Faircab

Nazorg
Communicatie

E. de Graaf

Prima service.

Sterke punten: precies op de afgesproken tijd ophalen van huis.
Smsjes vooraf, dat geeft vertrouwen dat het goed gaat.

Het tijdstip van ophalen vanaf de luchthaven op de terugweg is wat onzeker. Maar dat is van minder belang dan op de heenweg. Zou wel fijn zijn als dat ook als vooraf gepland kan verlopen. Je bent moe van het reizen en hoopt natuurlijk op een vlotte reis terug naar huis. Nu hebben we een poosje gewacht na terugkomst.

René Laan

Heenreis was subliem. Keurig op tijd, schone nieuwe wagen en een zeer beleefde en gepasde chauffeur. Bracht ons tot de deur van Schiphol.

Terugreis was het tegenovergestelde. Geen...

Vanessa Barros

Geweldige service, chauffeur heeft er alles aan gedaan om op tijd op Schiphol te zijn, door een ongeluk was het heel krap om het vliegtuig te halen. hij heeft er alles aan gedaan dat dit lukte, super!

super vriendelijke chauffeur

vooral zo doorgaan!

Super service helemaal relaxed op vakantie en thuis komen! volgende keer zeker weer

aardig, snel top

Geen! Blijf zo door gaan

Hele fijne chauffeur die dit als part timer perfect heeft gedaan.

Correcte gang van zaken.

Zou ik even niet weten

Wij zijn zeer tevreden over de stiptheid van onze chauffeur Hassan. De nachtrit met Hassan vloog om door het onderhoudende gesprek met hem.
Dit is relex thuiskomen.

Hein

Taxi kwam niet opdagen voor rit naar Schiphol. Uiteindelijk zijn we op eigen gelegenheid gegaan. Taxi voor de terugreis was keurig op tijd. Directeur heeft toegezegd volledig bedrag te restitueren...

Klacht is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost dmv restitutie volledige bedrag en tegoedbon voor een rit.

Communicatie kan en moet veel beter. Verschillende malen contact opgenomen waar taxi voor de heenreis bleef maar medewerker wist niet eens te vertellen of deze onderweg was of niet. Ook voor terugreis verschillende keren contact opgenomen maar reacties lieten lang op zich wachten!

Marijke Heibloem

Duidelijk, overzichtelijk en goede communicatie

Toen de chauffeur op de terugweg iets later op Schiphol zou zijn werden wij keurig en tijdig geinformeerd

Kees

Zeer goed houden zich aan de afspraken en denken mee

Denken mee

Piet Pikanto

Op aanraden van familie hebben wij voor faircab gekozen omdat hun ervaringen goed waren.
Onze ervaring is ook positief en daarom raden wij ze ook aan bij vrienden/familie.

Ze waren keurig op tijd, goede communicatie, fijne chauffeurs, fijne auto's.
Klein schalig bedrijf,maar nemen wel de tijd voor hun klanten.
Goede prijs kwaliteit verhouding

Nee, want alles was naar wens