Andreas

Ik was aangenaam verrast door de trainingsopzet met ingesproken video-opnames. Het leuke is dat je kunt blijven oefenen totdat jij vindt dat de opname 'goed genoeg' is. De feedback van de coach kwam... Ik was aangenaam verrast door de trainingsopzet met ingesproken video-opnames. Het leuke is dat je kunt blijven oefenen totdat jij vindt dat de opname 'goed genoeg' is. De feedback van de coach kwam snel. De gesprekken met de coach waren scherp en opbouwend.

de Rooij

Fijne training! Goed dat het materiaal is opgeknipt in verschillende 'modules', op die manier is het mogelijk van tijd tot tijd een stuk te doorlopen. Het rollenspel was goed georganiseerd en een... Fijne training! Goed dat het materiaal is opgeknipt in verschillende 'modules', op die manier is het mogelijk van tijd tot tijd een stuk te doorlopen. Het rollenspel was goed georganiseerd en een mooie afsluiter.

Susan Stokkink

Zeer goede en flexibele opleiding! Goede oefeningen, praktijk gericht, goede positieve feedback. Een leerzame ervaring, ik ga het zeker toepassen 😃
Het rollenspel helpt ook goed om inzicht te...
Het rollenspel helpt ook goed om inzicht te krijgen in hoe de ander het gesprek ervaart. Een aanrader

Nicky Werumeus Buning

Interessant en leuk! Goed om eens stil te staan bij de manier waarop je bepaalde dingen zegt. En dat dit nét op een andere manier zeggen, een hele andere reactie kan uitlokken. De training is wel... Interessant en leuk! Goed om eens stil te staan bij de manier waarop je bepaalde dingen zegt. En dat dit nét op een andere manier zeggen, een hele andere reactie kan uitlokken. De training is wel gericht op de bewustwording, het oefenen en trainen moet je wel zelf echt oppakken. Het rollenspel was erg spannend maar ook leerzaam. Wat ik ook leuk vind is dat ik gewezen ben op mijn 'natuurlijke' beïnvloedingsprincipes; de principes waar ik van nature al goed in ben. Leuke bevestiging!

Rob d'Hondt

Super ervaring, gebruiksvriendelijk systeem, opbouw en begeleiding van trainer. Samenwerking met trainingsacteur prima! Erg leerzame opbouw in de sessies, mooi filmmateriaal als inleiding. Een tip... Super ervaring, gebruiksvriendelijk systeem, opbouw en begeleiding van trainer. Samenwerking met trainingsacteur prima! Erg leerzame opbouw in de sessies, mooi filmmateriaal als inleiding. Een tip zou wat meer theoretische info zijn. Hartelijk dank voor deze mooie ervaring.

Mandy Postma 🎈

Iede is eerlijk, to the point, en kijkt ook verder dan alleen naar de training, hij ziet de hele mens. Geeft feedback die helpt bij de training maar vooral voor mij als mens om weer verder te groeien.

Mayke Dijkman

De trainer Iede Offerman was heel goed. Hij gaf duidelijke feedback.
Het niveau van LSD was veel te laag voor mij. Ik had meer theorie willen hebben.
De oefeningen waren te makkelijk....
De trainer Iede Offerman was heel goed. Hij gaf duidelijke feedback.
De oefeningen waren te makkelijk.
Het zou beter zijn geweest als er eerst een testje was geweest waarin getoetst werd op welk niveau ik was. Nu was het zonde van mijn tijd. Zonde van het geld dat de overheid hier beschikbaar voor stelt.

Karen de Jong

Fijne training die je 'echt' praktische handvaten biedt om je communicatie te verbeteren. Alle stof is direct toe te passen tijdens je werk, maar ook privé. Ik heb kunnen werken aan mijn eigen... Fijne training die je 'echt' praktische handvaten biedt om je communicatie te verbeteren. Alle stof is direct toe te passen tijdens je werk, maar ook privé. Ik heb kunnen werken aan mijn eigen leerdoelen zoals het vermijden van vage taal en concreter leren zijn.

Ik had een hele fijne coach; Henriëtte, die mij met volle enthousiasme door de training heeft geloodst. Zeker een aanrader voor meer zelfvertrouwen tijdens lastige gesprekken of wanneer het heel belangrijk is dat je boodschap duidelijk over komt.

Jans

Goed opgebouwde training, zelf oefenen, in stappen steeds iets nieuws leren in theorie en dan oefenen. Fijn dat er ook feedbackmomenten met een coach zijn. Top dat het online kan en je de... Goed opgebouwde training, zelf oefenen, in stappen steeds iets nieuws leren in theorie en dan oefenen. Fijn dat er ook feedbackmomenten met een coach zijn. Top dat het online kan en je de trainingsonderdelen zelf kunt inplannen en doen.

Gül Büyüksütçü

Leuke training met interessante opdrachten. De begeleiding vanuit mijn coach Jacqueline Rams was goed en heb ik als zeer prettig ervaren. Met haar feedback weet ik waar mijn kracht ligt en hoe ik de... Leuke training met interessante opdrachten. De begeleiding vanuit mijn coach Jacqueline Rams was goed en heb ik als zeer prettig ervaren. Met haar feedback weet ik waar mijn kracht ligt en hoe ik de principes kan inzetten in praktijk.