weer terug naar het meeting point beneden. Dat kan duidelijker.

Goede snelle coomunicatie

Altijd op tijd.

We hebben een goeie ervaring. De taxichauffeur was mooi op tijd en vriendelijk. Prettige rijstijl ook. We waten ruim op tijd op het vliegveld. Taxichauffeur informeerde of we terug ook met faircab...

Omdat alles vooraf is geregeld en betaald hoef je nergens meer aan te denken.

Ik las dat sommige mensen vooraf een smsje kregen met de verwachte aankomstijd. Wij hebben dit niet gehad. Was verder ook niet erg, maar misschien handig om hier een eenduidig beleid voor te voeren?

E. de Graaf

Prima service.

Sterke punten: precies op de afgesproken tijd ophalen van huis.
Smsjes vooraf, dat geeft vertrouwen dat het goed gaat.

Het tijdstip van ophalen vanaf de luchthaven op de terugweg is wat onzeker. Maar dat is van minder belang dan op de heenweg. Zou wel fijn zijn als dat ook als vooraf gepland kan verlopen. Je bent moe van het reizen en hoopt natuurlijk op een vlotte reis terug naar huis. Nu hebben we een poosje gewacht na terugkomst.

René Laan

Heenreis was subliem. Keurig op tijd, schone nieuwe wagen en een zeer beleefde en gepasde chauffeur. Bracht ons tot de deur van Schiphol.

Terugreis was het tegenovergestelde. Geen...

Vanessa Barros

Geweldige service, chauffeur heeft er alles aan gedaan om op tijd op Schiphol te zijn, door een ongeluk was het heel krap om het vliegtuig te halen. hij heeft er alles aan gedaan dat dit lukte, super!

super vriendelijke chauffeur

vooral zo doorgaan!

Super service helemaal relaxed op vakantie en thuis komen! volgende keer zeker weer

aardig, snel top

Geen! Blijf zo door gaan

Hele fijne chauffeur die dit als part timer perfect heeft gedaan.

Correcte gang van zaken.

Zou ik even niet weten

Wij zijn zeer tevreden over de stiptheid van onze chauffeur Hassan. De nachtrit met Hassan vloog om door het onderhoudende gesprek met hem.
Dit is relex thuiskomen.