Offerte
Nazorg
Communicatie

Fred Versteeg

Zoals altijd top geregeld

Altijd op tijd, goede communicatie

Edward

Na eerdere goede ervaringen nu een slechte. Zondagavond met de laatste vlucht aangekomen, vluchtnummer doorgegeven en aankomsttijd tevergeefs gewacht op communicatie met de chauffeur.
Nadat ik...
Nadat ik zelf naar Faircab gebeld had werd ik na 5 minuten teruggebeld dat de chauffeur uit Haarlem ging vertrekken en er binnen 10 minuten zou zijn(onmogelijk natuurlijk) Dit werden 25 minuten….
Beklag gedaan bij de chauffeur maar hij zei van niks te weten en dat hij gebeld was om een rit van Schiphol te doen.
Waarschijnlijk hebben ze mij gewoon niet in de planning gezet.
Op de bevestigingsmail van Faircab ook aangegeven wat het probleem was maar ik ze hebben niks laten horen, erg slecht !
Volgende keer zal ik een schipholtaxi nemen iets duurder maar dan sta je na een vlucht niet voor jan met de korte achternaam te wachten

Op dit moment kan ik er geen verzinnen

Betrouwbaarheid en communicatie

Reactie Faircab:

Hoi Edward,
Hoi Edward,
We kunnen je rit noch je email niet terugvinden. Graag onderzoeken we wat er is voorgevallen en maken we het goed met je. Zou je ons een kort mailtje met je ritnummer kunnen sturen naar info@faircab.nl?
Hartelijk dank,

Rosbergen

Bedrijf komt afspraken niet na taxi besteld voor heen en terug heen ging goed en terug geen taxi te bekennen . Geprobeerd om contact te krijgen diverse keren gebeld geen gehoor zelf maar een... Bedrijf komt afspraken niet na taxi besteld voor heen en terug heen ging goed en terug geen taxi te bekennen . Geprobeerd om contact te krijgen diverse keren gebeld geen gehoor zelf maar een andere taxi geregeld

bereikbaar zijn en afspraken nakomen wat ze ook niet doen ze beloven van alles maar doen niets van wat ze beloven

Reactie Faircab:

Geachte heer Rosbergen,
Geachte heer Rosbergen,
Wat vervelend om te horen dat u geen contact kreeg met uw chauffeur op Rotterdam Airport. Omdat u liever niet wilde wachten, hebben wij u aan de telefoon reeds aangegeven dat we uw alternatieve taxi zullen vergoeden en hebben dit ook aan u overgemaakt + een extra korting van 50,00 op uw volgende rit. We hopen dat u tevreden bent met deze oplossing.
Hartelijke groet,

Rood

Gevraagd wordt om na landing op Schiphol te bellen naar Faircab. Herhaaldelijk gedaan, maar telefoon wordt niet opgenomen. Verder goede ervaringen.

Vriendelijkheid en correctheid

Bij vroegboeking is het prettig om 1 dag voor vertrek nogmaals een mail te ontvangen van Faircab met de informatie over het ophalen vanaf huisadres.

Mariska

Super goed geregeld, was eerst nog wat afwachtend of het wel goed zou komen. Heel blij met de rit afgelopen zomer. Waren ruim op tijd ondanks alle opstoppingen in Amsterdam richting cruiseterminal... Super goed geregeld, was eerst nog wat afwachtend of het wel goed zou komen. Heel blij met de rit afgelopen zomer. Waren ruim op tijd ondanks alle opstoppingen in Amsterdam richting cruiseterminal en hij stond er al toen wij van boord kwamen.

Fijn dat je van te voren wordt geappt, goede communicatie, rustige chauffeur

tip, steeds meer mensen gaan met een cruise, zorg dat je dit ook kunt aangeven bij het boeken.

R.Koldenhof-Klop

Heel teleurgesteld na vorige ervaringen.
Slechte communicatie vooraf, geen antwoord op mijn mail, gebeld en zou teruggebeld worden, niet gebeurd.
Geen communicatie met de chauffeur...
Heel teleurgesteld na vorige ervaringen.
Geen communicatie met de chauffeur vooraf.
Te laat opgehaald, wij stonden al buiten op de afgesproken tijd, toen de chauffeur belde dat het 20 min later werd. Niet prettig in de nacht, had ook eerder kunnen bellen. Sorry was er ook niet bij.
Voor mij geen faircab meer.

Niet

Betere communicatie en afspraken.

Oydin+Mei

Top! De chauffeur Rick is ontzettend gezellig en heeft e'en hele prettige rijstijl.

Veilig, betrouwbaar, punctueel, vriendelijk

René koene

Na een stress vol begin, de faircab taxi,kwam niet opdagen.
Uiteindelijk een andere taxi gebeld, en deze bracht ons voor e hoofdprijs naar Schiphol alwaar we onze vlucht net aan haalde. Na een stress vol begin, de faircab taxi,kwam niet opdagen.
Vertrouwen in faircab was tot minimaal gedaald. Tbv de retour rit na de vakantie.

Faircab was heel begrijpend en heeft ons geheel schadeloos gesteld.
Heeft het perfect afgehandeld. Zij brengen ons de volgende keer kosteloos naar schiphol. Een aanterade taxi

Dat het bedrijf makkelijker te bereiken is

Isonia

Ik had een goeie ervaring.

Chauffeur was mooi op Ik heb geen tijd.
Reed rustig Een fijne wagen.

Ik heb geen idee.
Was tevreden

Marijke

Prima ervaring. Keurig op tijd opgehaald na nachtvlucht. Communicatie via de WhatsApp en aardige rustige chauffeur Haris. Mijn complimenten en dank. Goede prijs kwaliteit 👍

Goede communicatie en vriendelijke chauffeur