Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

ton schepens

Na enige mails en informatie is er onenigheid ontstaan tussen mij en Faircab.
Ik had een offerte gevraagd voor een vervoer van Tilburg naar vliegveld Eindhoven ik heb daar van een medewerkster...

Het nakomen van de afspraken

de juiste offerte met prijs doorgeven zal veel ellende besparen

Fam. Kerremans

Voor de vierde keer naar Schiphol en weer terug gebracht. Goeie service, duidelijke afspraken en nette chauffeurs met prima materiaal. Zeker aan te bevelen.

Duidelijke afspraken en prima communicatie.

Ton Schepens

Sorry,
Maar ook deze beoordeling wil ik graag hier kwijt.
Vorig jaar 2018hebben wij in juni met vier personen ook geboekt bij Faircab ,personen ophalen en wegbrengen van Tilburg naar...

Jammer kwamen andere jaren met een redelijk aanbod.
Maar hoe groter dus ook maar duurder

Goede en betaalbare service! Chauffeur had netjes laten weten dat hij onderweg was. Vliegtuig landde met een uur vertraging, was totaal geen probleem.

Duidelijke communicatie en betaalbaar!

Maaike

Uitstekende ervaring. De communicatie verliep zorgvuldig, de chauffeur was erg vriendelijke en correct en ik was keurig op tijd op Schiphol

De prijs-kwaliteitverhouding en de zorgvuldige communicatie over de afspraak.

Knijf

Na betaling, bevestiging en sms is taxi niet op komen dagen.
telefonisch niet bereikbaar, vooraf betaalde rit na 2 weken nog steeds niet terug ontvangen.
wij voelen ons opgelicht.

na eindeloos bellen, toch door faircab teruggebeld, en gingen direct terugbetalen, na 2 weken wachten...niets!
Faircab doet zijn naam zeker geen eer aan !

Carl

Keurig op tijd, nette chauffeur, normale auto. Niks op aan te merken

richard

Vorig jaar gebruik van gemaakt, waren een kwartier te vroeg dus dat is geen probleem.
Het probleem was toen we terug kwamen naar nederland om 1 uur in de nacht.
De afspraak was dat wij...

Zorg gewoon dat je op tijd bent, je bent een overeenkomst aangegaan

Linda

Hele aardige en vriendelijke chauffeur die in de holst van de nacht in het stuk Nederland stond waar ze ‘s nachts de lichten uitdoen. Relaxed gereden en hartstikke mooi op tijd op Schiphol.

Op tijd, de bevestiging via sms, mail.

Uitstekend; helaas weet ik de naam van de chauffeur niet meer; jonge vent (uit amsterdam, rijdt samen met z'n vader) voorkomend en behulpzaam!

sms de dag voor vertrek en een belletje als de taxi voor de deur staat; prima hoor!

ga zo door!